Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toisessa ketjussa joku toivoi ystävyyttä. Oliko se sinulta? Kerroin muutama vuosi sitten etten voi olla ystävä, koska tunteita on liikaa mukana. Nyt olen kuitenkin muuttanut mieleni ja luulen sen onnistuvan. Olisin valmis kohtaamaan sinut.
 
vierailija
Toisessa ketjussa joku toivoi ystävyyttä. Oliko se sinulta? Kerroin muutama vuosi sitten etten voi olla ystävä, koska tunteita on liikaa mukana. Nyt olen kuitenkin muuttanut mieleni ja luulen sen onnistuvan. Olisin valmis kohtaamaan sinut.
Minä taas olen sanonut samaa kaivatulleni enkä edelleenkään pystyisi ja tuskin koskaan tulen pystymäänkään olemaan pelkkiä ystäviä. Sivulta
 
vierailija
Minä taas olen sanonut samaa kaivatulleni enkä edelleenkään pystyisi ja tuskin koskaan tulen pystymäänkään olemaan pelkkiä ystäviä. Sivulta
Minä olen eräälle aikoinaan sanonut, ettei ystävyys ole mahdollista, vaikka hän toivoi meidän jäävän ystäviksi tapailun jälkeen. En ole häntä sen koommin tavannut tai kuullut mitään. Aikaa tuosta yli 20-vuotta. Mulle se ystävyys ei ole vaihtoehto, vaan katoan täysin sen toisen silmistä ja tavoittamattomista. Sivusta myöskin.
 
vierailija
Olin kerran ihastunut yhteen T-naiseen vuosia sitten, ja hän ehdotti, että voisimme olla ystäviä. Hän sanoi niin sen jälkeen, kun olin tehnyt aloitteen hänen suuntaansa ja oltiin käyty kahvilla ulkona ym. Vastasin, etten voinut olla ystävä, kun minulla oli tunteita. Sitten tulin katumapäälle ja sanoin haluavani yrittää sitä ystävyyttä. Hän oli kuitenkin skeptinen eikä enää ollut valmis siihen, koska uskoi minulla olevan taka-ajatuksia. Sitten hän jotenkin loukkaantui ja väitti, että en uskonut kun hän sanoi "ei". Sitten välit katkesivat. Tavallaan hupsua, koska ihastukseni häneen meni nopeasti ohi, kun ihastuin toiseen. Nyt voisin kyllä ihan helposti olla ystäviä hänen kanssaan. Hän varmaan on luullut kaikki nämä vuodet, että käyn jotenkin kuumana häneen, vaikka oikeasti se ihastus meni muutamassa kuukaudessa ohi. Ei olla oltu tekemisissä moneen vuoteen. En ole nähnyt häntä varmaan kolmeen vuoteen ollenkaan.
 

Yhteistyössä