Ei tyhjä lato kattoa kaipaa. 🧑🏼Ty pe rä kal ju pää.
Ei tyhjä lato kattoa kaipaa. 🧑🏼Ty pe rä kal ju pää.
Mitä teet kesällä?Eipä juuri. Tulevaisuus on tuntematon.
Se varmaan tekee vaikutuksen, kun nimittelee. Tykkäisitkö itse jos hän nimittelisi sinua haisevaksi läskiksi aina pahalla tuulella ollessaan? Tai jollakin muulla sinulle osuvalla kuvailulla?No joo, järkimiehiähän ne. Kunhan kiukuttelen.
Huh, huh. Toivottavasti kaivattuni ei luule tuon olevan hänelle. On nimittäin ihana kaikesta huolimatta. Eikä sillä mitä päälaelta löytyy ole mitään väliä. SivustaTy pe rä kal ju pää.
Et halua kertoaMitä teet kesällä?
Vastasit sivusta.Valitsin 2 vuotta sitten .....!
Hän tietää.Kaikesta huolimatta?
Itse ainakin haluaisin tavata jos vain kaivattu ehdottaisi. Kenen kanssa suunnittelet tapaavasi kesällä? NaiseltaKatsotaan kesällä miltä tuntuu tapaamisten suhteen, en halua painostaa mihinkään, vaikka kieltämättä tuntuu raskaalta tälläkin tavalla, varsinkin kun ei voi kunnolla edes jutella normaalisti
Itse ainakin haluaisin tavata jos vain kaivattu ehdottaisi. Kenen kanssa suunnittelet tapaavasi kesällä? Naiselta
En tiedä. T. ApHän tietää.
Valitettavasti luulen. Et ilmaise irl asioita niin siksi.Huh, huh. Toivottavasti kaivattuni ei luule tuon olevan hänelle. On nimittäin ihana kaikesta huolimatta. Eikä sillä mitä päälaelta löytyy ole mitään väliä. Sivusta
Sydiksen haluan nähdäItse ainakin haluaisin tavata jos vain kaivattu ehdottaisi. Kenen kanssa suunnittelet tapaavasi kesällä? Naiselta
Joku näköjään vastailee sivusta näihin. Mutta jos et tosiaan tajua niin voin kyllä raottaa juurisyitä irl.En tiedä. T. Ap
Sittenpä et ole ainakaan kaivattuni, koska hän ei minulle irl kerro yhtään mitään.Joku näköjään vastailee sivusta näihin. Mutta jos et tosiaan tajua niin voin kyllä raottaa juurisyitä irl.
Kenen kanssa sinä haluaisit?Itse ainakin haluaisin tavata jos vain kaivattu ehdottaisi. Kenen kanssa suunnittelet tapaavasi kesällä? Naiselta