Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Anteeksi, oon välillä harkitsematon, tulee väsymyksestä ja kaiken sekavuudesta ja nopeista tulkintavirheistä
Anteeksipyytämiset ei täällä palstalla riitä. Jos haluat että terveiset menee sille oikealle, se onnistuu vain ottamalla irl yhteyttä. Itse olen aikonut lopettaa tänne kirjoittelun, joten vastaukset ovat joltakin muulta kuin multa. Itse kyllä antaisin anteeksi, jos todella pyytäisit. Se vaatisi sulta sen yhteydenoton
 
vierailija
Tai siis ei tämä palsta olekaan ollut yleensä se, mihin olen kirjoitellut vaan tuo toinen tuolla toisaalla. Satunnaisesti olen tänne vastaillut joskus jotain. Mutta mun viestejä ei luultavasti tule näkemään enää kummassakaan.
 
vierailija
Täyttä soopaa. Hyvässä suhteessa olevan voi iskeä ja saada rakastumaan, vaikka hän rakastaisi kumppaniaan. Mikään suhde ei ole täydellinen ja tottumus vie huuman ajan kanssa, jonka toinen voi tulla ja sytyttää tahallisesti.

En jaksa sen enempää aiheesta, mutta itsekkäät kusipäät pokailevat toisten puolisoita. Olet kusipää, älä yritä sitä muuksi muuttaa. Suhde uuden kanssa voi olla parempi tai huonompi. Se on varmaa, että tuskatta se ei synny ja monesti on käynyt niin, että ulkopuolinen itsekäs kusipää on tehnyt valtaisan karhunpalveluksen isketylle.
Manipuloimalla voi saada kenet tahansa "rakastumaan", mutta sekin vaatii jonkinlaisia intressejä tekijältä. Mutta muuten ei voi hyvässä suhteessa olevaa saada iskettyä. Iskeminenkään ei toimi pelkästään iskijän myötävaikutuksella. Toki kaikilla on oma käsityksensä hyvästä suhteesta ja siinä on eroja.

Tällainen tilanne syntyy juuri kun suhde ei ole hyvä. On törkeä itsepetos väittää, että suhde oli hyvä, jos näin käy. No ei varmasti ollut.
 
vierailija
Mä en, koska joka tapauksessa se rakkaus ei silloin olisi molemminpuolista olisin minä siinä "viemässä" jonkun tai en. Jos suhteessa on kunnon rakkautta enemmän kuin ystävillä, ei siihen pääse kukaan väliin "viedäkseen" ketään. Jos voi viedä niin se keskinäinen rakkauskin on ainakin yhdestä suunnasta vain illuusio. Joku tunne, esim kiintymystä, tietysti voi olla muttei samaa kuin se, mitä se rakastava puoliso tuntee. Ja koska totuudessa eläminen on tärkeä arvo mulle, en itse ikinä, ikinä, ikinä haluaisi olla rakkauden illuusiolle perustuvassa suhteessa, jossa puoliso kaihoaa muualle. Se sattuisi, mutta ennemmin ero kuin eläminen valheessa. Olkoon sen päälle ja viereen rakentunut miten kauniin näköistä tahansa. Aina ennemmin totuus kuin pitämiseni oleellisista asioista, mitä tunteiden laatu on, pimennossa.
Juuri näin. Toisilla voi olla kiintymyssuhde ja väittävät rakkaudeksi sitä pysyäkseen kiinni siinä. Silloin puhutaan toisesta mm. omistushaluisesti eikä niinkään kuunnella tai huomioida toisen tunteita, koska kiintymyssuhteessa ei koeta rakkautta muuta kuin illuusion tasolla. Vähintään toinen henkilö näissä suhteissa elää täysin siinä illuusioharhassa, joka jossain vaiheessa romahtaa.
 

Yhteistyössä