vierailija
Täältä takaisinSinne tuntemattomaan.
Täältä takaisinSinne tuntemattomaan.
Hyvää yötä rakas. Rakastan sinua.Hyvän yön halaus ihanalle ihastukselleni. Olet rakas.
-mopojoppe-
Oma kaivattuni, kaunis puheääni ja varmaan kaunista laulantansakin myös.Kuka on kaunokaisesi, jonka toivot laulavan?
Arvostan. Mutta erityisen hyvääkin voisi tahtoa ja tehdä, jos vaan haluaisi. Vai eikö tipu?Toki, ei tässä yhdellekään tipulle mitään pahaa tahdota.
Minkä niminen on kaivattusi?Oma kaivattuni, kaunis puheääni ja varmaan kaunista laulantansakin myös.
Ei kai sun puoliso ole väkivaltainen?Pelko on uusi kumppanini. Sen kanssa asun, vaikka en ole sellaista valinnutkaan kumppanikseni.
Ikävä asuinkumppani, anna tuolle lähtöpassit. Nuku hyvin ja näe suloisia unia, turvaan unesi.Pelko on uusi kumppanini. Sen kanssa asun, vaikka en ole sellaista valinnutkaan kumppanikseni.
Kuinka kauan on ollut noin? Mistä se alkoi?Ikinä ei tiedä, milloin myrsky alkaa.
En tohdi mainita, ehkä sama nimi kuin itselläsikin?Minkä niminen on kaivattusi?
Henkistä väkivaltaa.Ei kai sun puoliso ole väkivaltainen?
Kuka olet?Ikävä asuinkumppani, anna tuolle lähtöpassit. Nuku hyvin ja näe suloisia unia, turvaan unesi.
Tulen hätiin, kiskon sinut ylös avannosta ja toimitan lämpimiin sisätiloihin. Olet turvassa.Olen pudonnut jäihin. Kurottelen sinua kohti, mutta en yletä.
Oivaltavasti ilmaistu! Tuskin minä kuitenkaan, kun ei minua kukaan ole koskaan kaunokaiseksi sanonut.En tohdi mainita, ehkä sama nimi kuin itselläsikin?
*viskaa naskalit*Olen pudonnut jäihin. Kurottelen sinua kohti, mutta en yletä.
Hyvä ettei kuitenkaan fyysistä. Ettei tarvi henkensä puolesta pelätä. Vaikka kyllä se henkinenkin vauroittaa, nakertaa hitaasti pala palalta. Toivottavasti kaikki joko korjaantuu tai rohkenet erota.Henkistä väkivaltaa.
Unten turva, hirmutuksen karkoittaja. Tuntematon ystävä, nimetön ehkä.Kuka olet?
Lussu.En tohdi mainita, ehkä sama nimi kuin itselläsikin?
Tulen hätiin, kiskon sinut ylös avannosta ja toimitan lämpimiin sisätiloihin. Olet turvassa.
Kiitos, ystäväiseni. Saanko vielä halauksen?Tulen hätiin, kiskon sinut ylös avannosta ja toimitan lämpimiin sisätiloihin. Olet turvassa.