Noooh..ei ny liioitella siellä murunen :kiss:Palstan kaunein se sieltä tuli:heart: Mun honey!!
Aries on komia miesKokeillaas laittaa.
Aijaa.com - 11285855
Turhaan siinä läähätät, Sangria on mun!!:vampire:uuuuh :heart:
älä unta nää :kiss:Turhaan siinä läähätät, Sangria on mun!!:vampire:
Taidat itse olla sellanen reikäPorrrrno peijpe Sexy fodo! *läählääh*
Niin olenkin, mistäs sulle saatasTaidat itse olla sellanen reikä
Ootko oikeesti syntynyt 78? Näytät viiskybäseltä. Ja tukkakaan ei kasva?En missään, nyt keskityn lasten kasvattamiseen
Raskas elämä kuluttaa Eihän se tukka kasva kun sen kahdesti viikossa ajan pois..Ootko oikeesti syntynyt 78? Näytät viiskybäseltä. Ja tukkakaan ei kasva?
Kasvaisi se sinne reunoille, mutta se ei nyt ole muotia.Raskas elämä kuluttaa Eihän se tukka kasva kun sen kahdesti viikossa ajan pois..
Höhö, eipä.Ette te rumasti arvostelevat harmaat näköjään tiedä millaisia hölmöjä te itsestänne teette Ei nyt millään pahalla.
On todella kaunis, ei kai kukaan muuta ole väittänytkään. Mutta kun nuo poskipunat on oikeesti ihan liian räikeet. Ei noin kauniit kasvot tarvitsisi yliampuvaa pakkelikerrostaAlkuperäinen kirjoittaja äippä x2;27543579:esim. niukinnaukin on todellakin tosi kaunis, en ymmärrä miks pitää kehittää aina jotain negatiivista, miks ei joskus vois joku ketju pysyä vaan positiivisena.
Et kai sää ryäkäle arvostele mun miäsmakuani :ONyt kyllä soitat tuonne ja varaat ajan
Silmälasit Silmäasemalta
Hyvä, mulla nimittäin on hyvä miesmaku. =)heh, en toki