L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:No minusta nimpparit on ihan turhaa höpöhöpöä. Jos niitä nyt omassa perheessä haluaa viettää, niin ei siinä mitään vikaa, mutta siinä vaiheessa kun aletaan VAATIA että esim. sukulaiset ja kummit muistaa sen oman kultamussukan nimipäiviä, ja vedetään herne nenään jos niin ei käy, niin asia menee minusta liian pitkälle.
Äitienpäivää ei meilläkään ole juuri aikuisten kesken vietetty, lapsille se on enemmänkin kiva päivä, kun saavat muistaa äitiä/mummua. Kahvit voidaan juoda, mutta minä en ole ikinä tajunnut näitä juttuja että pitäisi olla jotain kamalan ekstra speciaalia, ja kamalasti lahjoja ja vaikka mitä.
No nyt ei kyllä enää liity alkuperäiseen aiheeseen mitenkään, mutta kun alkoi kiinnostaa: Kelle sä oikein tekstaat? Onko sulla salarakas, vai onko ukkos jossain reissuhommissa, vai onko sulla joku TOSI hyvä ja rakas ystävä? Mä en keksi ketään, jolle voisin näpytellä tollasen määrän viestejä... (Äyh, onko mulla köyhä elämä vai mitä?)Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei ole ajasta kiinni. mun viestit koostuu lähinnä siitä et ne 7 sivua pitkiä. käyn töissä, hoidan lapset, kodin ja koirat. ja silti tuo 1000-1500 tulee täyteen. ihmettelen sitä itsekkin. ja nää viestit koostuu melkein yhdelle ihmiselle lähettämistä viesteistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja iu:No niin kauhistun! Ei voi olla totta että joku voi jaksaa ja ehtiä... (Tai no, silläkin aikaa kun notkun koneella voisin tietty näpytellä viestejä ystäville...) Mutta rispektii sulle, nostaisin hattua jos mulla sellainen olisi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:nyt sä kauhistut..... mulla menee n. 1500 viestiä kuussa..... *viheltelee*
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:yksi tekstari ystävänpäivänä ja siitä pitäisi olla kamalan ehdoton... en tajua.
No sitten sinä voit ihan vapaasti nauttia siitä hömpästä, mutta eikö ole aika kohtuutonta vaatia, että kaverit ja sukulaiset hampaat irvessä, sinun mieliksesi, lähtevät mukaan leikkiin? Eikö riitä, että sinä olet antanut vähän iloa jonkun elämään? Miksi sen toisen pitää väkisin, ja sinun ehdoillasi, tehdä sama asia takaisin?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Meidän kaveripiirissä on onneksi viime vuosina luovuttu kaikista noista massatekstareista ja korttirumbista. Joulukortit osa lähettää, mutta ei kukaan katso pahalla, jos joku ei niitä laita. Turhaa rahantuhlausta minun mielestäni.
minusta taas mukavaa hömppää. tässä elämässä on liian vähän itseasiassa sellaista!!!!!
mä saatan mennä keskellä viikkoa kukkakimpun kanssa kaverin ovelle. onko sekin TURHAA hömppää? ei minusta. yksi tekstari ystävänpäivänä ja siitä pitäisi olla kamalan ehdoton... en tajua.
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:Alkuperäinen kirjoittaja iu:No niin kauhistun! Ei voi olla totta että joku voi jaksaa ja ehtiä... (Tai no, silläkin aikaa kun notkun koneella voisin tietty näpytellä viestejä ystäville...) Mutta rispektii sulle, nostaisin hattua jos mulla sellainen olisi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:nyt sä kauhistut..... mulla menee n. 1500 viestiä kuussa..... *viheltelee*
![]()
Siis 1500 kuussa ei noin 50 päivässä... Jos nukut 8 tuntia, se tarkoittaa 3-4 viestiä tunnissa hereillä ollessa.
Miten sä ehdit?
Ja jos normaalisti tekstaat noin paljon, voi olla että kaverit ei jaksa ihan heti vastailla ystävänpäivätoivotuksiin. Joka minustakin on melkoisen kaupallinen juhla.
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:No sitten sinä voit ihan vapaasti nauttia siitä hömpästä, mutta eikö ole aika kohtuutonta vaatia, että kaverit ja sukulaiset hampaat irvessä, sinun mieliksesi, lähtevät mukaan leikkiin? Eikö riitä, että sinä olet antanut vähän iloa jonkun elämään? Miksi sen toisen pitää väkisin, ja sinun ehdoillasi, tehdä sama asia takaisin?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Meidän kaveripiirissä on onneksi viime vuosina luovuttu kaikista noista massatekstareista ja korttirumbista. Joulukortit osa lähettää, mutta ei kukaan katso pahalla, jos joku ei niitä laita. Turhaa rahantuhlausta minun mielestäni.
minusta taas mukavaa hömppää. tässä elämässä on liian vähän itseasiassa sellaista!!!!!
mä saatan mennä keskellä viikkoa kukkakimpun kanssa kaverin ovelle. onko sekin TURHAA hömppää? ei minusta. yksi tekstari ystävänpäivänä ja siitä pitäisi olla kamalan ehdoton... en tajua.
Ainoa joka tässä asiassa tuntuu olevan kamalan ehdoton, olet sinäSinähän tässä vaadit muita tekemään oman mielesi mukaan
Olen muuten huomannut, että jos kaipaa vastausta, niin kannattaa mielummin soittaa kuin laittaa tekstari.
