vierailija
Milloin tämä epätietoisuuden piina päättyy? Voisit helposti vapahtaa minut siitä, jos haluaisit.
mihinkään. hänen esim. emailinsa on irl aika kylmääviä lukea.Mihin ei sanoisi juuta eikä jaata?
Milloin olette kirjoitelleet?mihinkään. hänen esim. emailinsa on irl aika kylmääviä lukea.
SäännöllisestiMilloin olette kirjoitelleet?
Tarvitsemme vain vastavuoroista viestintää. Vastaisit.Milloin tämä epätietoisuuden piina päättyy? Voisit helposti vapahtaa minut siitä, jos haluaisit.
Ei hän lähesty minua irl.Tarvitsemme vain vastavuoroista viestintää. Vastaisit.
Kelle tämä?Olin reissussa ja tulin juuri kotiin.Mikä pointti on piilottelussa, jos kuitenkin haluat, että puolin ja toisin kaivataan?
Miehelle.Kelle tämä?Olin reissussa ja tulin juuri kotiin.
Ei kai, kun olet itse kieltänyt liikauttamasta sormeakaan.Kaivattu ei anna merkkiäkään irl, että häntä kiinnostaa.
Ohi, en ole kieltänyt.Ei kai, kun olet itse kieltänyt liikauttamasta sormeakaan.
Omat tunteet ainakin perustuu irl tapahtumiin, ketju vaan on tainnu sotkea päätä.Pahinta on se, että on hirveän isot tunteet ja kaikki perustuu vain ketjukuvitelmiin.
Miten?Rakkausharha. Sellaisen sinä vahvistit.
Kieltämällä ja ignooraamalla.Miten?
Millä tavalla toivoisitJos kiinnostaa, osoita se irl. Ketjulla ei ole mitään merkitystä.
Millaisiin tapahtumiin?Omat tunteet ainakin perustuu irl tapahtumiin, ketju vaan on tainnu sotkea päätä.
Mua on sanottu läheisten puolesta Nöpöksi, pieni nenäNöpöä ikävä
Tavalla ei ole väliä. Viesti on olennaisin.Millä tavalla toivoisit