Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos ihminen voi kirjoittaa sekoja viestejä vaikka vain tänne trollaten niin minulle siinä on niin paljon vialla, ettei ole suhteeseen. Olen joskus vastaavan luodin väistänyt. Tai muutamankin. Kun en ole lämmennyt niin toinen alkanut sättiä. On yritetty kieroiluakin. "Menetät kaiken, jos et ota minua". Uhkailullako sitä yritetään väkisin saada haluamansa. Vetää käteen vielä tänäkin päivänä. Kumma kun ei ole kenellekään kelvannut.
 
vierailija
Jos ihminen voi kirjoittaa sekoja viestejä vaikka vain tänne trollaten niin minulle siinä on niin paljon vialla, ettei ole suhteeseen. Olen joskus vastaavan luodin väistänyt. Tai muutamankin. Kun en ole lämmennyt niin toinen alkanut sättiä. On yritetty kieroiluakin. "Menetät kaiken, jos et ota minua". Uhkailullako sitä yritetään väkisin saada haluamansa. Vetää käteen vielä tänäkin päivänä. Kumma kun ei ole kenellekään kelvannut.
Uhkailuviestit ovat varmin merkki ettei kyseisen ihmisen kanssa kannata eksyä yksiin.
 
vierailija
Muistakaa ihmiset että vaikka on (against all odds) mahdollista törmätä ristikaipaajaan tämän kaiken halki, on täysin järjetöntä lähteä siitä oletuksesta että jokin häntä muistuttamaton sekoilija liittyisi tai vaikuttaisi millään tavalla omaan tilanteeseen. Ei se kauhean hyödyllistä ole neutraaliakaan omaksi olettaa kun ei ole niitä varsinaisia merkkejä siinä muttei toisaalta haittaakaan mutta jokin kauhea matsku ei (voisi olettaa..) sen enempää muistuta henkilöstä kuin huomioituna tee hyvää lukijalleen myöskään joten miksi käyttää sekuntiakaan moiseen mietintään?

Aivan sama mitä siellä on kun tarpeeksi paljon on tekstiä niin varmasti tuntuu osa tutultakin mutta se niin olisi muunkin kanssa.. niitä vain ei etsisi hikikarpalot niskassa samalla tavalla, heh. Joten ei.. se kiva (saati arka sitten?) tuskin on yhtäkkiä vaihtanut linjaansa johonkin ylitsevuotavaiseen sekoilijaan, aivan sama mitä on kenestäkin kuulunut missäkin kohtaa taikka ei. Ei sitä välttämättä tunne kaikkia mutta sekin on niin ettei sitä edes tiedä miten kukin ottaisi pulttia joten turha sellaista on arvailemaan alkaa.

Jos taas on tuttua miten raivoaa ja voi nähdä moista (tai tarpeeksi uskottavan muistutuksen siitä täällä) niin voipi olla hyvä tarkastella tuota koko kaipauskuviota tosiaan, hmm. Mutta juu, ottaen huomioon aiheen mahdollisuuden satuttaa niin on melkolailla todennäköisempää että se on joku joka on jäänyt epäonniseksi näissä OMISSA odotuksissaan, toiveissaan ja pyrkimyksissään joka joko tietylle taikka vaan yleisemmin valittaa sitten, ei niinkään joku jolla on minkäänlaisia vaihdantoja, välejä tai tilanteita yhtään kenenkään samoin ristiin ajattelevan kanssa. Tämän pitäisi olla selvää vaan eipä se aina silti taida olla. 8)
 
vierailija
Kannattaisi vähän miettiä kun näitä "tuhoan elämäsi" viestejä kirjoittelee. Minä en ikinä lähde hyökkäämään, mutta puolustan itseäni jos joku hyökkää. Puolustan myös kaivattuani.
 
vierailija
Et täällä voi tietää kuka niitä kirjoittaa, valitettavasti.
Ei voikaan. Toisaalta en oleta, että täällä kirjoittaisi tuttuja ja muutama vakkarikin on tainnut kadota. Samoin vakiokirjoittajia on kadonnut toisellakin palstalta. Mitä en sinällänsä ihmettele, koska meno on äitynyt vähintäänkin häiriintyneeksi.
Tänään kävin hetkellisesti lukaisemassa, mutta totesin, että miksi kasvattaisin vääristynyttä maailmankuvaa lukemalla palstoja. Tosielämä tapahtuu irl ja palstoista saa korkeintaan mielipahaa ja erittäin epämiellyttävän kuvan yleisestä ajatusmaailmasta ja ilmapiiristä.
 
vierailija
Henkilökohtaiset kysymykset toimivat paremmin jos niitä vähän kohdistetaan. Tuollaisena näyttäisi vähän kuin sama jatkaisi samaa linjaansa yksinään ja eskaloisi sitä. Looginen pointtikin näyttää menneen puhtaasti ohi kun on laadittu joku skenaario jossa kaikki tarpeelliset osapuolet ovat jotenkin liki yms. :s

Vähän kuin koulussa joku voi miettiä että alkaispa jotain niin he voisivat heroilla sitten. Jösses taas.
 
vierailija
Henkilökohtainen kysymys, ei ole pakko vastata: Oletko sinä pelännyt joskus henkesi puolesta? Koska luulen, että sulla voi olla vihaajia - sattuneesta syystä.
Olen salannut tietoni sen vuoksi. Mm. eräällä kohtaamallani miehellä voisi olla kaunaa paljonkin. Oli eräänlainen huijari. Voisi olla vieläkin kaunaa ja sen vuoksi en tahdo tietojani julkisiksi. On toki muitakin vihaajia, mutta en niistä niin välitä. Olkoon katkeria ja vihaisia. Heitä se enemmän satuttaa kuin minua.
 

Yhteistyössä