vieras
37vAlkuperäinen kirjoittaja imperial:http://i2.aijaa.com/t/00875/6575799.t.jpg
37vAlkuperäinen kirjoittaja imperial:http://i2.aijaa.com/t/00875/6575799.t.jpg
dramaattisen kaunis.. 26v?Alkuperäinen kirjoittaja Autumn:Entäs mie hetken profiilissa
51vAlkuperäinen kirjoittaja Autumn:Entäs mie hetken profiilissa
31vAlkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:No uskaltaudutaan nyt sitten, profiilissa kuva. Ja sitten niille jotka arvaa lähemmäksi viittäkymmentä niinkuin viimeksi samanlaisessa ketjussa, niin olen kyllä alle 40.
Pitäiskös sun käydä optikolla? Ei Autumn ton ikäiseltä ikinä näytä. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:51vAlkuperäinen kirjoittaja Autumn:Entäs mie hetken profiilissa
Ei.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:31vAlkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:No uskaltaudutaan nyt sitten, profiilissa kuva. Ja sitten niille jotka arvaa lähemmäksi viittäkymmentä niinkuin viimeksi samanlaisessa ketjussa, niin olen kyllä alle 40.
No joo en ehkä vielä 51vuotta ole, mutta 28v tällä hetkelläAlkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Pitäiskös sun käydä optikolla? Ei Autumn ton ikäiseltä ikinä näytä. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:51vAlkuperäinen kirjoittaja Autumn:Entäs mie hetken profiilissa
Itse ajattelin että näytät 24-26-vuotiaalta. =)Alkuperäinen kirjoittaja Autumn:No joo en ehkä vielä 51vuotta ole, mutta 28v tällä hetkelläAlkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Pitäiskös sun käydä optikolla? Ei Autumn ton ikäiseltä ikinä näytä. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:51vAlkuperäinen kirjoittaja Autumn:Entäs mie hetken profiilissa
alle 30 ihan varmasti...mutta kuinka paljon...sä olet 24 vuotiasAlkuperäinen kirjoittaja Autumn:Entäs mie hetken profiilissa
28vAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sä näytät kyllä nuorelta. Jos et oo 18, olet nuorempi tai sitten 19?Alkuperäinen kirjoittaja PinkLily:Onkos mulle muita arvauksia ku 55 ja 18. eipä osunu kohilleen
Aiemmin jo paljastin ikäni eli 28vAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:alle 30 ihan varmasti...mutta kuinka paljon...sä olet 24 vuotiasAlkuperäinen kirjoittaja Autumn:Entäs mie hetken profiilissa
mä en muuten tiedä tarkkaan miten vanha olet, alle 3-kymppinen varmastikin...hmmm, sanoisin 25-27vAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka: