vierailija
ystävälle hyvää yötä. Kirjoitin äsken toiseen pari muuta viestiä, mutta hyvän yön toivotus jäi.
Minä taas olen sanonut samaa kaivatulleni enkä edelleenkään pystyisi ja tuskin koskaan tulen pystymäänkään olemaan pelkkiä ystäviä. SivultaToisessa ketjussa joku toivoi ystävyyttä. Oliko se sinulta? Kerroin muutama vuosi sitten etten voi olla ystävä, koska tunteita on liikaa mukana. Nyt olen kuitenkin muuttanut mieleni ja luulen sen onnistuvan. Olisin valmis kohtaamaan sinut.
Voi olla ettei se oikeasti onnistu minultakaan, mutta olen valmis yrittämään.Minä taas olen sanonut samaa kaivatulleni enkä edelleenkään pystyisi ja tuskin koskaan tulen pystymäänkään olemaan pelkkiä ystäviä. Sivulta
Minä olen eräälle aikoinaan sanonut, ettei ystävyys ole mahdollista, vaikka hän toivoi meidän jäävän ystäviksi tapailun jälkeen. En ole häntä sen koommin tavannut tai kuullut mitään. Aikaa tuosta yli 20-vuotta. Mulle se ystävyys ei ole vaihtoehto, vaan katoan täysin sen toisen silmistä ja tavoittamattomista. Sivusta myöskin.Minä taas olen sanonut samaa kaivatulleni enkä edelleenkään pystyisi ja tuskin koskaan tulen pystymäänkään olemaan pelkkiä ystäviä. Sivulta
Mikä onHalaisin ja nyyhkyttäisin olkapäätäsi vasten.
Onnea! Mitäpä toivoit?Näin tähdenlennon illalla
Ei sitä saa kertoa, muuten ne ei toteuduOnnea! Mitäpä toivoit?
No löytyykö sitä ymmärrystä myös sieltä suunnalta?Ymmärrystä olisi kyllä. Ei ole mikään tyhmä nainen kyseessä.
Ei ilmeisesti riittävästi, kun tilanne on mikä on.No löytyykö sitä ymmärrystä myös sieltä suunnalta?