vierailija
Niin kai sitten. Kiitos toivon sanoista!Tulee toivomattakin vaikket itse huomaisi. Älä luovuta, älä masenna itseäsi, kaikki selviää.
Niin kai sitten. Kiitos toivon sanoista!Tulee toivomattakin vaikket itse huomaisi. Älä luovuta, älä masenna itseäsi, kaikki selviää.
Toivottavasti ei.Todennäköisyys taitaa viedä minut ensin.
Ilmaiseksi harrastamalla harvemmin tienaa elantoaan. Siksi kannattaakin pyrkiä työn osalta siihen mitä tekisi ilmaiseksi rakkaudesta lajiin.En menekään. Jokin mielekäs leipätyö silti pitäisi löytää.
Erosinkin tuossa n. 2,5 vuotta sitten. Ei tuonut sekään kaivattua lähelle, koska hän taas ei olekaan tahtonut erota.Eroa. Problem solved.
Mieluummin niin kuin telkän poika hyppimässä puun latvasta alas maahan.Siinä menitte niin kuin sorsanpoikaset jonossa somasti. En varsinaisesti pyytänyt mitään flash from the past -tyyppistä kokemusta, mutta minkäs teet.
Kannattaisko sitten tehdä jotain rakkauden eteen mieluummin ennemmin kuin myöhemmin? Ja joo, mä en voi tehdä enää sen enempää kuin olen aikoinani tehnyt, koska hän on perheellinen ja yhdessä vaimonsa kanssa. Ei tosikselta.Viittasin siis kuolemaan, omaani. Ehkä se on toiveajattelua.
Älä sure, kaikilla meillä päivät vähenevät ja kello käy - mitä on tulossa tai minkä tulemista pelkäät? Voisinpa lohduttaa sinua. Nuku hyvin.Aika vähenee yritin kuitenkin olla tänään ajattelemme sitä.
Onneksi olkoon ja osanottoni, ainakin pääsit eroon, ilmeisesti, toimimattomasta liitosta ja vältyit petolliselta, valehtelevalta huijarilta. Löydät paremman kyllä. Kaikkea hyvää sulle.Erosinkin tuossa n. 2,5 vuotta sitten. Ei tuonut sekään kaivattua lähelle, koska hän taas ei olekaan tahtonut erota.
On se silloin kun ei rakasta kumppaniaan kuten aikuisten välisissä romanttisissa suhteissa rakastetaan. Jos rakastaa tai pitää kuin ystävänä on parempi olla pelkkiä ystäviä eikä yrittää pakolla olla parisuhteessa.Ei ero ole mikään patenttiratkaisu kaikkeen.
Sivusta mielipide
Uhkana rakkaan harrastuksen muuttuminen pakkoraadannaksiIlmaiseksi harrastamalla harvemmin tienaa elantoaan. Siksi kannattaakin pyrkiä työn osalta siihen mitä tekisi ilmaiseksi rakkaudesta lajiin.
Ei hän ollut huijari laisinkaan, vaan hyvä ja hieno ihminen. En vain tuntenut häntä kohtaan kunnon rakkautta. Ero oli helpotus enkä halua siihen takaisin, vaikka olenkin ollut yksin ja sydän murskana toisen takia.Onneksi olkoon ja osanottoni, ainakin pääsit eroon, ilmeisesti, toimimattomasta liitosta ja vältyit petolliselta, valehtelevalta huijarilta. Löydät paremman kyllä. Kaikkea hyvää sulle.
Tottahan tuo on, ellei sitten halua olla "ystäväliitossa".On se silloin kun ei rakasta kumppaniaan kuten aikuisten välisissä romanttisissa suhteissa rakastetaan. Jos rakastaa tai pitää kuin ystävänä on parempi olla pelkkiä ystäviä eikä yrittää pakolla olla parisuhteessa.
En tarkoittanut ex-puolisoasi vaan kaivattuasi joka ei eronnutkaan vaimostaan vaikka oletkin nyt vapaana. Toivon sulle kaikkea hyvää vapaudessasi ja mahdollisessa uudessa suhteessasi.Ei hän ollut huijari laisinkaan, vaan hyvä ja hieno ihminen. En vain tuntenut häntä kohtaan kunnon rakkautta. Ero oli helpotus enkä halua siihen takaisin, vaikka olenkin ollut yksin ja sydän murskana toisen takia.
Niin, jos haluaa olla ja puoliskokin sen tietää niin mikä jottei. Voi hyvinkin toimia jos tosissaan tuntee olevansa tyytyväinen ja onnellinen. Ei mulle sopisi kylläkään.Tottahan tuo on, ellei sitten halua olla "ystäväliitossa".
Tai mahdollisuus käyttää sama energia ja aika, jonka nyt käyttää leipätyöhön, rakkaaseen harrastukseen, josta saa myös palkkaa. Enemmänhän silloin jää aikaa ja huomiota myös esim. parisuhteelle ja rakkaille.Uhkana rakkaan harrastuksen muuttuminen pakkoraadannaksi
Olisko mitään se että toimisit itse niin kuin saarnaat? Pääsisit ja pääsisiitte molemmat helpomalla.Sanoisitpa kaiken kerralla suoraan, etkä ripottelis tikkuja vähän sinne tänne. Päästäis molemmat helpommalla. Olisko mitään?
Edellinen sivustaUhkana rakkaan harrastuksen muuttuminen pakkoraadannaksi
Kerroit tässä erään asian siinä sivussa.On se silloin kun ei rakasta kumppaniaan kuten aikuisten välisissä romanttisissa suhteissa rakastetaan. Jos rakastaa tai pitää kuin ystävänä on parempi olla pelkkiä ystäviä eikä yrittää pakolla olla parisuhteessa.
Harva työ on sellaista. Sulla on sellainen.Tai mahdollisuus käyttää sama energia ja aika, jonka nyt käyttää leipätyöhön, rakkaaseen harrastukseen, josta saa myös palkkaa. Enemmänhän silloin jää aikaa ja huomiota myös esim. parisuhteelle ja rakkaille.