V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla on OpenScale.Mulle antaa Yazio 1800 kcal/pv.
Mä sain laskurista riippuen. 2800-2900.Mulle antaa Yazio 1800 kcal/pv.
Hetki sitten kävin 30 kilometrin pyörälenkillä.Mä sain laskurista riippuen. 2800-2900.
Liikut hyvin vähän?
Ap, riippuu siitä kuinka paljon liikut ja mistä kalorit koostuu.
Liikun jonkin verran mutta painoa on liikaa. Ruokavaliossa on enemmän rasvaa kuin protskua.Mä sain laskurista riippuen. 2800-2900.
Liikut hyvin vähän?
Ap, riippuu siitä kuinka paljon liikut ja mistä kalorit koostuu.
Kiva.Hetki sitten kävin 30 kilometrin pyörälenkillä.
Mitä rasvaa?Liikun jonkin verran mutta painoa on liikaa. Ruokavaliossa on enemmän rasvaa kuin protskua.
Otan ravintoarvot pakkauksista. Muuta en osaa sanoa. Tavallinen cityfillari ja alla 28-tuumaiset Suomi Tyresin nastakumit. Ihan pyörätietä ajoin (en maastossa).Mitä rasvaa?
Mistä pakkauksista?Otan ravintoarvot pakkauksista. Muuta en osaa sanoa. Tavallinen cityfillari ja alla 28-tuumaiset Suomi Tyresin nastakumit. Ihan pyörätietä ajoin (en maastossa).
Mä haluan naida sun kanssa. Tykkäätkö ajatuksesta että olen alasti suihkussa kun luet tämän?Mitä rasvaa?
Reisissä tuntuu niin etten halua enää nousta seisomaan. Makaan nyt sängyssä peiton alla alasti ja suihkunraikkaana. Viihdyttääkö se ajatus sinua?Mistä pakkauksista?
Kasvisöljyt kannattaa vetää minimiin. Syö usein rasvaista kalaa/kalaa, lihaa, kananmunia jne. Pysyt kylläisenä pitkään. Jättäisin hiilarit vähemmälle, hiilareita ei ole hyvä mättää yhtään liikaa.
Ei viihdytä.Reisissä tuntuu niin etten halua enää nousta seisomaan. Makaan nyt sängyssä peiton alla alasti ja suihkunraikkaana. Viihdyttääkö se ajatus sinua?