vieras perC
On!Onko sulla isoveli nimeltään Sami?
Ja kyllä, mä oon niin wt, ainakin palstan mukaan! Ja ehkä parin muunkin..
On!Onko sulla isoveli nimeltään Sami?
pilakuva,eikö? Sanokaa,et on,jooko
Vähän pieni kuva mut so not..
Alkaako teidän sukunimi H:lla?
Oootko ikinä aatellu käydä kampaajalla/meikkaajalla, eikö tuo "rajaan pienet silmäni mustalla"-trendi kuollut jo 90-luvun lopussa? Sulla on niin pienet silmät ja iso nenä et älä nyt entisestään niitä silmiä pienennä! Varjostusta nenään.On!
Ja kyllä, mä oon niin wt, ainakin palstan mukaan! Ja ehkä parin muunkin..
Älä muuta sano, mikä tuo poskipuna ON????Alkuperäinen kirjoittaja tän on oltava;27543277:pilakuva,eikö? Sanokaa,et on,jooko
Ei ala Meillä on eri sukunimet, eli metsään meni sittenkinAlkaako teidän sukunimi H:lla?
Niiiiin paljon samaa näköö ettei voi erehtyy.
Edes Samin sukunimi ei ala H:lla siis?Ei ala Meillä on eri sukunimet, eli metsään meni sittenkin
Muuhun kantaa ottamatta pakko puolustella itteeni sen verran että mun nenä ei oikeesti oo noin iso ainakaan omasta mielestä se vaan näyttää ihan jättiläiseltä kuvissa.Alkuperäinen kirjoittaja Yök;27543314:Oootko ikinä aatellu käydä kampaajalla/meikkaajalla, eikö tuo "rajaan pienet silmäni mustalla"-trendi kuollut jo 90-luvun lopussa? Sulla on niin pienet silmät ja iso nenä et älä nyt entisestään niitä silmiä pienennä! Varjostusta nenään.
Juu...Niin varmaan....Muuhun kantaa ottamatta pakko puolustella itteeni sen verran että mun nenä ei oikeesti oo noin iso ainakaan omasta mielestä se vaan näyttää ihan jättiläiseltä kuvissa.
Ei ala :| Mun äitin tyttönimi kyllä alkaa H:lla, mut se on vissiin aika kaukaa haettua.. Veljen sukunimi alkaa K:lla.Edes Samin sukunimi ei ala H:lla siis?
No höh, mut ootte jotain kaukaisia sukulaisia, koska yhdennäköisyyttä on...
Nyt sitä sit jaellaan kuvia,mut perjantaisin ei sitte millään :stick: :xmas:Kokeillaas laittaa.
Aijaa.com - 11285855
Ripsarit kamalissa köntsissä ja toi poskipuna...
Kokeillaas laittaa.
Aijaa.com - 11285855
En ole nokialla töissä Kuulemma Oulussa ja Kokkolassa kaksoisolennot.NSN:llä töissä? Tai sitten sulla on siellä kaksoisolento.
En ole nokialla töissä Kuulemma Oulussa ja Kokkolassa kaksoisolennot.