Suzyanne
Juuri näin. Pitkään ja hartaasti.Alkuperäinen kirjoittaja endie:hirveetä kakkaa jotkut viittii kirjottaa.
kunnon panot varmaan tekis monelle hyvää
Juuri näin. Pitkään ja hartaasti.Alkuperäinen kirjoittaja endie:hirveetä kakkaa jotkut viittii kirjottaa.
29 ?Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Eikös tässä ketjussa sitä pitänyt arvailla ei ole kovin arvailtu...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minkä ikäinen sä ice royal olet?
36 arvelisin.Alkuperäinen kirjoittaja Satku-:http://www.aijaa.com/v.php?i=6549526.jpg
Kaunis olet! 23?Alkuperäinen kirjoittaja Ansssku:
tätä kyllä kannatan minäkinAlkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Juuri näin. Pitkään ja hartaasti.Alkuperäinen kirjoittaja endie:hirveetä kakkaa jotkut viittii kirjottaa.
Noin epätarkasta ei näy millainen iho on (huokoset ja rypyt)Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:niinkun tämmösiä vai...ei toi ainakaan mulla yhtään auta, juonteet oikein korostuu ja naamakin näyttää tuplasti levveemmältä
Et sä kunnolla ole nähnyt jos vilaukselta oletkin sattunut näkemään.oliko hänellä kuulas iho mitä kuvissa..Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mä olen tavannut IceRoyalin, ja kaukana on elähtäneestä!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hän ei laitakaan enää sitä tarkkaa kuvaa vaan tuommosia usvan läpi katsottuja, joita harrastaa elähtäneet filmitähdet.Alkuperäinen kirjoittaja kasde:mitä??Ei tuosta kyllä tarvitse mitään peittää.On todella kaunis itsenään ja aivan jäätävät silmät!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On ollut kokokasvokuva ja jos peittää kasvot silmistä alaspäin niin on ihan jees.Alkuperäinen kirjoittaja minä&morrison:Mä haluaisin nähdä susta joskus ihan tavallisen ja muokkaamattoman kuvan. Ja koko kasvot, ei aina vaan puolikas. En epäile ettetkö olisi kaunis silloinkin, vaivaa vain kun en tiedä minkä näköinen olet oikeasti.
On todella kaunis. Minusta kumminki näyttää ihan ikaiseltään, otsa ja silmärypyt kertoo iän melko hyvin Mutta todella, mielettömän kaunis nainen!Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Et sä ole Satku 43? Olet kaunis.
No kyllä me lähemmäs vuorokausi vietettiin aikaa Ei siinä ihossa mitään vikaa ollutAlkuperäinen kirjoittaja mä:Et sä kunnolla ole nähnyt jos vilaukselta oletkin sattunut näkemään.oliko hänellä kuulas iho mitä kuvissa..
Harmi kun aijaa tökkii.Olisin laittanut kuvan mistä voit laskea jopa nenäkarvatkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Noin epätarkasta ei näy millainen iho on (huokoset ja rypyt)Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:niinkun tämmösiä vai...ei toi ainakaan mulla yhtään auta, juonteet oikein korostuu ja naamakin näyttää tuplasti levveemmältä
Ei ollut silloin, eikä ole edelleenkään. Ja en usko että on juurikaan rupsahatanut viime viikosta.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:No kyllä me lähemmäs vuorokausi vietettiin aikaa Ei siinä ihossa mitään vikaa ollutAlkuperäinen kirjoittaja mä:Et sä kunnolla ole nähnyt jos vilaukselta oletkin sattunut näkemään.oliko hänellä kuulas iho mitä kuvissa..
taidanpa poistua nukkumaan, hymyssä suinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:On todella kaunis. Minusta kumminki näyttää ihan ikaiseltään, otsa ja silmärypyt kertoo iän melko hyvin Mutta todella, mielettömän kaunis nainen!Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Et sä ole Satku 43? Olet kaunis.
muoks nyt raksutti...pari yhteistä kaveria muuten oAlkuperäinen kirjoittaja imperial:
No kiitosAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:No kyllä me lähemmäs vuorokausi vietettiin aikaa Ei siinä ihossa mitään vikaa ollutAlkuperäinen kirjoittaja mä:Et sä kunnolla ole nähnyt jos vilaukselta oletkin sattunut näkemään.oliko hänellä kuulas iho mitä kuvissa..
Sitä et vaan ole katsonut kunnollaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ei ollut silloin, eikä ole edelleenkään. Ja en usko että on juurikaan rupsahatanut viime viikosta.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:No kyllä me lähemmäs vuorokausi vietettiin aikaa Ei siinä ihossa mitään vikaa ollutAlkuperäinen kirjoittaja mä:Et sä kunnolla ole nähnyt jos vilaukselta oletkin sattunut näkemään.oliko hänellä kuulas iho mitä kuvissa..
iceroyal siisAlkuperäinen kirjoittaja vieras:asutko oulun eteläisellä alueella?
Muistutat Taistelupari-sarjan Makepeaceä.. tai siis sen näyttelijän kasvon piirteitä. tuskin olit syntynyt vielä kun sarja tuli. =)Alkuperäinen kirjoittaja Ansssku:
Kiitti vaan kun puolustatte minuaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ei ollut silloin, eikä ole edelleenkään. Ja en usko että on juurikaan rupsahatanut viime viikosta.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:No kyllä me lähemmäs vuorokausi vietettiin aikaa Ei siinä ihossa mitään vikaa ollutAlkuperäinen kirjoittaja mä:Et sä kunnolla ole nähnyt jos vilaukselta oletkin sattunut näkemään.oliko hänellä kuulas iho mitä kuvissa..