pitkä vuodatus, mutta mielestäni en ollut kohtuuton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aivan loppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Entäs jos vaan alkaisit tehdä itse?

Joo, tiedän ettet omien sanojesi mukaan osaa (vielä :D) mutta veikkaan että jos sä alat miehen nähden laittamaan sitä saunaa niin ei se voi pysyä poissa jaloista.

Vaihe 1. Eti puhelinluettelosta joku remppamies ja tilaa teille mittailemaan ja antamaan kustannusarviota (ehdottomasti niin, että mies on kotona). Arvio on tod. näk. ilmainen.
Jos mies ei kotonanne pyörivästä remppareiskasta tarpeeksi häiriinny, niin...

Vaihe 2. Kutsu se reiska teille oikeesti päiväksi tekemään duunia esim. päiväksi (taas niin, että miehes on kotona ja makaa sohvalla). Jos se ei tuosta sisuunnu ja rupea itse tekemään hommaa loppuun, niin ihme on! Voishan sitä hommaa muutenkin olla mielekkäämpi jatkaa, jos joku toinen olis hiukan jo saattanut sitä pidemmälle? Jos vaikka on joku ikävä homma just tulossa ja sitä ei millään viitsis ruveta tekemään? Ja jos mies on yhtään tarkka rahasta niin dollarit raksuttaa jokaisen minuutin ajan jonka se remppakaveri teillä viettää... ;)

Tuu kertomaan miten kävi!

Entäs jos vaan alkaisit tehdä itse?

Joo, tiedän ettet omien sanojesi mukaan osaa (vielä :D) mutta veikkaan että jos sä alat miehen nähden laittamaan sitä saunaa niin ei se voi pysyä poissa jaloista.

Mä joskus kokeilin tätä kikkaa, siitä seurasi vain se että kun homma alkoi luonata meikäläiseltä, niin mies tuli vain viereen kyttäämään ja kittaamaan kaljaa :D Tosin, mä tein vaan keittiökaappien asennuksia, suorassa ovat edelleen ja kasassa :D

Täällä kanssa mies on raksamies ja tyyliin "suutarin lapsilla ei ole kenkiä ", niin meillä on ulkolaudoitukset osittain vieläkin laittamatta, jo reilu 3v tässä talossa asuttu. Pihaakaan ei ole kanssa laitettu, kun siellä on niitä lautoja mitkä pitäisi laittaa talon seiniin. Ja on täällä sisälläkin yhtä sun toista pientä vielä tekemäti. Tsemppiä sinullekin ja pitkää pinnaa!!

Yhteistyössä