lähtisinkö vai en? (aika pitkä teksti)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "emm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"emm"

Vieras
Itse ajattelen että en.
Tilanne on tämä: miehellä kaikki rahat, jääkaappi aika tyhjä. Sanoi että ehtii seuraavaan bussiin, ja menee kauppaan. Sanoin että voin tulla vastaan kaupalle ja kannetaan tavarat yhdessä. Känninen mies otti puheeksi kuinka hän on kuulema tässä tilanteessa perseen nuolija. Loukkaannuin tuosta kovasti ja sanoin puhelimessa ettei minulla ole mitään sanottavaa, hei hei. Tämän jälkeen laitoin puhelun kiinni. Äijä jurrissa sitten keksi, ettei menekään mihinkään bussiin, eikä kauppaan, vaan jää ryyppäämään sinne missä oli. Ilman että ilmottaa jäävänsä sinne. Siinä siis protesti sille "perseennuolennalle". Muu porukka soitteli minulle mieheni puhelimesta, ja kutsuivat minua mukaan, voisivat maksaa taksinkin. Ei huvita lähteä kun mies ei ilmeisesti edes halua minua mukaan kun on tuollaista käytöstä. Muuten on mennyt ihan hyvin eikä riitoja ole ollut, ennen kuin keksi tämän perseennuolennan. :( Se olen minä joka kaupassa käy jos rahat on minulla. Sitäpaitsi tarjouduin tulemaan vastaankin. On tunteet vähän pinnassa kun olen raskaana (eka testi näytti negaa ja oli puhe että samalla tänään oltaisiin käyty ostamassa uusi vastapainoksi sille kun mies juo) Vaan mitäs minä saan vastapainoksi sille että mies lipittää juoda ja lähtee illalla baariin? Pahan mielen ja pettyneen olon. :( Lisään vielä että tämä muu porukka on mieheni sisko, hänen miehensä ja heidän muutama ystävä. Hienoja ihmisiä, yhteys vain on nyt vähän väärä. :/

anteeksi sekava teksti, on surkea olo. Ja siis epäilen olevani raskaana kaiken tämän yökkimisen jälkeen, tein testin liian aikaisin. Ja jos lapsi on tulossa, mietin hyvin tarkoin miten elämääni jatkan. Siskolleen nimittäin oli sanonut kuulema sinne palatessaan että asia on kunnossa, ja siskonsa luuli että hän kertoi jäävänsä sinne. Hitto mikä pelle tuostakin kuoriutui. :(

mietin että pitäsikö olla epäreilu noita muita kohtaan (kutsuivat kovasti minua käymään nyt sitten) ja jättää menemättä... mieheni pilasi fiiliksen. Ehkä jään kotiin murjottamaan, siellä voisi olla kyllä kivaakin jos lähtisin.. On sellainen olo että jos menen, jollain tavalla "palkitsen" sen ettei kertonut, enhän mä voi siellä rähjätä. Tai että muuten vaan tuppaan sen elinpiiriin. Tai en tiedä, on koppa sekasin.

Lähtisitkö siis minne? Pois suhteesta, vai baariin? Älä ainakaan baariin lähde, jos raskauttakin epäilet. Mutta sen sijaan jos olet raskaana, suna lähtisin tommosen juopon ukon tyköö kyl niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.

Miksi vasta sitten aletaan miettimään mitä elämältään oikeasti halutaan kun lapsi on tulossa?
Miksi sinun kännäilyä pitäisi mennä katsomaan, kun et itse kuitenkaan voi juoda ja sulla ei ole rahaa edes mennä sinne, miten meinasit päästä sieltä pois? Sitä tällä lähtemiskysymyksellä tarkoitit? Oli kyllä niin epäselvä teksti...

[QUOTE="sekavaa";22299091]Lähtisitkö siis minne? Pois suhteesta, vai baariin? Älä ainakaan baariin lähde, jos raskauttakin epäilet. Mutta sen sijaan jos olet raskaana, suna lähtisin tommosen juopon ukon tyköö kyl niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.[/QUOTE]

anteeksi! Että lähtisinkö käymään sen siskon luona, tietenkään en juo mitään jos epäilen olevani raskaana. Ja juoppo hän ei ole, jos harvoin on tuossa tilassa. Tuntuu niin epäreilulle kun ei ilmota missä menee.

[QUOTE="vieras";22299097]Miksi vasta sitten aletaan miettimään mitä elämältään oikeasti halutaan kun lapsi on tulossa?
Miksi sinun kännäilyä pitäisi mennä katsomaan, kun et itse kuitenkaan voi juoda ja sulla ei ole rahaa edes mennä sinne, miten meinasit päästä sieltä pois? Sitä tällä lähtemiskysymyksellä tarkoitit? Oli kyllä niin epäselvä teksti...[/QUOTE]

pillerit petti, ja kännissä on ennen osannut käyttäytyä ilman perseennuolenta ajatuksia. Ja olisin heidän kyydillä päässyt takaisin/mies ois kustantanut. Ei siellä kaikki ole humalassa, tekisi mieli pitää hauskaa ja nähdä siskoa ja muita ihmisiä, miestä ei vaan huvita juuri nyt. Eli jää koko huvi ilmeisesti. Ehkä menen vaan vähän nukkumaan, järjetön hedari jo muutenkin. :/

[QUOTE="emm";22299105]anteeksi! Että lähtisinkö käymään sen siskon luona, tietenkään en juo mitään jos epäilen olevani raskaana. Ja juoppo hän ei ole, jos harvoin on tuossa tilassa. Tuntuu niin epäreilulle kun ei ilmota missä menee.[/QUOTE]

noku se nuolee niitä perseitä nytte :D

[QUOTE="emm";22299121]pillerit petti, ja kännissä on ennen osannut käyttäytyä ilman perseennuolenta ajatuksia. Ja olisin heidän kyydillä päässyt takaisin/mies ois kustantanut. Ei siellä kaikki ole humalassa, tekisi mieli pitää hauskaa ja nähdä siskoa ja muita ihmisiä, miestä ei vaan huvita juuri nyt. Eli jää koko huvi ilmeisesti. Ehkä menen vaan vähän nukkumaan, järjetön hedari jo muutenkin. :/[/QUOTE]

voi pupu, unohda nyt se perseennuolenta. tsemiä raskauteen.

[QUOTE="vieras";22299157]Mistä asti se on tänään oikein ryypännyt jos jo ennen kahdeksaa oletat sen sammuneen??[/QUOTE]

Tissutellu iltapäivästä asti, ja on kiepannu alkon kautta ennen kun palasi siskonsa luo (viiden maissa).

Kai sitten olen yksin kotona :/ mikään ei sovi kenellekään eikä voimat riitä sumpiakaan mitään monimutkaista :( Kai vaan syön, syön ja syön ja istun koneella. Kivaa! Voisin kasata samalla sohvalle pedin, nyt huvittaa nukkua ilman miestä.

Yhteistyössä