Itse asiassa mies sai viime viikolla juuri uudet silmälasit, kun edelliset olivat jo yli 10 vuotta vanhat.Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:ehken sun pitäisi hommata miehellesi silmälasitAlkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Höpöhöpö. Tänään juuri arvuuttelin mieheltä sun fb:n kuvasta ikääsi, ja arvasi 40 v., ja katsoi niin tarkkaan että hyvä etten mustikseksi ruvennut. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no mäkin näytän reilusti yli 60-vuotiaalta palstan mielestä... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Aivan turha mun laittaa kuvaa kun joittenkin pässien mielestä näytän yli 50-vuotiaalta. Kumma kyllä mua on monta kertaa livenä luultu omaa ikääni nuoremmaksi. Mutta palsta on palsta eli paska.
sun ikää mä en lähde arvailemaan, kun tiedän miten vanha olet, mun pitäisi kai varmaan näyttää sun kuvaa meitin miespuolisille
No näinköhän häntä suurin osa viiskymppiseks kuitenkaan veikkas.Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:niin jos ne veikkauset olisikin vilpittömiä, mutta kukaan jolla on silmät päässä EI IKINÄ oikeasti luulisi Scarlettia yli 50 vuotiaaksi, se on jo niin yläkanttiin arvioitu ettei se voi muuta olla kuin vattuiluaAlkuperäinen kirjoittaja wiw:Ei kai se palstasta paskaa tee, jos sinä näytät ikäistäsi vanhemmalta! Jos arvaukset menivät enimmäkseen reilusti yli oman ikäsi, niin katso peiliin ja tee asialle jotain, koska se selvästi näyttää sua haittaavan!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Aivan turha mun laittaa kuvaa kun joittenkin pässien mielestä näytän yli 50-vuotiaalta. Kumma kyllä mua on monta kertaa livenä luultu omaa ikääni nuoremmaksi. Mutta palsta on palsta eli paska.
Ei kuviani ole muokattu.Niissä on vaan käytetty valon etujaAlkuperäinen kirjoittaja minä&morrison:Mä haluaisin nähdä susta joskus ihan tavallisen ja muokkaamattoman kuvan. Ja koko kasvot, ei aina vaan puolikas. En epäile ettetkö olisi kaunis silloinkin, vaivaa vain kun en tiedä minkä näköinen olet oikeasti.
On ollut kokokasvokuva ja jos peittää kasvot silmistä alaspäin niin on ihan jees.Alkuperäinen kirjoittaja minä&morrison:Mä haluaisin nähdä susta joskus ihan tavallisen ja muokkaamattoman kuvan. Ja koko kasvot, ei aina vaan puolikas. En epäile ettetkö olisi kaunis silloinkin, vaivaa vain kun en tiedä minkä näköinen olet oikeasti.
Kaunis. =) Ja nuo hiukset on niin ihanat!Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Ei kuviani ole muokattu.Niissä on vaan käytetty valon etujaAlkuperäinen kirjoittaja minä&morrison:Mä haluaisin nähdä susta joskus ihan tavallisen ja muokkaamattoman kuvan. Ja koko kasvot, ei aina vaan puolikas. En epäile ettetkö olisi kaunis silloinkin, vaivaa vain kun en tiedä minkä näköinen olet oikeasti.
Koko kasvot on näkyny ennen aina täällä olleissa kuvissa mutta nyt on noi puolen pään villitykset olleet parista kuvasta.Et varmaan ole sattunut näkemään aikaisemmin =)
Tuossa sitten yksi kokonaama :kieh:
Valivali, aina samaa paskaa! Oikeesti miten joku jaksaa vetää tollaset viikkoja kestävät herneet tällasesta asiasta??!! Ne, jotka sua on veikannu vanhemmaks, on jokoAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Aivan turha mun laittaa kuvaa kun joittenkin pässien mielestä näytän yli 50-vuotiaalta. Kumma kyllä mua on monta kertaa livenä luultu omaa ikääni nuoremmaksi. Mutta palsta on palsta eli paska.
joo, mun kohdalla oikein, olen vanhin, 47, mutta nuo kaksi muuta ovat vielä tyttösiä , sen näkee pitkälleAlkuperäinen kirjoittaja hyvin säylynyt:Vartooja, ruusa ja wicket samaa kastia. 40+ ainakin. Wicked vanhin.
mitä??Ei tuosta kyllä tarvitse mitään peittää.On todella kaunis itsenään ja aivan jäätävät silmät!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On ollut kokokasvokuva ja jos peittää kasvot silmistä alaspäin niin on ihan jees.Alkuperäinen kirjoittaja minä&morrison:Mä haluaisin nähdä susta joskus ihan tavallisen ja muokkaamattoman kuvan. Ja koko kasvot, ei aina vaan puolikas. En epäile ettetkö olisi kaunis silloinkin, vaivaa vain kun en tiedä minkä näköinen olet oikeasti.
