Laihtuuko jos syö 2500 kilokaloria päivässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lasken nää Excelissä ja nyt näyttää keskimäärin noin 2500 kcal/päivä joulukuussa. Kuun vaihteessa söin paljon roskaruokaa ja ne näkyy vielä. Pitää siis syödä vielä vähemmän että keskiarvo laskee alle 2000 kilokalorin.

Niin ja sitten lisään ruuan kirjanpitoon aina kun ostan jonkun tuotteen eikä sitä mukaa kun syön. Siksi tuo lukema on hiukan yläkantissa mutta korjaan silti ruokavaliota niin että 2000 kcal/päivä toteutuu.

Mulle antaa Yazio 1800 kcal/pv.

Hetki sitten kävin 30 kilometrin pyörälenkillä.
Kiva.❤️

Millä ajelit ja oliko hyvä tie?

Poika tuli kans vasta treeneistä, ajoi fillarilla, hänellä on ice spiker prot alla, on tykänny. Katotaan mitä poika sanoo täpäristä minkä saa joulupukilta.😬 Nyt ajelee jäykkäperällä.

Itse olin muuttohommia vastaavissa hommissa tänään koko päivän. Kaloreita paloi varmasti tuplat - ei tulis mieleen lähteä polkemaan mihinkään enää.😬 Ja
huomenna uudestaan!😬 Keitän kennollisen kananmunia mukaan huomiseks.🤗

Otan ravintoarvot pakkauksista. Muuta en osaa sanoa. Tavallinen cityfillari ja alla 28-tuumaiset Suomi Tyresin nastakumit. Ihan pyörätietä ajoin (en maastossa).
Mistä pakkauksista?🤔

Kasvisöljyt kannattaa vetää minimiin. Syö usein rasvaista kalaa/kalaa, lihaa, kananmunia jne. Pysyt kylläisenä pitkään. Jättäisin hiilarit vähemmälle, hiilareita ei ole hyvä mättää yhtään liikaa.

Viimeksi muokattu:
Mistä pakkauksista?🤔

Kasvisöljyt kannattaa vetää minimiin. Syö usein rasvaista kalaa/kalaa, lihaa, kananmunia jne. Pysyt kylläisenä pitkään. Jättäisin hiilarit vähemmälle, hiilareita ei ole hyvä mättää yhtään liikaa.
Reisissä tuntuu niin etten halua enää nousta seisomaan. Makaan nyt sängyssä peiton alla alasti ja suihkunraikkaana. Viihdyttääkö se ajatus sinua?

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä