Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ole pelännyt henkeni edessä lukiessani anonyymin tekstiä julkisella foorumilla. Hiukan pitää tulla vastaan jo moista varten kieltämättä mutta creepata se(kin) toki voi. Niissä tilanteissa joissa moinen on perusteltua se ei valitettavasti auta kovin paljon sielläkään niin ei hirveästi kannata miettiä sitä kyllä. Tai pikemminkin kannattaa miettiä niitä asioita itseään ja tarpeen mukaan tilanteita (esim. työn puolesta) niin sitten voi keskittyä niihin eikä tuollaisiin tunnelmiin tarpeen vaatiessa.
 
vierailija
Eipä silti, jonkin aikaa on tehnyt paluuta ainakin toiseen ketjuun viimeaikoina sellainen joka käy jotain koettua vääryyttä, muille paljastamista ja sen sellaista katharsista läpi jonkin aikaa mutta on aiemman kaavan mukaan rauhottunut siitä sitten. Sillä on ollut semipsykoottisen oloisia juttuja joskus kun on käynyt hyvin yksipuolista mutta "toiselle" kohdistettua keskustelua siellä. En ole varma liittyykö asiaan mutta tuollainen pilaaminen sun muu sopii siihen aiheistoon ja kuvastoon suoremmin kuin johonkin päälle käymiseen tai vastaavaan. Eipä se siitä kivaa tekstiä tee muttei liene helppoa tällä itselleenkään.
 
vierailija
Henkilökohtainen kysymys, ei ole pakko vastata: Oletko sinä pelännyt joskus henkesi puolesta? Koska luulen, että sulla voi olla vihaajia - sattuneesta syystä.
Olen useinkin pienenä, mutta en aikuisena. Mutta vihaajia en pelkää. Saan isonkin miehen pelästymään, pelkäämään, perääntymään ja juoksemaan karkuun pelkästään karjumalla erittäin vihaisena. Se on syy, miksen uhkaile koskaan ketään tai käy keneenkään käsiksi.
 
vierailija
Jotain rypälejuttuja siihen liittyy ainakin siis, ei ihan läpällä liikkeellä se mutten ajatellut että palaisi kun oli hyvän aikaa sitten joskus ja ajattelin että tilanne (tai lääkitys) on asettunut jotenkin vaan eipä kai. Ei sillä että olisin itsekään koko tätä väliä ollut täällä joten en täysin osaa sanoa siitäkään tarkasti tätä. :I
 
vierailija
Henkilökohtainen kysymys, ei ole pakko vastata: Oletko sinä pelännyt joskus henkesi puolesta? Koska luulen, että sulla voi olla vihaajia - sattuneesta syystä.
Tämä tuskin on suunnattu minulle, joten vastaan yleisellä tasolla. Arviosi siitä, että olisi vihaajia sattuneesta syystä, kuulostaa myös uhakilulta. Toki on ollut uhkaavia tilanteita, mutta se on edelleen mysteeri millä perusteella joku tuntisi niin suurta vihaa minua kohtaan, että kokisi tarvetta uhkailla tai ryhtyä toimeen. He, jotka yrittävät herättää pelkoa anonyymisti tai muutoinkaan kärsivät todennäköisesti vakavista mielenterveysongelmista.
 
vierailija
Tosipaikan selkeästä ajattelusta tuli mieleen tapaus, jonka koin viime vuosikymmenellä
Tämä tuskin on suunnattu minulle, joten vastaan yleisellä tasolla. Arviosi siitä, että olisi vihaajia sattuneesta syystä, kuulostaa myös uhakilulta. Toki on ollut uhkaavia tilanteita, mutta se on edelleen mysteeri millä perusteella joku tuntisi niin suurta vihaa minua kohtaan, että kokisi tarvetta uhkailla tai ryhtyä toimeen. He, jotka yrittävät herättää pelkoa anonyymisti tai muutoinkaan kärsivät todennäköisesti vakavista mielenterveysongelmista.
Huoh. Ei ole kyse uhkailusta. Jos tietäisit kaipaamani, et ihmettelisi oletustani. Ei ole kivaa, että asiat käännetään päälaelleen.
 
vierailija
Tosipaikan selkeästä ajattelusta tuli mieleen tapaus, jonka koin viime vuosikymmenellä


Huoh. Ei ole kyse uhkailusta. Jos tietäisit kaipaamani, et ihmettelisi oletustani. Ei ole kivaa, että asiat käännetään päälaelleen.
Tarkotukseni ei ole kääntää asioita päälaelleen, mutta toki olisi karmivaa, jos minulle tultaisiin kertomaan, että on vihaajia ja vieläpä syystä. Toisaalta olsihan vihdoinkin mielenkiintoista tietää kuka alkuperäinen vihaaja on. Tuskin kaivattusikaan ilahtuisi, jos kertosit hänellä olevan vihaajia.
 
vierailija
Tarkotukseni ei ole kääntää asioita päälaelleen, mutta toki olisi karmivaa, jos minulle tultaisiin kertomaan, että on vihaajia ja vieläpä syystä. Toisaalta olsihan vihdoinkin mielenkiintoista tietää kuka alkuperäinen vihaaja on. Tuskin kaivattusikaan ilahtuisi, jos kertosit hänellä olevan vihaajia.
Turhaan spekuloit. Hän tajuaa kyllä, mihin viittasin.
 
vierailija
Oon tosi surullinen ja lyöty. Hänestä tykkään ja unelmoin. Mahdotontahan se on, sen tiedän. Pahaa en hänelle tietysti halua. Kuka nyt rakastamalleen ihmiselle pahaa tahtoisi. Mutta olen ilmeisesti hänen mielestään mahdollisesti ahdistava, kauhea, varmaan rumakin. Idiootti (siis minä) on se joka rakastuu ja hulluksi (siis minä) hän muuttuu, näin siis minäkin toivottomuudessani. Se siitä. Kaikkihan mulle nauraa, se on kohtaloni. Epäonnistun kaikessa.
 

Yhteistyössä