Mä ainakin tykkään, erikoisuutta aina kammotaan :/
Meinasinki kysyä, että ootko Oulusta päin, kun näytät niin tutultaEn ole nokialla töissä Kuulemma Oulussa ja Kokkolassa kaksoisolennot.
ku kaunis oli tämän vieraan ensimmäinen ajatusHetkeksi minäkin. Ei kovin edustava, mutta tuore.
http://i6.aijaa.com/b/00249/11285219.jpg
:attn:Laitappa omasta lärvästäs kuva.
Juu laita pois vaan!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27543747::attn:
juuEN laita.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27543786:Juu laita pois vaan!
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27543793:juuEN laita.
Jos jollakulla on liikaa rasvaa ja ruokailutottumukset aivan väärät, niin miten se liittyy minun itsetuntemukseen.Siis ihan käy sääliks tuollainen hyljeksitty ressukka tuntuu varmaan pahalta kun itsetunto on noin romuna, olisiko nyt aika alkaa rakentamaan uutta itsetuntoa, pyydä vaikka apua ihan joltain joko lähipiiristäsi tai ammattilaiselta
Mummeliisa; ihania olette <3 !
Illan jatkot mammoille
ai kun olet sievä :heart:
Porrrrno peijpe Sexy fodo! *läählääh*
Ooksää mustalainen?
Samaa katsoin minäkin, sain ihan uuden näkemyksen koko naisesta Erittäin kaunis kuva. En tajua tollasii sokeita debiilejä lainkaan:OAlkuperäinen kirjoittaja ööh;27544025:mun mielestä toi taas oli mummeliisasta erittäin kaunis kuva. ja kalju? ootko sä sokea
UUUuuuu-H....Porrrrno peijpe Sexy fodo! *läählääh*
Voisin ollakkin Kaikkea muuta ilmeisesti kuin Suomalainen.Ooksää mustalainen?
Päänahka näkyy = kalju. Enpä haluaisi nähdä niitä rumia kuvia sitten.Alkuperäinen kirjoittaja ööh;27544025:mun mielestä toi taas oli mummeliisasta erittäin kaunis kuva. ja kalju? ootko sä sokea
Palstan kaunein se sieltä tuli:heart: Mun honey!!