Onnelmatapaus
30v?Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Mä kans haluuuun shokkihoitoo...profiilissa
30v?Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Mä kans haluuuun shokkihoitoo...profiilissa
Se ainoo joka 24 ja 32 väliltä on jääny veikkamatta eli 28 vAlkuperäinen kirjoittaja Onnelmatapaus:Paljonko sie sitten olet? Sinusta on kyllä tosi vaikea arvata. Mutta sievä kyllä oletAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa::'( EeeeiAlkuperäinen kirjoittaja Onnelmatapaus:30v?Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:http://www.aijaa.com/v.php?i=6573675.jpg
Viimeks tuli aika mielenkiintosia veikkauksia, katotaan millai nyt käy
Mutta näytät paljon iäkkäämmältäAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Sori, olin hetken muualla... Täytän enskuussa 29vAlkuperäinen kirjoittaja Linda:Paljos se vartooja nyt oikeesti sit on??
Alkuperäinen kirjoittaja PinkLily:Mä voi ton saman kuvan laittaa ku on jo ollunna täällä... Ikääkin on joskus arvattu mut who cares
24v
peesiAlkuperäinen kirjoittaja Onnelmatapaus:30v?Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Mä kans haluuuun shokkihoitoo...profiilissa
37vAlkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:vähän aikaa profiilissa =)
Aikas lähelle arvattu =)Alkuperäinen kirjoittaja peesi:peesiAlkuperäinen kirjoittaja Onnelmatapaus:30v?Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Mä kans haluuuun shokkihoitoo...profiilissa
Heh kiitosAlkuperäinen kirjoittaja Onnelmatapaus:24v? Ihana se kenguruhoito-kuva :heart:Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Profiilissa!
Viimeksi oli eri kuva, saa nähä tuleeko samoja vai eri veikkauksia
3kuvaa yhteensä...
B) in your dreams....Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:37vAlkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:vähän aikaa profiilissa =)
Nätti Veikkaan et oot hmmm no 25 v.Alkuperäinen kirjoittaja Björn:profiilissa.
Sä oot vaan niin kaunis :heart: Ja noi sun hiukset vaan on niin täydellisetAlkuperäinen kirjoittaja tiiru:Profiilissa!
Viimeksi oli eri kuva, saa nähä tuleeko samoja vai eri veikkauksia
3kuvaa yhteensä...
correct :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:32v?Alkuperäinen kirjoittaja Björn:profiilissa.
profiilissa on kyllä kuva, ketjussa ei ole erillistä, sinne profiiliin saa kurkata ja arvata onko ikäni lähempänä 60 vai 90 vuotta :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ketjua katsomatta veikkaus: mukana Wicked, Booty, Sirkkis ja Grace?