vierailija
Ehkä tämä sairaus on selätettävissä. Oon vaan toivottoman tumpelo näissä jutuissa.
No ei täällä ainakaan tänään vaikuta olevan harhojen sekaantumista todellisuuteen. Toisaalta miksi kukaan uskoisi kohtaavansa täällä osuman? No ehkä hyvin, hyvin, hyvin pienellä todennäköisyydellä.Todellisuuden ja harhan sekaantuessa kannattaa hankkia ammattiapua. Tuli mieleen viimepäivien viestisekoiluista.
..?Ehkä tämä sairaus on selätettävissä. Oon vaan toivottoman tumpelo näissä jutuissa.
Kaikkea hyvää sulle, rukoilen puolestasi.Ehkä tämä sairaus on selätettävissä. Oon vaan toivottoman tumpelo näissä jutuissa.
A.Lounaassa olevan kauniin naisen toisen nimen eka kirjain?
Munkin pitäis mennä johonkin tukiopetukseen.Ehkä tämä sairaus on selätettävissä. Oon vaan toivottoman tumpelo näissä jutuissa.
Mitä tarkoittaa ilmaisullinen essenssi, jos ei mitään aistein havaittavaa?Ilmaisullinen essenssi kertoo jotain toista kuin mitä kuulen ja näen ja luen. Sen vuoksi en ole luovuttanut sisäisesti.
100%Osuma tai ei, mutta hyvää päivää sinulle sydämeni valtaaja. Hiljaisuus ei ota tullakseen.
Häh?Ei tarvita ammattilaisia, riittää, että toinen osapuoli aina kertoo näkökantansa…
Niin, että normaalilla kommunikaatiolla yleensä pystyy kaksi ihmistä asiat selvittämään, ei siihen mitään ammattiapua tarvita.Häh?
Jos uskaltaisin.Soita huomenna?
Sekaannuksesta vai sen selvittämisestä?Onhan me jo kerran juteltu puhelimessa. Vaikka kyse olikin sekaannuksesta.