Laihdutus ja imetys!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pieni äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pieni äiti

Vieras
Alkaa tätä äitiä pikkasen nämä ylikilot ahdistaa. Imetän 4½kk ikäistä tyttöäni ja haluaisin laihuttaa sen 15kg pois joka tuli raskauden myötä.

Imetys ei vaikuta millään tavalla meikäläiseen laihuttavasti. Sukuvika koska myös äitini ja sisareni eivät laihtyneet vaikka imettivät. En pidä itsestäni yhtään näin painavana mutta tyttäreni tyytyväisyys on etusijalla.

Miten uskaltaa laihduttaa vai häiriintyykö imetys, eli maito loppuu kokonaan?

Alkaa vain masentaa tämä taakka... :ashamed:

minulla on 4kk poika ja imetän+ laihdutan... mammadieettin kanssa.
tulee riitävästi maitoa ja laihdun samalla.
menee noin 500 gr viikkossa just niinkun saa mennä kun imetää.

suosittelen mammadieettiä!

miten laihdutatte imettäessä, liikkumalla vai ruokavaliolla? mä aion kyllä heti alkaa pudottaa painoa kun vauva syntyy, eka varmaan ruokavaliolla kun ei pääse pariin kk:een kunnolla liikuntaa harrastamaan ja sitten liikunnan avulla. mutta tietty aion syödä hyvin ja katsoa että maidontulo ei häiriinny!

juu laihduttaa ei saa, mutta terveellisesti saa syödä. paastot on pahaksi, koska elimistöön kertyneet myrkyt (raskasmetallit) lähtevät liikenteeseen ja äidinmaitosta vauvaan.

tuo mammadietti taitaa olla asiallinen, siinä syödään 1800 kcal / pv ja imetysextraa eli herkkuja 3000 kcal / vko.

jos kiinnostaa napata valmis 1800 kcal ruokavalio, niin semmoisen löytää esim. täältä sokeriklubin ekalta sivulta.

itse olen sillä kuitistunut kivasti. syön herkkuja ton 1800 kcal päälle jonkin verran, mutta vähemmän mitä mammadietti sallii. ja kuntoilen sauvakävellen tai vauhdikkaasti vaunuja työntäen n. kolme kertaa viikossa. esikoisen (3v) tahtisia pikku tepsutteluja teen päivittäin, mutta niissä ei syke nouse. ainakaan liikunnan takia ;)

Yhteistyössä