lähetin ystävänpäivä toivotukset 17 ihmiselle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
miksi tälläseen amerikkalaiseen hölynpölyyn pitäisi edes mukaan mennä? Ystävää muistetaan muulloin kuin sille erikseen varattuna kaupallisella hömppäpäivänä.

siis toki mä muistan heitä muutenkin. miksi heti luullaan että ainoa milloin heitä muistan on ystävänpäivä?

minusta tekstari on ihanan vaivaton ja mukava juttu laittaa, en tajua miksi siitä pitää olla kamalan ehdoton että "minähän en moiseen ryhdy"... enkä tarkoita nyt omia ystäviäni, vaan täällä muutamia vastauksia. en ymmärrä moista ehdottomuutta. kaveri laittaa nätin viestin ja sit ei voi vastaa kun "vittu mähän en tätän hölynpölyyn lähde"

Mulla on jostain ihme syystä 50 tekstarin paketti, vaikka olen maailman laiskin tekstaaja. Pitäisköhän nyt sitten lähetellä ystävänpäiväviestejä, että edes kerran tulis käytettyä paketti edes melkein kokonaan... Njää, en taida jaksaa. (Oikeesti en voi ymmärtää noita teinejä: tyttärelläkin 500 viestin paketti, ja joka kuukausi joutuu jarruttelemaan loppujaksosta, ettei mene yli. Miten ihmeessä voi jaksaa ja kiinnostaa näpytellä niin paljon? Tai no, onhan niillä nuorilla kait _hivenen_ aktiivisempi seuraelämäkin kuin meikäläisellä... :) )

Alkuperäinen kirjoittaja iu:
Mulla on jostain ihme syystä 50 tekstarin paketti, vaikka olen maailman laiskin tekstaaja. Pitäisköhän nyt sitten lähetellä ystävänpäiväviestejä, että edes kerran tulis käytettyä paketti edes melkein kokonaan... Njää, en taida jaksaa. (Oikeesti en voi ymmärtää noita teinejä: tyttärelläkin 500 viestin paketti, ja joka kuukausi joutuu jarruttelemaan loppujaksosta, ettei mene yli. Miten ihmeessä voi jaksaa ja kiinnostaa näpytellä niin paljon? Tai no, onhan niillä nuorilla kait _hivenen_ aktiivisempi seuraelämäkin kuin meikäläisellä... :) )

:D nyt sä kauhistut..... mulla menee n. 1500 viestiä kuussa..... *viheltelee*

ap onko muistaminen sitä että toisen henkilön pitäisi muistaa sinua juuri sillä samalla hetkellä? tokihan se on mahdollista nykyisen nopean jopa reaaliaikaisen viestinnän aikana. Omat ajatukseni varmaan tulevat ajalta jolloin kännyköitä tai nettiä ei oltu keksittykään ja kirjeen perillemeno ja vastaaminen oikeasti vei aikaa.

henk.kohtaisesti pidän ystävänpäivää hyvin teennäisenä juttuna. En lähetä kortteja, tekstareita tms. Jos itse saan tekstarin, niin vastaan siihen.

Ei pitäis ystäävyyden olla mitenkään sidoksissa tällaiseen typerään päivään, joka on vain rahastusmielessä kehitelty.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
ap onko muistaminen sitä että toisen henkilön pitäisi muistaa sinua juuri sillä samalla hetkellä? tokihan se on mahdollista nykyisen nopean jopa reaaliaikaisen viestinnän aikana. Omat ajatukseni varmaan tulevat ajalta jolloin kännyköitä tai nettiä ei oltu keksittykään ja kirjeen perillemeno ja vastaaminen oikeasti vei aikaa.

ei, en tarkoita sitä. mutta jos mä laitan viestiä jossa kysyn jotain tai toivotan jotain, niin en ymmärrä että siihen jätetään kokonaan vastaamatta.

Tiedän tunteen, ap.
Lähetin 10 ystävänpäiväkorttia, en saanut itse yhtään. Muutama näistä kortin saaneista on laittanut tekstarin.
Enpä taida jaksaa itsekään enää ensi vuonna vaivautua.

Meidän kaveripiirissä on onneksi viime vuosina luovuttu kaikista noista massatekstareista ja korttirumbista. Joulukortit osa lähettää, mutta ei kukaan katso pahalla, jos joku ei niitä laita. Turhaa rahantuhlausta minun mielestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No niin kauhistun! Ei voi olla totta että joku voi jaksaa ja ehtiä... (Tai no, silläkin aikaa kun notkun koneella voisin tietty näpytellä viestejä ystäville...) Mutta rispektii sulle, nostaisin hattua jos mulla sellainen olisi. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Tiedän tunteen, ap.
Lähetin 10 ystävänpäiväkorttia, en saanut itse yhtään. Muutama näistä kortin saaneista on laittanut tekstarin.

niin, mutta etkö ymmärrä että tämä on vaan kaupallista hölynpölyä johon ie tarvitse reagoida vaikka ystävä niin tekee.... ;)

siis en ymmärrä miksi näihin asioihin pitää olla niin ehdoton mielipide. mukavaa hömpänpömppäähän tää vaan on.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Meidän kaveripiirissä on onneksi viime vuosina luovuttu kaikista noista massatekstareista ja korttirumbista. Joulukortit osa lähettää, mutta ei kukaan katso pahalla, jos joku ei niitä laita. Turhaa rahantuhlausta minun mielestäni.

minusta taas mukavaa hömppää. tässä elämässä on liian vähän itseasiassa sellaista!!!!!

mä saatan mennä keskellä viikkoa kukkakimpun kanssa kaverin ovelle. onko sekin TURHAA hömppää? ei minusta. yksi tekstari ystävänpäivänä ja siitä pitäisi olla kamalan ehdoton... en tajua.