Alkuperäinen kirjoittaja iu:No nyt ei kyllä enää liity alkuperäiseen aiheeseen mitenkään, mutta kun alkoi kiinnostaa: Kelle sä oikein tekstaat? Onko sulla salarakas, vai onko ukkos jossain reissuhommissa, vai onko sulla joku TOSI hyvä ja rakas ystävä? Mä en keksi ketään, jolle voisin näpytellä tollasen määrän viestejä... (Äyh, onko mulla köyhä elämä vai mitä?)Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei ole ajasta kiinni. mun viestit koostuu lähinnä siitä et ne 7 sivua pitkiä. käyn töissä, hoidan lapset, kodin ja koirat. ja silti tuo 1000-1500 tulee täyteen. ihmettelen sitä itsekkin. ja nää viestit koostuu melkein yhdelle ihmiselle lähettämistä viesteistä.
Mä en ainakaan jaksa vastata mihinkään liirum laarum loruihin yhtään mitään, tuli ne ystävänpäivänä, vappuna tai jouluna. Vastaan ainoastaan jos on jotain oikeaa asiaaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:No sitten sinä voit ihan vapaasti nauttia siitä hömpästä, mutta eikö ole aika kohtuutonta vaatia, että kaverit ja sukulaiset hampaat irvessä, sinun mieliksesi, lähtevät mukaan leikkiin? Eikö riitä, että sinä olet antanut vähän iloa jonkun elämään? Miksi sen toisen pitää väkisin, ja sinun ehdoillasi, tehdä sama asia takaisin?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Meidän kaveripiirissä on onneksi viime vuosina luovuttu kaikista noista massatekstareista ja korttirumbista. Joulukortit osa lähettää, mutta ei kukaan katso pahalla, jos joku ei niitä laita. Turhaa rahantuhlausta minun mielestäni.
Ainoa joka tässä asiassa tuntuu olevan kamalan ehdoton, olet sinäSinähän tässä vaadit muita tekemään oman mielesi mukaan
Olen muuten huomannut, että jos kaipaa vastausta, niin kannattaa mielummin soittaa kuin laittaa tekstari.
ei. nyt te väännätte asia noin.
mä en vaan tajua miksi tavallisena päivänä voi vastata ja sitten ystävänpäivänä ei voi vastaa. sitähän te olette tässä ajaneet takaa, että muulloin kyllä pidetään ystävyyttä arvossaan mutta jos ystävänpäivänä tulee viesti niin siihen ei voi vastata.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ainakaan jaksa vastata mihinkään liirum laarum loruihin yhtään mitään, tuli ne ystävänpäivänä, vappuna tai jouluna. Vastaan ainoastaan jos on jotain oikeaa asiaaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:No sitten sinä voit ihan vapaasti nauttia siitä hömpästä, mutta eikö ole aika kohtuutonta vaatia, että kaverit ja sukulaiset hampaat irvessä, sinun mieliksesi, lähtevät mukaan leikkiin? Eikö riitä, että sinä olet antanut vähän iloa jonkun elämään? Miksi sen toisen pitää väkisin, ja sinun ehdoillasi, tehdä sama asia takaisin?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Meidän kaveripiirissä on onneksi viime vuosina luovuttu kaikista noista massatekstareista ja korttirumbista. Joulukortit osa lähettää, mutta ei kukaan katso pahalla, jos joku ei niitä laita. Turhaa rahantuhlausta minun mielestäni.
mä en vaan tajua miksi tavallisena päivänä voi vastata ja sitten ystävänpäivänä ei voi vastaa. sitähän te olette tässä ajaneet takaa, että muulloin kyllä pidetään ystävyyttä arvossaan mutta jos ystävänpäivänä tulee viesti niin siihen ei voi vastata.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:No sitten sinä voit ihan vapaasti nauttia siitä hömpästä, mutta eikö ole aika kohtuutonta vaatia, että kaverit ja sukulaiset hampaat irvessä, sinun mieliksesi, lähtevät mukaan leikkiin? Eikö riitä, että sinä olet antanut vähän iloa jonkun elämään? Miksi sen toisen pitää väkisin, ja sinun ehdoillasi, tehdä sama asia takaisin?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Meidän kaveripiirissä on onneksi viime vuosina luovuttu kaikista noista massatekstareista ja korttirumbista. Joulukortit osa lähettää, mutta ei kukaan katso pahalla, jos joku ei niitä laita. Turhaa rahantuhlausta minun mielestäni.
mä en vaan tajua miksi tavallisena päivänä voi vastata ja sitten ystävänpäivänä ei voi vastaa. sitähän te olette tässä ajaneet takaa, että muulloin kyllä pidetään ystävyyttä arvossaan mutta jos ystävänpäivänä tulee viesti niin siihen ei voi vastata.
No kyllähän niihin VOI vastata, mutta minä en ainakaan koe että joku tuollainen toivotus olisi sellainen, johon kaivataan vastausta. Eri asia sitten on nämä jossa kysytään jotain, tyyliin "Kahvit tiistaina kello 15?" tai "Tuletko illalla Zumbaan?" tai vastaavat, joissa kysytään jotain.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei. nyt te väännätte asia noin.
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:No kyllähän niihin VOI vastata, mutta minä en ainakaan koe että joku tuollainen toivotus olisi sellainen, johon kaivataan vastausta. Eri asia sitten on nämä jossa kysytään jotain, tyyliin "Kahvit tiistaina kello 15?" tai "Tuletko illalla Zumbaan?" tai vastaavat, joissa kysytään jotain.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei. nyt te väännätte asia noin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Itse vastasin saamiini ystävänpäivätoivotuksiin vasta parin-kolmen tunnin päästä tänään, kun olimme kuopuksen kanssa päivystyksessä käymässä. Toinen oli saanut vähän siipeensä vuorenvalloituksessa. Ei silloin edes ajattele tekstareita :ashamed:
no ei tietenkään. en mä odota että ihmiset istuu känny kourassa kokoajan.... olihan sun lapsella kaikki ok?