Laittakaa itsestänne kuvia, missä olette mielestänne kauneimmillanne =)

• Viestiketjun aloittaja "Äippä"
  • Ensimmäinen viesti
"dva"
Harmaja on taas niin kauniina. Aina mä vaan jaksan ihailla ja ihmetellä noita sun upeita leiskuvia hiuksiasi ja sitä, miten ne mätsää niin hyvin noihin vähän jäänsinisiin silmiin. Laitas joskus taas kuva, jossa on sun hiuksesi esillä kokonaan! :D

"dva"
Suurin piirtein kaikki ketjulaiset olen ennenkin kuvissa nähnyt ja kehunut, mutta ap:tä en muista nähneeni aiemmin. Upea kuva se, jossa sulla on päälläsi musta paita. Oot kaunis! Samoin en ollut aiemmin nähnyt vaaleaa kaunotarta, jolla liian pitkä nikki (liittyi rikki olemiseen ja taskuihin :D ) mun kaltaiselle homerokselle.

Ja Booty myös yhtä kauniina kuin aina! Sun kauneudenhoidostasi ois kiva kuulla lisää, mä haluan 35-vuotiaana näyttää yhtä hyvälle kuin sä! :D Vai tanssiko pitää sut nuorena?

[QUOTE="dva";25636398]Suurin piirtein kaikki ketjulaiset olen ennenkin kuvissa nähnyt ja kehunut, mutta ap:tä en muista nähneeni aiemmin. Upea kuva se, jossa sulla on päälläsi musta paita. Oot kaunis! Samoin en ollut aiemmin nähnyt vaaleaa kaunotarta, jolla liian pitkä nikki (liittyi rikki olemiseen ja taskuihin :D ) mun kaltaiselle homerokselle.

Ja Booty myös yhtä kauniina kuin aina! Sun kauneudenhoidostasi ois kiva kuulla lisää, mä haluan 35-vuotiaana näyttää yhtä hyvälle kuin sä! :D Vai tanssiko pitää sut nuorena?[/QUOTE]

Mulla ei juur mitään kummia kauneudenhoito juttuja tai kikkoja ole. Aurinko on varmaan se suurin, en siis ole auringossa oikeastaan koskaan. Ihonhoitotuotteita käytän pelkästään SEACRET - Dead Sea products, Dead Sea beauty products, Dead Sea Spa

"hih"
Joo, mä ihastun AINA samannäköisiin ihmisiin. Siis olen kolme kertaa elämässäni ihastunut, ja niistä kaksi on ulkoisesti (ja sisäisestikin) lähes samanlaisia. :D

Ja ihastun pitkä- ja suoranenäisiin, isosuisiin ja paksuhuulisiin miehiin. Ja massiiviset tummat kulmat ja ripset. Sekä tietty muutenvain pitkä ihminen. :D
Luonteissakin on paljon samankaltaisuuksia itseni kanssa, ja noissa ulkonäköasioissa tuo nenä- ja suujuttu. :D

Hassua kyllä...
Joten Steven Tyler on sinusta varmaan ihana?! ps. Niin minustakin! :D

Harmaja
[QUOTE="dva";25636356]Harmaja on taas niin kauniina. Aina mä vaan jaksan ihailla ja ihmetellä noita sun upeita leiskuvia hiuksiasi ja sitä, miten ne mätsää niin hyvin noihin vähän jäänsinisiin silmiin. Laitas joskus taas kuva, jossa on sun hiuksesi esillä kokonaan! :D[/QUOTE]

Kiitos sanoistasi :) saatanpa joskus laittaakin :D ja hyvin mahollista on, että laitan! :D

----
[QUOTE="vieras";25635821]IceQueen vaikka muuta väität, koska sillä haulla löytyy kuviasi.[/QUOTE]

IceRoyal se muistaakseni joskus oli, osallistui kuvaketjuihin usein aikoja sitten. Muistan tuon oranssin tukan, ja kuva oli aina joku puolet naamasta ja käsitelty.

Kiva nähdä Freiyaa pitkästä aikaa, hän oli/on kauneimpia ketä olen täällä palstalla nähnyt.

Ylioppilaskuvissa monet näyttävät todella vanhoilta, mutta silloin ysärillä ja kasarilla taisi meikkityyli olla tuollainen raskaampi, mikä vanhentaa. En viitsi kyllä omaa kuvaani täällä levittää, kun en halua tulla tunnistetuksi :D

[QUOTE="vieras";25635821]IceQueen vaikka muuta väität, koska sillä haulla löytyy kuviasi.[/QUOTE]

Käydäänkö taas sama kädenvääntö ja lopuksi todetaan, ettei kyse ole edelleenkään IceQueenistä vaikka läheltä meneekin. :D Ei, kyse ei ole IceQueenistä. Ei edes haulla, toisella nimellä kyllä saattaisi jotain löytyäkin. Lopeta nyt se nyyhkiminen.

Niin ja ihan kiusallaan ei kukaan edelleenkään kerro sitä nikkiä, mikä se oikeasti olisi. Aivonystyröille vähän jumppaa jokaiselle edelleen jumiin jääneelle "palstasalapoliisille".

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä