Lainan hakemisesta tapiolasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Kuinka kauan suunnilleen siellä kestää lainahakemuksen teosta sen päätöksen tulo? Kenelläkään omakohtaisia kokemuksia. Mies oli lainajuttuja selvittelemässä siellä pankkineuvojan kanssa mut ei tietty huomannut kysyä kuinka kauan käsittelyssä menee aikaa. Eikä nyt suostu enää peräänkään soittamaan ja kysymään :D

En tiedä muuta kun muutama vuosi sitten asuntolainaa hakiessani pyysin tarjouksen myös Tapiolasta. Kyseinen täti ei saanut minulle millään lainatarjousta kuin 30 v. maksuajalla (jotenkin oudot elinkustannus/tulokaavat niillä) ja loppujen lopuksi ei saanut/osannut tulostaa tarjousta vaan antoi sen muistilapulle kirjoitettuna :laugh: :laugh: Jäi aika outo mielikuva kyseisestä "pankista". Muilta pankeilta sain kyllä ihan normaalisti tarjoukset 15 v. maksuajoilla. Ja olen sentään ollut jo toistakymmentä vuotta Tapiolan vakuutusasiakkaana...

Tainnut olla aika uusi työssään se täti sit :laugh:
Tuolla oli ollut kyl ihan sujuvaa kaikki asiointi mut siinä silti jäänyt toi minun mielestäni oleellinen asia kysymättä...en suinkaan ole malttamaton :whistle:

Mun muistaakseni oli kyllä nopeeta se lainan saanti ainakin sitten OMASTA pankistani (paikallisosuuspankki), ihan parissa päivässä hoitui. Ois varmaan nopeamminkin, mutta mun pankki on eri paikkakunnalla ja joutui hoitamaan säästöpankin kautta paperisodan.

Yhteistyössä