Hyvää yötä,rakasHyvää yötä, rakas.
Aina vastaan kun viestitään, etenkin jos olisi kaivatulta.Kaivatulle turha laittaa viestiä, kun ei varmaan edes vastaisi. Itse olen ilmaissut että olisi suotavaa laittaa viestiä.
Luultavasti trolli joka kuvittelee kiusaamalla ihmisiä, myötätunnoton ihmispaska Älä ystävä välitä tuntemattomien höpinöistä. Hyvää yötä sulle ja kevättä.On aina vastannut aika kylmästi viesteihin
Ei kaikki vastaa.Aina vastaan kun viestitään, etenkin jos olisi kaivatulta.
Not trueSinä olet liian hyvää ollaksesi minulle totta.
Älä huoli, ei ollut sinulle eikä kenellekään ketjussa.Älä luovuta rakas, mitä on tapahtunut? Kertoisitko?
On totta, kun ei asiasta koskaan totta tule.Not true
Ahaa. Joku superihminen siis.On totta, kun ei asiasta koskaan totta tule.
Ahaa. Joku superihminen siis.
Kaikki riippuu sinusta.Sinä olet liian hyvää ollaksesi minulle totta.
Kiitos rakas Hyvää äitienpäivää.Toivon päivääsi ja tulevaan viikkoosi lämpöä, salaperäistä hyvänolon tunnetta. En voi sitä sinulle toimittaa tai toivottaa.
Silti muistan sinua ajatuksissani toisinaan. Haluan sinun saavan elämässäsi kaikkea sitä, mikä tekee sinut onnelliseksi.
Lepää ja virkisty rauhassa, kaikelle on aikansaEn jaksa palstailla, olen nuutunut
YksinäistäLepää ja virkisty rauhassa, kaikelle on aikansa
Kiitos. Pärjäile.Kiitos rakas Hyvää äitienpäivää.
Minä kyllä pärjään. Samaa toivon sinulle ja loputonta ja rajatonta onnea siihen kylkiäisiksi. Tiedä, että tässä maailmassa on joku, joka on aina sinun puolellasi.Kiitos. Pärjäile.
Kenelle tämä oli?Toivon päivääsi ja tulevaan viikkoosi lämpöä, salaperäistä hyvänolon tunnetta. En voi sitä sinulle toimittaa tai toivottaa.
Silti muistan sinua ajatuksissani toisinaan. Haluan sinun saavan elämässäsi kaikkea sitä, mikä tekee sinut onnelliseksi.