Alkuperäinen kirjoittaja aap:
Tiedän tunteen, ap.

niin, mutta etkö ymmärrä että tämä on vaan kaupallista hölynpölyä johon ie tarvitse reagoida vaikka ystävä niin tekee.... ;)

siis en ymmärrä miksi näihin asioihin pitää olla niin ehdoton mielipide. mukavaa hömpänpömppäähän tää vaan on.

No mulla on tapana muutenkin, pitkin vuotta, lähetellä ystäville kortteja. Eikö ole hyvä että on edes yksi päivä vuodessa, jolloin autetaan kauppias-setienkin taholta junttieinareita huomioimaan niitä läheisiään.. :whistle:

Pidät kai äitienpäivääkin turhana? Entäs nimpparit?

minusta taas mukavaa hömppää. tässä elämässä on liian vähän itseasiassa sellaista!!!!!

mä saatan mennä keskellä viikkoa kukkakimpun kanssa kaverin ovelle. onko sekin TURHAA hömppää? ei minusta. yksi tekstari ystävänpäivänä ja siitä pitäisi olla kamalan ehdoton... en tajua.

sinä ostat ne kukat ja siinä on aitoa ajatusta enemmän kuin kaivaa joku viimevuotinen tekstari, laittaa se massalähetyksenä kaikilla ja iloita itse että teki jotakin

Alkuperäinen kirjoittaja iu:
No niin kauhistun! Ei voi olla totta että joku voi jaksaa ja ehtiä... (Tai no, silläkin aikaa kun notkun koneella voisin tietty näpytellä viestejä ystäville...) Mutta rispektii sulle, nostaisin hattua jos mulla sellainen olisi. ;)

ei ole ajasta kiinni. mun viestit koostuu lähinnä siitä et ne 7 sivua pitkiä. käyn töissä, hoidan lapset, kodin ja koirat. ja silti tuo 1000-1500 tulee täyteen. ihmettelen sitä itsekkin. ja nää viestit koostuu melkein yhdelle ihmiselle lähettämistä viesteistä.

Sinähän näytät olevan KAMALAN EHDOTON sen suhteen, että sun tekstareihin pitää vastata!! :o :o

Tiedän tunteen, ap.

No mulla on tapana muutenkin, pitkin vuotta, lähetellä ystäville kortteja. Eikö ole hyvä että on edes yksi päivä vuodessa, jolloin autetaan kauppias-setienkin taholta junttieinareita huomioimaan niitä läheisiään.. :whistle:

et ymmärtänyt... siis mä olin sun kanssas samaa mieltä, kyseenalaistin vaan saamiani vastauksia tähän ketjuun. monet on kovin ehdottomia näitä päiviä kohtaan. ovat kuulemma vaan rahastusta tms. mä tykkään muistaa kavereita sekä hömppöpömppä päivinä että muutenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja uuniomena:

Sinähän näytät olevan KAMALAN EHDOTON sen suhteen, että sun tekstareihin pitää vastata!! :o :o

ei en mä oo. sori jos tuli sellainen olo. mutta sen myönnän etten kyllä ymmärrä että MIKSI EI voi vastata.

Tiedän tunteen, ap.

No minusta nimpparit on ihan turhaa höpöhöpöä. Jos niitä nyt omassa perheessä haluaa viettää, niin ei siinä mitään vikaa, mutta siinä vaiheessa kun aletaan VAATIA että esim. sukulaiset ja kummit muistaa sen oman kultamussukan nimipäiviä, ja vedetään herne nenään jos niin ei käy, niin asia menee minusta liian pitkälle.

Äitienpäivää ei meilläkään ole juuri aikuisten kesken vietetty, lapsille se on enemmänkin kiva päivä, kun saavat muistaa äitiä/mummua. Kahvit voidaan juoda, mutta minä en ole ikinä tajunnut näitä juttuja että pitäisi olla jotain kamalan ekstra speciaalia, ja kamalasti lahjoja ja vaikka mitä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:

sinä ostat ne kukat ja siinä on aitoa ajatusta enemmän kuin kaivaa joku viimevuotinen tekstari, laittaa se massalähetyksenä kaikilla ja iloita itse että teki jotakin

no mä en näe asiaa noin. olkoon päivä mikä vaan niin jos mä kaverilta kivan viestin niin vastaan siihen.

jos sä saat keslellä viikkoa viestin että "oot ihana tärkeä ystävä minulle" (vähän siirappia) niin jätätkö vastaamatta koska se on hömppää?

miksi ystävänpäivänä lähetetty viesti olisi yhtään sen enempää hömppää kuin muinakaan päivinä lähetetty?

Yhteistyössä