Laitetaanko naamakuva pino ja muut arvaa iän?

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kasde:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä&morrison:
Mä haluaisin nähdä susta joskus ihan tavallisen ja muokkaamattoman kuvan. Ja koko kasvot, ei aina vaan puolikas. En epäile ettetkö olisi kaunis silloinkin, vaivaa vain kun en tiedä minkä näköinen olet oikeasti.
On ollut kokokasvokuva ja jos peittää kasvot silmistä alaspäin niin on ihan jees.
mitä??Ei tuosta kyllä tarvitse mitään peittää.On todella kaunis itsenään ja aivan jäätävät silmät!
Hän ei laitakaan enää sitä tarkkaa kuvaa vaan tuommosia usvan läpi katsottuja, joita harrastaa elähtäneet filmitähdet.
Mä olen tavannut IceRoyalin, ja kaukana on elähtäneestä!! :)
Et sä kunnolla ole nähnyt jos vilaukselta oletkin sattunut näkemään.oliko hänellä kuulas iho mitä kuvissa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Et sä kunnolla ole nähnyt jos vilaukselta oletkin sattunut näkemään.oliko hänellä kuulas iho mitä kuvissa..
No kyllä me lähemmäs vuorokausi vietettiin aikaa ;) Ei siinä ihossa mitään vikaa ollut :)
No kiitos :D :whistle:
Totta puhuen,kasvojen iho onkin ollut yksi seikka itsessäni mihin olen ollut ihan tyytyväinen vaikka siitä puuttuu ne pisamat mitä sinussa kadehdin :D
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Et sä kunnolla ole nähnyt jos vilaukselta oletkin sattunut näkemään.oliko hänellä kuulas iho mitä kuvissa..
No kyllä me lähemmäs vuorokausi vietettiin aikaa ;) Ei siinä ihossa mitään vikaa ollut :)
Ei ollut silloin, eikä ole edelleenkään. :) Ja en usko että on juurikaan rupsahatanut viime viikosta. :D
Sitä et vaan ole katsonut kunnolla :LOL:

No ei, IceRoyal on luonnossa ihan kuin kuvissaan, paitsi että näyttää ehkä jotenkin herkemmältä. Tai jotain, en tiiä. Tai sit ne oli ne nahkahousut ja piikkisaappaat, mitkä teki sen herkän vaikutelman :D
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Ansssku:


vähä pallinaama kuva ku tukka niin tiukasti nutturalla :D
Muistutat Taistelupari-sarjan Makepeaceä.. tai siis sen näyttelijän kasvon piirteitä. tuskin olit syntynyt vielä kun sarja tuli. =)

Veikataan nyt vaikka 23
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Et sä kunnolla ole nähnyt jos vilaukselta oletkin sattunut näkemään.oliko hänellä kuulas iho mitä kuvissa..
No kyllä me lähemmäs vuorokausi vietettiin aikaa ;) Ei siinä ihossa mitään vikaa ollut :)
Ei ollut silloin, eikä ole edelleenkään. :) Ja en usko että on juurikaan rupsahatanut viime viikosta. :D
Kiitti vaan kun puolustatte minua :LOL:
Mulla kyllä on ihan rupsahtanut olo tällä hetkellä kun eilisen ja tästä päivästä puolet olen pääkivusta kärsinyt...
 

Yhteistyössä