vierailija
Siksi täällä kirjoittelu on yhtä tyhjän kanssa, pelkkää mielikuvituksellista leikkiä, että juttelelisi kaivattunsa kanssa. Eri asia niillä, jotka irl tietävät toistensa kirjoittelen tänne.
Mistä sen voi huomata?Kaikki voivat vastailla ja matkia, silti aidon, siis aitouden voi , ehkä, huomata.
Auta kun näet autettavan? Ihmiset on ihan sekaisin näissä ketjuissa.Mitäs mahdat täällä paimentaa?
Miksi hän kaipaa, jos ei halua paljastaa edes minulle, että kaipaa?Voisitko selventää?
Sama voisi kysyä kaivatultaMiksi hän kaipaa, jos ei halua paljastaa edes minulle, että kaipaa?
Ei hyvä. 99,9-prosenttisesti pelkkää kuvitelmaa.Pahinta on se, että on hirveän isot tunteet ja kaikki perustuu vain ketjukuvitelmiin.
Tiedän, vaikea vaan muistaa, sitten kun ei haluaisi että kaikki yhdistyy toisiinsaKuka vain voi vastailla.
Kaivattuni tietää irl, että kaipaan häntä.Sama voisi kysyä kaivatulta
Olet selkeästi ilmaissut asian irl?Kaivattuni tietää irl, että kaipaan häntä.
Häntä, jonka näin viime sunnuntaina.Ketä voi mennä ohi mutta ei tavata?
On tullut selväksi hänelle.Olet selkeästi ilmaissut asian irl?
Miten?On tullut selväksi hänelle.
Olen mm. soittanut hänelle.Miten?
Tunnisteet?Tiedän, vaikea vaan muistaa, sitten kun ei haluaisi että kaikki yhdistyy toisiinsa
Näkikö hän sut?Häntä, jonka näin viime sunnuntaina.
Mihin ei sanoisi juuta eikä jaata?Oma kaivattuni ei sanoisi juuta eikä jaata. Tietää mutta "ei tiedä".
Ei mun kaivattu oo ainakaan täälläVälillä mietin, mitä kaikkia kaivattu mieltää viesteikseni
Ihan varmasti.Näkikö hän sut?