Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Entä jos joku ottaa sinulta sen, minkä itse olet ottanut toiselta?
Sitä oikeaa ei voi ottaa koska hän itse pättää. Kukaan ei siis ota ketään ja jos joku haluaa jonkun toisen kanssa mennä, saa mennä. Ja se itselle oikea ei halua mennä vaikka joku yrittäisikin. En itse ainakaan potisi syyllisyyttä jos varattu lähtisi ja valitsisikin minut, sillä minunkin kanssani oleminen on vapaaehtoista enkä omista ketään. Eri.
 
vierailija
Sitä oikeaa ei voi ottaa koska hän itse pättää. Kukaan ei siis ota ketään ja jos joku haluaa jonkun toisen kanssa mennä, saa mennä. Ja se itselle oikea ei halua mennä vaikka joku yrittäisikin. En itse ainakaan potisi syyllisyyttä jos varattu lähtisi ja valitsisikin minut, sillä minunkin kanssani oleminen on vapaaehtoista enkä omista ketään. Eri.
Minä kyllä potisin varsinkin, jos toinen on kovasti rakastanut puolisoaan.
 
vierailija
Ja uhattuna tai satutettuna lempeinkin voi raivostua.
Kyllä. Näin kävi mulle. Ikänä ollut näin vihainen. Se on raastava tunne kun kuitenkin rakastaa. Panikoiville harjailijoille: siihen oli hyvä syy eikä hän ole tietämätön mitähän se voisi olla mistä olen ollut enemmän kuin loukkaantunut. Välejä ei katkota ihan pienistä silloin kun välittää ja rakastaa näin. Tämä on ollut ihan kidutusta mullekin. Tai kin ja kin, en usko hänen mua ikävöivän tai ajattelevan sen ihmeemmin enää.
 
vierailija
Ihan hirvee ikävä sua x kätinen sydämeni valittu. Aika himskatisti susta tykkään. Ajelin siellä suunnalla ja mietin, josko olisit lähtenyt yöjuoksulle, mutta muistin, että sulla on muuta.
 
vierailija
Minä kyllä potisin varsinkin, jos toinen on kovasti rakastanut puolisoaan.
Mä en, koska joka tapauksessa se rakkaus ei silloin olisi molemminpuolista olisin minä siinä "viemässä" jonkun tai en. Jos suhteessa on kunnon rakkautta enemmän kuin ystävillä, ei siihen pääse kukaan väliin "viedäkseen" ketään. Jos voi viedä niin se keskinäinen rakkauskin on ainakin yhdestä suunnasta vain illuusio. Joku tunne, esim kiintymystä, tietysti voi olla muttei samaa kuin se, mitä se rakastava puoliso tuntee. Ja koska totuudessa eläminen on tärkeä arvo mulle, en itse ikinä, ikinä, ikinä haluaisi olla rakkauden illuusiolle perustuvassa suhteessa, jossa puoliso kaihoaa muualle. Se sattuisi, mutta ennemmin ero kuin eläminen valheessa. Olkoon sen päälle ja viereen rakentunut miten kauniin näköistä tahansa. Aina ennemmin totuus kuin pitämiseni oleellisista asioista, mitä tunteiden laatu on, pimennossa.
 

Yhteistyössä