Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2005 klo 19:18 boo kirjoitti:No,menuusta en tiedä,mutta tällä Nutri-kuurilla mulla lähti ekalla viikolla 600-700g /VRK,että aika haipakkaa. Ekan viikon tää on tosi rankkaa,mut sitten se helpottaa. Jos haluat nopeaa ja tehokasta pudotusta,niin kokeile tätä. ja kyllä noilla painonvartijoiden ohjeillakin laihtuu,mutta vauhti on huomattavasti hitaampi,eli mä laihduin viikossa sen,mitä nyt menee päivässä.
Tsemppiä :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2005 klo 10:16 boo kirjoitti:Mutta tottakai lihoaa takaisin, millä kuurilla tahansa on ollutkaan,jos alkaa ähmiä samantapaa kuin ennen kuuria. Siksi mullakin jatkuu laihdutuslääkkeellä tämä laihari,kun siirryn nutrista pois.
Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2005 klo 09:50 Vieras kirjoitti:Onko "karppaus" sama kuin atkinsin dietti?
Ja voisiko joku lahhduttaja antaa hyvän päivä menun jolla paino varmasti tippuu.
Kiitos tuhannesti minua auttaneelle! :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2005 klo 10:16 boo kirjoitti:Samainen lekuri oli ollut just laihdutuskonferenssissa ja sielläkin oli sanottu,että laihdutuksen kannalta olennaista on pystyä karsimaan mahd.paljon hiilihydraatteja pois ruokavaliosta,jos meinaa laihtua. Eli peruna,leipä ja pasta pois. Ja toi on tutkittu juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2005 klo 10:08 boo kirjoitti:Tämä nutraus tehdään (ainakin minun osaltani) täysin lääkärin valvonnassa. Nutripussit sisältävät kaikki kivennäiset ja vitamiinit ym.mitä elimistö tarvitsee laihtumisessa,ettei massa katoa mm.lihaksista. Nutraus polttaa juuri nimenomaan rasvaa,koska elimsitö menee parissa päivässä paastoaineenvaihdunnalle ja sillon kropan on niukasta kalorein saannista johtuen pakko käyttää rasvaa energian muodostamiseen!
Että näin on,eikä tämä ole mitään hömppätietoa vaan tutkittua faktaa. Just tänään ajattelin,kun viime vuorokaudessa paino oli mennyt -600 g taas alaspäin,että hitto;olen ollut tällä kuurilla 1½ vkoa ja painoa on mennyt kohta sen verran alas kuin painonvartijoiden 3 kuukauden kidutuksella. Että kukin tyylillään!
Mutta ehkä ei kande kirjoittaa manauksia tälläisten diettien päälle,jos ei tiedä mistä puhuu! :/