Odessa, juu lonkat jumii (tai ajoitain joka paikka mut mut) Auttaa tosiaan kun liikkuu (mula sellanen työ et kauaa ei oo paikallaan) tai istuu riipppuu kummassa asennossa tullu kipeäksi. Mulla ne tykkää avannosta sen jälkeen on aina paripäivää kivutonta, mut jos ei oo käynyt niinehkä se ei oo paras tapa aloittaa raskaana

Vähän kurjaa toi kun ei saa terkat antaa sairaslomaa, sen takia nyt lääkäriä kuormittaa kun tarvis hetken huilin.
Päpsy 
kerro sitten millaset tuli

Tää ei uskalla vielä tilailla kun tarvis toi ukko saada hiukan enemmän kiinnostumaan asiasta
kevätesikko, mä en enää siedä valvovimista tai onhuono olo just mut mulla se tulee jo valvottaessa. Jaksuja

Sulla on sitten hyvät vaatteet kun niihin mahtuu.
Tää koki järkytyksen kun yritti laittaa viimevuotisia talvikamppeita niskaan no oikei mahtuivat housut nyt kiristi (kun oli paksu paita alla) mut muistelin ostaneeni kunnon väljät, mut tais olla et kerrankinlöysin sopivat kamppeet ja kun kesälä paino muutenkin vähän nous nii nyt ne olis just eikä melkein niin tää sitten kasvattaa mahaa mikä ei jossain välissä mahdu, no onneksi on hamsteri niin on edelliset toppikset jemmassa ja ne on kyllä sit isommat ihan varmana on

Eilen oli onneksi rauhallista, samaa toivon tälle päivää. Ja selvis kunnialla töistään vaikkakin oli muka niin vaikeaa mut

matka oli inhottava kun tuli kunnolla huono olo bussissa. No tää aamu on lähtenyt paremmin käyntiin ei ainakaan vielä yökötä tai muuta
Hauskaa Itsenäisyyspäivää!
Unico ja Toukka 19+2