Laitetaanko naamakuva pino ja muut arvaa iän?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
niinkun tämmösiä vai...ei toi ainakaan mulla yhtään auta, juonteet oikein korostuu ja naamakin näyttää tuplasti levveemmältä

:LOL:
Noin epätarkasta ei näy millainen iho on (huokoset ja rypyt)
ei näy ryppyjä kun niitä ei ole mutta nuo bulldoggi-juonteet kyllä löytyy ja iho on tyypillinen sekaiho, eli näppyjä ja kiiltoa löytyy.

Mutta sitä en vaan käsitä miksi täällä luullaan että alle 50 vuotiaan kasvojen iho olisi jo ryppyinen, kun iho alkaa rypistyä vasta vaihdevuosien päättymisen jälkeen eli n 55 vuotiaana, eikä kaikilla vielä silloinkaan.

Ns bulldoggi-juonteet mulla on, ja myös sibelius sekä kun kohotan kulmakarvoja, otsaan ilmestyy juonteet ja pienet naurunrypyt on silmän ulkonurkissa, mutta ei niitä ryppyjä VIELÄ enempää ole, mutta kyllähän niitä ilmaantuu lisää lähivuosina
 
katariina
Miksi ei saisi näyttää vanhalta? En ymmärrä ollenkaan. Harva 50-vuotias edes haluaisi näyttää parikymppiseltä, kaikki omat ystävät ja tuttavat vanhenee siinä vieressä. En ymmärrä tätä palstaa kun pidetään jotenkin haukkuna tai pahana jos näyttää vanhalta. Yhtä ärsyttävä oletusarvo kuin että jokainen haluaa olla laiha, kuin että haluaa olla nuori.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Onnelmatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
No uskaltaudutaan nyt sitten, profiilissa kuva. Ja sitten niille jotka arvaa lähemmäksi viittäkymmentä niinkuin viimeksi samanlaisessa ketjussa, niin olen kyllä alle 40. :D
36v?
Ei. Kun kukaan ei ole vielä arvannut, niin kerron että täytin 2 kk sitten 38 v.
 
Alkuperäinen kirjoittaja katariina:
Miksi ei saisi näyttää vanhalta? En ymmärrä ollenkaan. Harva 50-vuotias edes haluaisi näyttää parikymppiseltä, kaikki omat ystävät ja tuttavat vanhenee siinä vieressä. En ymmärrä tätä palstaa kun pidetään jotenkin haukkuna tai pahana jos näyttää vanhalta. Yhtä ärsyttävä oletusarvo kuin että jokainen haluaa olla laiha, kuin että haluaa olla nuori.
Aika kummallista jos pitääs hyväksyä se, että näyttää 20 vuotta vanhemmalta kuin mitä on. Säkin veikkasit mun iän yläkanttiin, et tosin kovin pahasti.

Kummallista kun irl mua monesti luullaan nuoremmaksi, mutta palstan mukaan mä valehtelen tai mulle valehdellaan.
 
katariina
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja katariina:
Miksi ei saisi näyttää vanhalta? En ymmärrä ollenkaan. Harva 50-vuotias edes haluaisi näyttää parikymppiseltä, kaikki omat ystävät ja tuttavat vanhenee siinä vieressä. En ymmärrä tätä palstaa kun pidetään jotenkin haukkuna tai pahana jos näyttää vanhalta. Yhtä ärsyttävä oletusarvo kuin että jokainen haluaa olla laiha, kuin että haluaa olla nuori.
Aika kummallista jos pitääs hyväksyä se, että näyttää 20 vuotta vanhemmalta kuin mitä on. Säkin veikkasit mun iän yläkanttiin, et tosin kovin pahasti.

Kummallista kun irl mua monesti luullaan nuoremmaksi, mutta palstan mukaan mä valehtelen tai mulle valehdellaan.
Mitä kummallista siinä on että hyväksyy jonkun ihmisen mielipiteen? Ei se sinun naamaasi siitä vanhenna vaikka kuka sanoisi mitä iäksesi. Minusta näytät vanhemmalta kuin minä ja koska olen itse 35v niin tottakai arvelen sinua vanhemmaksi. Joku 20-vuotias voi olla sitä mieltä että olet 28v, koska heidän näkökulmasta 35-vuotias on jo täynnä ryppyjä ja toinen jalka haudassa. Mielipiteitä nämä vain on, ei loukkauksia.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnelmatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ketjua katsomatta veikkaus: mukana Wicked, Booty, Sirkkis ja Grace?
profiilissa on kyllä kuva, ketjussa ei ole erillistä, sinne profiiliin saa kurkata ja arvata onko ikäni lähempänä 60 vai 90 vuotta :xmas:
45v?
lähelle meni 47 just täytin :)
En muista onnittelinko fb:ssa, jos en, niin onnittelen nyt jälkikäteen. :flower: Miehellä, isälläni ja äidilläni sekä kolmella kaverillani oli synttärit myös juuri. Nimim. leijonien kanssa viihtyvä kaksonen. =)
 

Yhteistyössä