Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Yeah, the wanderer..

No juu se auttaa yleensä että on valmiiksi niissä tunnelmissa tai aiheen parissa jota on esim. toisaalla kysytty ja sen sellaista. Vähän kuin vastakohta sille että kuka tahansa voi tulla ja kiinnittyä siihen ilman oikeaa pohjaa. Tuossa tapauksessa toiselle puolella kyseltiin kaipaileeko yhdessä työskentelyn aikaa niin sitä vasten lienee selvempi tuokin. Voisihan sitä sanoa että se vähän riippuu muttei se paljoa antaisi. :p
 
vierailija
Hieno oli ulosanti, takavuosien laulun veroinen kyllä koska sen verran siististi oli no sanotaan hoidettu ettei mene väärään paikkaan ajatus vallan. Ei terävä silti mutta on point af, heh. Tyyni ja aaltoileva samalla kertaa. Ei aina tarvinnut edes nähdä (vaikken koskaan sitä vastaan ollutkaan) kun se matkasi likeltä muutoin tosin usein sitä sai päähänsä liikkua juurikin silloin, kumma juttu sinänsä. Siinä likellä oli hyvä olla kun tiesi ettei vetänyt kaareen mitään vaikka kiinni olisikin ottanut. Toivottavasti teet jotain tärkeämpää toisaalla mutta vaikea sitä niin on äkkiseltään tietenkään nähdä kun on nähnyt variaatiota itsensäkin osalta kyllä vaan haasteena se vaan pitää koittaa nähdä. Ympäristön osalta vaan huomaa eron kun on väkisinkin tasapainoteltavaa. Kirkas aurinko lämmittää muttei sitä halua vetää pilveenkään ja niin tiivisti kuin tornin tilkut toisiinsa tarraakin, kokonaisuus alkaa huojua turhan helposti enkä edes halua kommentoida mitä maljan pohjalta heijastuu vuorostaan. Siinä teille kryptistä, vertailun vuoksi. :D
 
vierailija
Henkilökohtainen kysymys, ei ole pakko vastata: Oletko sinä pelännyt joskus henkesi puolesta? Koska luulen, että sulla voi olla vihaajia - sattuneesta syystä.
Olen pelännyt. Työn puolesta puolustan heikompia ja joskus päätökset eivät ole miellyttäneet kaikkia osapuolia. Minulla oli vuosia turvakielto. Nykyisin puhelinnumero on salainen. Vapaa-ajalla jouduin ikävään tilanteeseen ex naapurin toimesta, jolla oli mt- ongelmia. Yritti useamman kerran tulla kotiini ja saattoi odottaa rappukäytävässä, että palasin töistä kotiin. Se jos mikä oli pelottavaa. En usko, että kaivattu kysyi tätä mutta vastasin silti.
 
vierailija
Sulla on kuitenkin työ.
Irtisanouduin. Ei kovin fiksua, koska tämän hetken työtarjonta siinä mitä olen ilmoituksia katsellut on lähinnä masentavaa. Keikkatöissäkin naurettavan alhaisella palkalla pakastepizzojen yms. valmistamista tai muutoin rutiininomaisia turhakkeita. Ei enää kiinnosta tippaakaan tehdä työkseen ruokaa saatika tarjoilla tai myydä ruokatuotteesta.
 

Yhteistyössä