vierailija
JepLiikaa sekoja nykyään siinä toisessa ketjussa.
JepLiikaa sekoja nykyään siinä toisessa ketjussa.
toisessa ketjussaMiten uhkailee?
Oliko riittävän selkeät?
Uhkaili tuhota jonkun elämänAika pelottavia oli illan viimeiset viestit. Toivottavasti se oli vain t_rolli.
Uhkailuviestit ovat varmin merkki ettei kyseisen ihmisen kanssa kannata eksyä yksiin.Jos ihminen voi kirjoittaa sekoja viestejä vaikka vain tänne trollaten niin minulle siinä on niin paljon vialla, ettei ole suhteeseen. Olen joskus vastaavan luodin väistänyt. Tai muutamankin. Kun en ole lämmennyt niin toinen alkanut sättiä. On yritetty kieroiluakin. "Menetät kaiken, jos et ota minua". Uhkailullako sitä yritetään väkisin saada haluamansa. Vetää käteen vielä tänäkin päivänä. Kumma kun ei ole kenellekään kelvannut.
Mielenterveysasiat ovat huonolla tolalla. Kuukausiin ei pääse hoitoon, vaikka on aihetta. Ja harhaiset ajetaan liian nopeasti kotiin. Ja osa ei mene edes hoitoon.Onkohan katsonut psykoa nuorena liikaa?
Et täällä voi tietää kuka niitä kirjoittaa, valitettavasti.Uhkailuviestit ovat varmin merkki ettei kyseisen ihmisen kanssa kannata eksyä yksiin.
Luultavasti ei kukaan peruskaipaajista. Joku kaheli eksynyt illan päätteeksi trollailemaan.Et täällä voi tietää kuka niitä kirjoittaa, valitettavasti.
Jep. Ja tuo tulee ilmi ihmeen helposti. Ehkä joku psykopaatti narsisti voi esittää aluksi. Varsinkin, jos kaikki menee hänen mielensä mukaan. Jos ei mene niin on piru merrassa.Uhkailuviestit ovat varmin merkki ettei kyseisen ihmisen kanssa kannata eksyä yksiin.
Ei voikaan. Toisaalta en oleta, että täällä kirjoittaisi tuttuja ja muutama vakkarikin on tainnut kadota. Samoin vakiokirjoittajia on kadonnut toisellakin palstalta. Mitä en sinällänsä ihmettele, koska meno on äitynyt vähintäänkin häiriintyneeksi.Et täällä voi tietää kuka niitä kirjoittaa, valitettavasti.
Ei oikein, toivon ettei kaivattu ole muutenkaan noin kaukana, paitsi jos tuo tarkottaa et kiertää korttelin sata kertaaOliko riittävän selkeät?
En tiedä toimiiko ihan täällä. Sama kuin lukisi lehdestä jotain ja luulisi että on itseä koskeva uutinen..Kuuluisia viimeisiä sanoja - ei se minua tapa, kuhan uhkailee.
Olen salannut tietoni sen vuoksi. Mm. eräällä kohtaamallani miehellä voisi olla kaunaa paljonkin. Oli eräänlainen huijari. Voisi olla vieläkin kaunaa ja sen vuoksi en tahdo tietojani julkisiksi. On toki muitakin vihaajia, mutta en niistä niin välitä. Olkoon katkeria ja vihaisia. Heitä se enemmän satuttaa kuin minua.Henkilökohtainen kysymys, ei ole pakko vastata: Oletko sinä pelännyt joskus henkesi puolesta? Koska luulen, että sulla voi olla vihaajia - sattuneesta syystä.