N
nmnmnmn
Vieras
Olen ajatellut hakea opiskelemaan kyseistä alaa, mutta mua askarruttaa se matikan osuus siinä.. onko siis pääsykokeissa vaikeita laskuja? olen aina ollut todella surkea matikassa ja mietinkin nyt, että kaatuuko haaveeni opinnoista tuohon matikka osuuteen? opin kyllä varmasti kun teen töitä sen suhteen, mutta onko siis valintakokeessa matikan epäonnistuminen hylkäämisen syy? jos siis laskuja valinnassa ylipäätään on?
olen muuten ollut ihan hyvä koulussa mm. äidinkieli, englanti, historia yms. mutta matikka tuotti vaikeuksia sen vuoksi kun en kuunnellut tunneilla yhtään (valitettavasti)
olen muuten ollut ihan hyvä koulussa mm. äidinkieli, englanti, historia yms. mutta matikka tuotti vaikeuksia sen vuoksi kun en kuunnellut tunneilla yhtään (valitettavasti)