Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Paremmin pääsee hyvistä tunteista eroon, kun eroaa huonoilla mielin. Eipähän jää ainakaan haaveilemaan turhia.
Juuri noin hän varmasti ajatteleekin. Että kun loukkaa mahdollisimman pahasti ja lyttää toisen maanrakoon niin saa buustattua samalla omaa egoaan. Tajusin vasta hiljattain koko tämän kuvion, hän todella nauttii toisten kärsimyksestä ja sen aiheuttamisesta. Ja haluaa, että muutkin tämän ymmärtävät. On ammatissaan siihen sopivassa ympäristössä.
 
vierailija
Juuri noin hän varmasti ajatteleekin. Että kun loukkaa mahdollisimman pahasti ja lyttää toisen maanrakoon niin saa buustattua samalla omaa egoaan. Tajusin vasta hiljattain koko tämän kuvion, hän todella nauttii toisten kärsimyksestä ja sen aiheuttamisesta. Ja haluaa, että muutkin tämän ymmärtävät. On ammatissaan siihen sopivassa ympäristössä.
Siitä näkee ihmisen todellisen luonteen miten hän kohtelee heikompiaan.
 
vierailija
Sääli että tästä kaikesta jäi lopulta vain paha maku suuhun. Olisi ollut mukavampi "erota" hyvillä mielin.
No kenenköhän toimien ja kohtelun takia se paha maku jäi😅😅 Mä pidin puhutusta kiinni, sä et ja lisäksi kohtelit mua ala-arvoisesti ja itsestäänselvyytenä. Eikä "ero" edes olisi voinut tapahtua hyvillä mielin koska ainakin mun tunteet oli ja on liian suuret ja ei-kaverilliset siihen.
 

Yhteistyössä