vierailija
Toivottavasti olet nainen. Miehellä pieni nenä ei kuulemma ole hyvä juttu.Mua on sanottu läheisten puolesta Nöpöksi, pieni nenä
Toivottavasti olet nainen. Miehellä pieni nenä ei kuulemma ole hyvä juttu.Mua on sanottu läheisten puolesta Nöpöksi, pieni nenä
Missä olet ilmaissut?Kaivatulle turha laittaa viestiä, kun ei varmaan edes vastaisi. Itse olen ilmaissut että olisi suotavaa laittaa viestiä.
Oletko kokeillut? Mistä moinen oletus?Kaivatulle turha laittaa viestiä, kun ei varmaan edes vastaisi. Itse olen ilmaissut että olisi suotavaa laittaa viestiä.
Ketjussa useammassa viestissäMissä olet ilmaissut?
Eipä sellaisesta ole apua.Ketjussa useammassa viestissä
Ei siitä voi tietää mitenkään, kuka toivoo.Ketjussa useammassa viestissä
On aina vastannut aika kylmästi viesteihinOletko kokeillut? Mistä moinen oletus?
Toivottavasti olet nainen. Miehellä pieni nenä ei kuulemma ole hyvä juttu.
On ollut hyvin tunnisteellisestiEi siitä voi tietää mitenkään, kuka toivoo.
Sitten ei varmaan tosiaan kannata.On aina vastannut aika kylmästi viesteihin
Jep. Olisi ihana, jos hän itse joskus osoittaisi jotain huomiota ja kiinnostusta. Tunnen itseni lähinnä roskaksi ja säälittäväksi.Sitten ei varmaan tosiaan kannata.
monet kerrat oon osoittanuJos kiinnostaa, osoita se irl. Ketjulla ei ole mitään merkitystä.
Älä luovuta rakas, mitä on tapahtunut? Kertoisitko?Luovutan. En kuitenkaan hyvästele. n-m
Mistä tiesit keneltä olivat? Et voi mitenkään tietää.On aina vastannut aika kylmästi viesteihin
Kys. oli irl viesteistä.Mistä tiesit keneltä olivat? Et voi mitenkään tietää.
Niin onkin.Nöpöä ikävä
Mitäpä se hyvejääKetjussa useammassa viestissä