Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tarvitsen sinua kuin naakka kaatopaikkoja.
Ilkeä trolli sabotoi toisten kauniita kaipuuviestejä. 😏 Trolli on yksin, hän ei kaipaa ketään-eikä häntä kukaan kaipaa. Koska hän saa ravintonsa pilkkaamisen ja hämmentämiden aiheuttamasta mielipahasta toisissa ihmisissä. Se on se bensa tankissa, jolla hän ajaa. Koska hän todennäköisesti on itse läpeensä omaan elämäänsä, (rakkaus- ja seksi) täysin katkeroitunut. Huomenta @kaikki muut. ❤
 
vierailija
Millainen torjunta?
No. Ei ehkä ihan torjunta. En ole joutunut torjutuksi, mutta ajattelisin varmasti niin tämän täällä käymämme dialogin ulkopuolella. Ilman tätä ajattelisin, että jokin on todellakin pielessä ja ehkä kaipaamani henkilö ei haluakaan tavata, saati keskustella kanssani. Jossa tapauksessa, en halua olla riesana, tai outona joka koko aika ehdottelee jotain saatuaan melko latteaa vastakaikua.

Enkä tiedä olenko oikeassa, saati edes välttämättä usko siihen, tai tähän, mutta se on kohtuullista. Seuraava vastuu on tulkitsijalla.

Kaikkea hyvää vaan kaikille ja kaikenlainen panikointi on turhaa. Mieti rauhassa. Ota rauhassa. Kaikki on hyvin.
 
vierailija
Mihinhän loppui mun kaivatun rakkaus ja ylipäätään kaikki mielenkiinto mua kohtaan. Se olisi kiva vielä tietää. Öitä.
Tää saattais osua. En tarkottanut, että en enää olis kiinnostunut, vaan että lienee parempi, ettei enää puhuta niistä, mistä kesällä puhuttiin. Toivoin, että päällimmäisenä mieleen olis jäänyt se, että niistä jutuista en kadu sanaakaan.
 

Yhteistyössä