Sun olis pitänyt osata kääntyä sitten johonkin muulle kuin sille synkimmälle polulle, mutta ei, just sinne piti kääntyä vaikka se oli valaistukin!Niin kuin tulikärpänen valaisit hehkullasi synkimmän polun.
Niin, tyhmä ku olen.Sun olis pitänyt osata kääntyä sitten johonkin muulle kuin sille synkimmälle polulle, mutta ei, just sinne piti kääntyä vaikka se oli valaistukin!
Voihan toinen luulla sinun olleen häntä kohtaan ilkeä tms. ja on siksi kohtaasi kylmä?Sinua sanottiin lämminsydämiseksi, menin uskomaan
Ketä kaipaat?Et tiedäkään kuinka kaipaan sinua...T: Raksakamu taustalta.
Ei täällä kukaan voi mitään manipuloida, kun nää on vaan sanoja avaruudessa. Siis jos on täysjärkinen ihminen kyseessä.Täällä joku aina yrittää manipuloida muita suuntaan tai toiseen. Ainoa, millä on merkitystä, on irl yhteys. Mitä siellä sanotaan.
Tietäisitpä vaan...Ei täällä kukaan voi mitään manipuloida, kun nää on vaan sanoja avaruudessa. Siis jos on täysjärkinen ihminen kyseessä.
No onneks en tiedä, ilmeisesti.Tietäisitpä vaan...
Just näinAidosti välittävä ihminen on aina lämmin ja kannustava Ilkeä käytös lamaannuttaa ja vie viimeisetkin mehut. Kukaan välittävä ei sellaista toiselle tee.
On myöskin kyllä olemassa ns. ammattiloukkaantujia, jotka on paljon raskaampia ihmisiä kuin kyseenalaista läppää heittävät.Aidosti välittävä ihminen on aina lämmin ja kannustava Ilkeä käytös lamaannuttaa ja vie viimeisetkin mehut. Kukaan välittävä ei sellaista toiselle tee.
Toivottavasti ei kenelläkään. Mitä järkeä on kaivata, ikävöidä ihmistä, joka kohtelee huonosti? Ja ennen kaikkea: miksi antaa kohdella itseään huonosti?Kuinka monella on ilkeä kaivattu?
Kaivattuni, mies, ei ole ilkeä. Meille on sattunut väärinymmärryksiä ja kumpikin on tuohtuneena sanonut pahasti. Tutustuminen olisi vaatinut irl keskustelua.Kuinka monella on ilkeä kaivattu?
Mulle on sanottu, että jos tietäisin mitä kaikkea kaivattuni on tehnyt, en haikailisi enää hetkeäkään häntä. Jotain tiedänkin.Kuinka monella on ilkeä kaivattu?
Kaikkia huhupuheita ei kannata uskoa. Minäkin olin huhupuheissa kaikille jakava h....a. Jo kymmenen vuotta ennen kuin edes neitsyyteni menetin. Ihmisillä on eri tarkoituksia kertoilla toisista erilaisia asioita. Ihminen taas muuttuu vuosien aikana erilaiseksi. Esimerkkinä minut on voinut vaikka noin kymmenen vuotta sitten haukkua suoraan päin naamaa ja sn ole voinut reagoida vaan olen vain ottanut kaiken vastaan. Nykyisin vastaavassa tilanteessa se toinen on se joka lähtee siitä itkien pois.Mulle on sanottu, että jos tietäisin mitä kaikkea kaivattuni on tehnyt, en haikailisi enää hetkeäkään häntä. Jotain tiedänkin.
Lisäänpä vielä, että harmi etten aikoinaan tiennyt olevan sellaista kuin kunnianloukkaussyyte. Nykyään tiedän ja käytän hyväkseni perättömistä lausumista. Kukaan ei sitten hermostu tästä, koska oikeasti ne asiat voi olla vakavia, joita esitetään.Kaikkia huhupuheita ei kannata uskoa. Minäkin olin huhupuheissa kaikille jakava h....a. Jo kymmenen vuotta ennen kuin edes neitsyyteni menetin. Ihmisillä on eri tarkoituksia kertoilla toisista erilaisia asioita. Ihminen taas muuttuu vuosien aikana erilaiseksi. Esimerkkinä minut on voinut vaikka noin kymmenen vuotta sitten haukkua suoraan päin naamaa ja sn ole voinut reagoida vaan olen vain ottanut kaiken vastaan. Nykyisin vastaavassa tilanteessa se toinen on se joka lähtee siitä itkien pois.