vierailija
Selviteltiin mystiseen katoamiseen liittyvää sekaannusta.Sekaannuksesta vai sen selvittämisestä?
Selviteltiin mystiseen katoamiseen liittyvää sekaannusta.Sekaannuksesta vai sen selvittämisestä?
Kerro tämä heille, jotka tyrkyttävät. Täällä tuskin heitä on.Olisin erittäin kiirollinen, jos lopetettaisiin tämä lyhyiden turjakkeiden tyrkyttäminen. En ole ennenkään heistä viehättynyt enkä viehäty edelleenkään. Otan tämän ainoastaan painostuksena laihduttamiseen.
Mutta haluan silti. Sivusta kaiHaluaisin pysyvyyttä, jatkuvuutta ja yhdessä kulkemista, vaikka näin. Se ei tarkoita, että sinun pitäisi haluta.
Olen minä useampaan otteeseem kertonut, mistä pidän ja mistä en. Ja ilmaissut erittäin selkeästi muissakin kuin rakkausasioissa, mikä on okei ja mikä ei. Jostakin syystä heillä on ilmeiseesti hankaluuksia käsittää selkeää suomenkieltä.Kerro tämä heille, jotka tyrkyttävät. Täällä tuskin heitä on.
Niin oli. Ei terveellistä kovin usein.Huh kun oli taas tunnetasolla myrskyävä päivä. Välillä ois kiva päästä helpommalla, huoh.
Olisipa tämä kaivatultani. Haluan jatkuvuutta, pysyvyyttä ja yhteiseloa tämän kanssa, ehkä sinun kanssasi. Hyvää yötä.Haluaisin pysyvyyttä, jatkuvuutta ja yhdessä kulkemista, vaikka näin. Se ei tarkoita, että sinun pitäisi haluta.
Miehelle oli, sulosilmäiselle.Olisipa tämä kaivatultani. Haluan jatkuvuutta, pysyvyyttä ja yhteiseloa tämän kanssa, ehkä sinun kanssasi. Hyvää yötä.
Mutualmente, io bisogno di teTi amo
Mulla taas on muita murheita niin paljon, että herään heti aamulla tosi ahdistuneena. Illalla en saa unen päästä kiinni kun ajattelen vain asioita ja olen ahdistunut. Sitten sammun nukkumaan ja kun herään niin herään enkä saa nukuttua. Väsyneenä päivän ja saan rauhoitettua itseäni, mutta sitten taas tulee sama mylly päälle. Ei liity kaivattuun mitenkään. Häntä en jaksa enää edes ajatella kun on näitä muita aatoksia niin paljon mielen päällä.Huh kun oli taas tunnetasolla myrskyävä päivä. Välillä ois kiva päästä helpommalla, huoh.
Muistutus ja merkki sitoumuksesta, tietyksi tekemiseksi ulkopuolisille.Alan ymmärtää, mihin sormuksia ja niiden symboliarvoa tarvitaan.
Niin. Minusta se keskinäinen juttu on olennaisin.Muistutus ja merkki sitoumuksesta, tietyksi tekemiseksi ulkopuolisille.
Mieheltä vastaukseni vaan vanhat jo silmäin.Miehelle oli, sulosilmäiselle.
Oletko kuntarajain?Mieheltä vastaukseni vaan vanhat jo silmäin.
Mutualmente, io bisogno di te