vierailija
Minä luulin ymmärtämisessäni olevan jotain vikaa, kun en ymmärtänyt mitään. sivuTeksteistäsi ei oikein ota selkoa, mitä tarkoitat. Kirjoitat niin kryptisesti.
Varattu ?Mustista pukkaa.
Niin. Mitä sitten?Varattu ?
Sama täällä. Aspakohtaamiset antavat elämään merkitystä yhtä paljon kuin lattian moppaaminen. Eli eivät.Oikea elämäni vain ei ole elämisen arvoista. Siksi kai pakenen haaveisiin.
Mut naurattaahan toi sua, eikä itketä. Jotain positiivista kuitenkin.Hän kietoutuu puolisonsa lusikkaan. Minä ulisen ketjussa.
Ei se kyllä oikeasti naurata. Tuo oli vain sarkastista reppanaminälle nauramista.Mut naurattaahan toi sua, eikä itketä. Jotain positiivista kuitenkin.
Sulla on kuitenkin työ.Sama täällä. Aspakohtaamiset antavat elämään merkitystä yhtä paljon kuin lattian moppaaminen. Eli eivät.
Eipä me olla paneskeltuEnpä ole jälkeesi paneskellut. Hyvä kun olen suihkussa raaskinnut käydä.
Kuka on pikkuisesi?Missähän minun pikkuiseni meneskelee? (Tai no siis paneskelee)
Mun kaivattuKuka on pikkuisesi?
Olen pelännyt. Työn puolesta puolustan heikompia ja joskus päätökset eivät ole miellyttäneet kaikkia osapuolia. Minulla oli vuosia turvakielto. Nykyisin puhelinnumero on salainen. Vapaa-ajalla jouduin ikävään tilanteeseen ex naapurin toimesta, jolla oli mt- ongelmia. Yritti useamman kerran tulla kotiini ja saattoi odottaa rappukäytävässä, että palasin töistä kotiin. Se jos mikä oli pelottavaa. En usko, että kaivattu kysyi tätä mutta vastasin silti.Henkilökohtainen kysymys, ei ole pakko vastata: Oletko sinä pelännyt joskus henkesi puolesta? Koska luulen, että sulla voi olla vihaajia - sattuneesta syystä.
Irtisanouduin. Ei kovin fiksua, koska tämän hetken työtarjonta siinä mitä olen ilmoituksia katsellut on lähinnä masentavaa. Keikkatöissäkin naurettavan alhaisella palkalla pakastepizzojen yms. valmistamista tai muutoin rutiininomaisia turhakkeita. Ei enää kiinnosta tippaakaan tehdä työkseen ruokaa saatika tarjoilla tai myydä ruokatuotteesta.Sulla on kuitenkin työ.