vierailija
Mikä pointti on piilottelussa, jos kuitenkin haluat, että puolin ja toisin kaivataan?
Itse olet nyt sivusta. Tosiaan hän kyllä tietää, joten Ap ja oletettu vastaaja ei ole kaipaamani.Joku näköjään vastailee sivusta näihin. Mutta jos et tosiaan tajua niin voin kyllä raottaa juurisyitä irl.
Hän, joka ei laita tunnisteita.Kuka piilottelee
Kuka ei laita?Hän, joka ei laita tunnisteita.
En usein laita, mutta se ei ole piilottelua, jotenkin alitajuisesti ajattelen, että hän tunnistaa oikeatHän, joka ei laita tunnisteita.
Lääkkeet ottamatta?Mikä pointti on piilottelussa, jos kuitenkin haluat, että puolin ja toisin kaivataan?
Käytöstavat oppimatta?Lääkkeet ottamatta?
Siinä on se pieni ero, että minä en ole perusluonteeltani kuspää.Se varmaan tekee vaikutuksen, kun nimittelee. Tykkäisitkö itse jos hän nimittelisi sinua haisevaksi läskiksi aina pahalla tuulella ollessaan? Tai jollakin muulla sinulle osuvalla kuvailulla?
Kuka vain voi vastailla.En usein laita, mutta se ei ole piilottelua, jotenkin alitajuisesti ajattelen, että hän tunnistaa oikeat
Voisitko selventää?Harvoin ymmärrän ajatuksenjuoksuasi.
Tietysti. Yhden itä on toisen länsi.Ilmansuunnat ovat suhteellisia, eivät ole paikkoja. Paitsi ehkä äärimmäisessä pohjoisessa ja etelässä. Saman laisia paikallisuuksia kuin vieressä, sivussa tai laidalla.
Kaikkia, jotka voisivat olla sinulta.Välillä mietin, mitä kaikkia kaivattu mieltää viesteikseni
Tietysti. Yhden itä on toisen länsi.
Interventio harhaiselle. Ei auta teille.Käytöstavat oppimatta?
Minulla samanlainen aavistus tai toive.En usein laita, mutta se ei ole piilottelua, jotenkin alitajuisesti ajattelen, että hän tunnistaa oikeat
Paljon on kuitenkin huteja, joissa yhtäläisyyksiäKaikkia, jotka voisivat olla sinulta.
Mitäs mahdat täällä paimentaa?Interventio harhaiselle. Ei auta teille.
Kaikki voivat vastailla ja matkia, silti aidon, siis aitouden voi , ehkä, huomata.Kuka vain voi vastailla.
Siksi ei kannata käyttää tunnisteita joita trollit voisivat matkia.Paljon on kuitenkin huteja, joissa yhtäläisyyksiä
Sellaisia viestejä, joissa kuvittelen kuulevani hänen äänensä. En tosin edes tiedä, onko hän ketjussa. Kaikki puhdasta arvailua. Joku varmaan puhuisi intuitiota, mutta itse en omaani luota lainkaan.Välillä mietin, mitä kaikkia kaivattu mieltää viesteikseni