No mitäs sä näit niissä hampaissa semmosta?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sirkkis ei naura koskaan kuvissa niin että hampaat näkyy. Kerran näin enkä ihmettele.
Hirnu sä sit kuule senkin puolesta, heppa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sirkkis ei naura koskaan kuvissa niin että hampaat näkyy. Kerran näin enkä ihmettele.
Hän ei laitakaan enää sitä tarkkaa kuvaa vaan tuommosia usvan läpi katsottuja, joita harrastaa elähtäneet filmitähdet.Alkuperäinen kirjoittaja kasde:mitä??Ei tuosta kyllä tarvitse mitään peittää.On todella kaunis itsenään ja aivan jäätävät silmät!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On ollut kokokasvokuva ja jos peittää kasvot silmistä alaspäin niin on ihan jees.Alkuperäinen kirjoittaja minä&morrison:Mä haluaisin nähdä susta joskus ihan tavallisen ja muokkaamattoman kuvan. Ja koko kasvot, ei aina vaan puolikas. En epäile ettetkö olisi kaunis silloinkin, vaivaa vain kun en tiedä minkä näköinen olet oikeasti.
:kieh: taasko se alkaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:On ollut kokokasvokuva ja jos peittää kasvot silmistä alaspäin niin on ihan jees.Alkuperäinen kirjoittaja minä&morrison:Mä haluaisin nähdä susta joskus ihan tavallisen ja muokkaamattoman kuvan. Ja koko kasvot, ei aina vaan puolikas. En epäile ettetkö olisi kaunis silloinkin, vaivaa vain kun en tiedä minkä näköinen olet oikeasti.
Eikös tässä ketjussa sitä pitänyt arvailla ei ole kovin arvailtu...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minkä ikäinen sä ice royal olet?
Mä olen tavannut IceRoyalin, ja kaukana on elähtäneestä!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hän ei laitakaan enää sitä tarkkaa kuvaa vaan tuommosia usvan läpi katsottuja, joita harrastaa elähtäneet filmitähdet.Alkuperäinen kirjoittaja kasde:mitä??Ei tuosta kyllä tarvitse mitään peittää.On todella kaunis itsenään ja aivan jäätävät silmät!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On ollut kokokasvokuva ja jos peittää kasvot silmistä alaspäin niin on ihan jees.Alkuperäinen kirjoittaja minä&morrison:Mä haluaisin nähdä susta joskus ihan tavallisen ja muokkaamattoman kuvan. Ja koko kasvot, ei aina vaan puolikas. En epäile ettetkö olisi kaunis silloinkin, vaivaa vain kun en tiedä minkä näköinen olet oikeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hän ei laitakaan enää sitä tarkkaa kuvaa vaan tuommosia usvan läpi katsottuja, joita harrastaa elähtäneet filmitähdet.Alkuperäinen kirjoittaja kasde:mitä??Ei tuosta kyllä tarvitse mitään peittää.On todella kaunis itsenään ja aivan jäätävät silmät!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On ollut kokokasvokuva ja jos peittää kasvot silmistä alaspäin niin on ihan jees.Alkuperäinen kirjoittaja minä&morrison:Mä haluaisin nähdä susta joskus ihan tavallisen ja muokkaamattoman kuvan. Ja koko kasvot, ei aina vaan puolikas. En epäile ettetkö olisi kaunis silloinkin, vaivaa vain kun en tiedä minkä näköinen olet oikeasti.
Valitettavasti sä kyllä näytätkin vaikka mitä yrittäisi. Valitan, siis ainakin kuvassa.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Aivan turha mun laittaa kuvaa kun joittenkin pässien mielestä näytän yli 50-vuotiaalta. Kumma kyllä mua on monta kertaa livenä luultu omaa ikääni nuoremmaksi. Mutta palsta on palsta eli paska.
Minkä usvan??Jos se usva onkin sun silmissä?? mitä tarkkaa kuvaa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hän ei laitakaan enää sitä tarkkaa kuvaa vaan tuommosia usvan läpi katsottuja, joita harrastaa elähtäneet filmitähdet.Alkuperäinen kirjoittaja kasde:mitä??Ei tuosta kyllä tarvitse mitään peittää.On todella kaunis itsenään ja aivan jäätävät silmät!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On ollut kokokasvokuva ja jos peittää kasvot silmistä alaspäin niin on ihan jees.Alkuperäinen kirjoittaja minä&morrison:Mä haluaisin nähdä susta joskus ihan tavallisen ja muokkaamattoman kuvan. Ja koko kasvot, ei aina vaan puolikas. En epäile ettetkö olisi kaunis silloinkin, vaivaa vain kun en tiedä minkä näköinen olet oikeasti.