vierailija
Edellinen sivustaTottahan tuo on, ellei sitten halua olla "ystäväliitossa".
Edellinen sivustaTottahan tuo on, ellei sitten halua olla "ystäväliitossa".
Miksei sopisi?Niin, jos haluaa olla ja puoliskokin sen tietää niin mikä jottei. Voi hyvinkin toimia jos tosissaan tuntee olevansa tyytyväinen ja onnellinen. Ei mulle sopisi kylläkään.
Niin? Mitä sitten? Luuletko että erityisesti kiinnostaa tässä kun yritän saada nukuttua, jotta voin viiden tunnin päästä herätä töihin, vaikka itkettää, rinta hohkaa kylmää painoa ja kyyneleet ovat luomien takana niin raskaita ja runsaslukuisia ja mä niin kivusta turta etteivät ne suostu tulemaan. Oon niin totaalisen murentumassa joka ilta ja aika monta hetkeä aamun ja illan välissäkin eikä mikään auta.Kerroit tässä erään asian siinä sivussa.
Ja sinäkö oot sanonut...?Sanoisitpa kaiken kerralla suoraan, etkä ripottelis tikkuja vähän sinne tänne. Päästäis molemmat helpommalla. Olisko mitään?
?Niin? Mitä sitten? Luuletko että erityisesti kiinnostaa tässä kun yritän saada nukuttua, jotta voin viiden tunnin päästä herätä töihin, vaikka itkettää, rinta hohkaa kylmää painoa ja kyyneleet ovat luomien takana niin raskaita ja runsaslukuisia ja mä niin kivusta turta etteivät ne suostu tulemaan. Oon niin totaalisen murentumassa joka ilta ja aika monta hetkeä aamun ja illan välissäkin eikä mikään auta.
Anteeksi.
Sen verran jatkan että yksi ja sama 2,5 vuotta sitten eronnut, parisuhteeton ja kaivattunsa kanssa sydämensä käytännössä murheeseen ja sydänsuruun kadottanut tässä on monta viestiä nukahtamisyrityksiä vältellessään nakutellut. Ei ole muuta mikä oikein toimisi vertaistukena ja ystäville en enää näin pitkän ajan kipuilun jälkeen halua sydänsuruani jakaa. Ei siitä ole mitään hyötyä eikä se auta kuten ei auta oikeasti tämäkään.Niin? Mitä sitten? Luuletko että erityisesti kiinnostaa tässä kun yritän saada nukuttua, jotta voin viiden tunnin päästä herätä töihin, vaikka itkettää, rinta hohkaa kylmää painoa ja kyyneleet ovat luomien takana niin raskaita ja runsaslukuisia ja mä niin kivusta turta etteivät ne suostu tulemaan. Oon niin totaalisen murentumassa joka ilta ja aika monta hetkeä aamun ja illan välissäkin eikä mikään auta.
Anteeksi.
Hyvää yötä tuntematon ystävä sinulle sivusta, nuku hyvin ja näe rauhallisia unia, älä lannistu.Niin? Mitä sitten? Luuletko että erityisesti kiinnostaa tässä kun yritän saada nukuttua, jotta voin viiden tunnin päästä herätä töihin, vaikka itkettää, rinta hohkaa kylmää painoa ja kyyneleet ovat luomien takana niin raskaita ja runsaslukuisia ja mä niin kivusta turta etteivät ne suostu tulemaan. Oon niin totaalisen murentumassa joka ilta ja aika monta hetkeä aamun ja illan välissäkin eikä mikään auta.
Anteeksi.
Rakas, nuku hyvin.Hyvää yötä, rakas.
Hyvää yötä. Nuku hyvin.Ei ole sellaisesta kyse. Häntä kiinnostavampaa ei ole eikä tule. Vain häntä toivon ja rukoilen.
Kiitos Toivottavasti sinullekinNuku hyvin rakas, olet upea ja sinulle tapahtuu vielä hyviä asioita.
-R
Toivottavasti päiväsi lähtee hyvin käyntiin tai on jo lähtenyt jos olet hereillä!Niin kai sitten. Kiitos toivon sanoista!
Ei nykyinen työ tosiaankaan ole intohimoni ja suurimman osan päivästä lähinnä tuhlaan aikaa. Eli työn anti minulle on raha ja se ettei tarvitse nyhjöttää kotona kaikkea aikaansa. Todennäköisesti työssä kohtaamilleni se kuka työn tekee on yhdentekevää. Kyllä ammatilliset ja muutoinkin intohimot ovat toisaalla.Harva työ on sellaista. Sulla on sellainen.
Ketä kaipaat?Ei nykyinen työ tosiaankaan ole intohimoni ja suurimman osan päivästä lähinnä tuhlaan aikaa. Eli työn anti minulle on raha ja se ettei tarvitse nyhjöttää kotona kaikkea aikaansa. Todennäköisesti työssä kohtaamilleni se kuka työn tekee on yhdentekevää. Kyllä ammatilliset ja muutoinkin intohimot ovat toisaalla.
Kiitos kannustuksesta! Aurinko paistaa, ja linnut laulavat. Taitaa tulla kesä.Toivottavasti päiväsi lähtee hyvin käyntiin tai on jo lähtenyt jos olet hereillä!
Toki, ei tässä yhdellekään tipulle mitään pahaa tahdota.Mieluummin niin kuin telkän poika hyppimässä puun latvasta alas maahan.