Noniin..
Viikonloppu tuli ja meni,en kyllä tiedä mihin se aika meni mutta mulla ainakin viikonloppu meni kuin yhdessä hujauksessa.
Lauantaina söin pikkusen karkkia,mutta se sallittakoon..mukavaa tää tämmönen että pikkusen herkuttelee pe tai la ja sitte taas ainakin se viikko taukoa.herkutteluksi lasketaan jäätelö tai pikkusen karkkia,eikä mitään hirveää kippoa jäätelöä tai jotain muuta vastaavaa.
Annoksia oon pienentänyt ja vatsa on selvästi tottunut tyytymään normaaleihin ruoka-annoksiin
Pitäis varmaankin alottaa myös toi mittojen ottaminen...hmmh..joo niin voisin tehdä.
Mistä te oikein revitte puhdin/energian liikkumiseen?
Itse menen aamulla 6-7 aikaan töihin,sitten neiti tarhasta.Ruoan laittoa yms puuhastelua..sitten olis tietty aikaa mennä lenkille,hitsi jos mä saisin itseni ulos vielä töiden jälkeen niin se olis hieno homma.Joskus reilu vuos sitte käytiin ahkerasti lenkillä miehen kanssa samalla kun neiti nukkui vaunuissa,mutta nyt se on vaan jäänyt.
Mies kuntoilee kaverinsa kanssa ja mulle sitten jää vaihtoehdoiks yksin ulkoilu koiran kera tai vaunut + koira :/
Ehkäpä tää on asenne vamma vaan.
Kai minäkin voisin jotain lukemia kertoa,eli painoa oli 5pvä sunnuntaina 94,4kg ja nyt äsken 92,4kg.Lenkillä en oo ehtinyt käymään,ainoastaan pienentänyt ruoka-annoksia ja jättänyt herkut minimiin..Kuntoilulla tulis lisä tuloksia ja sais lihaksia,esim käsivarsien löllöt olis kiva saada pois taas vaihteeks..
Tällä viikolla suuntaan nyt ainakin sinne kirjastoon ja edes pari kertaa käyn lenkillä.
Hei oisko kenelläkään hyviä jumppa pallo liikkeitä?
Hyvää viikon alkua kaikille!! :wave: