Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onneksi sinä mies olet ollut aina mua kohtaan lämmin, varsinkin kun tiesit miten huonosti voin. Et lisännyt taakkaani vaan pidit kuin kukkaa kämmenellä. Ei ole jäänyt mitään ikävää mieltä painamaan, kiitos siitä💕
 
Aamuinen reilun 8km:n lenkki heitetty lämpimässä ja aurinkoisessa säässä. Pääskyt kaartelivat aivan kaurapellon pinnassa. Lehmät käyskenteli laitumella. Keräsin taikinamarjoja istutusprojektiini. Olisitpa ollut mukanani rakas. Aurinkoa ja lämpimiä tunteita päivääsi. 💚
 
vierailija
Mulle on sanottu, että jos tietäisin mitä kaikkea kaivattuni on tehnyt, en haikailisi enää hetkeäkään häntä. Jotain tiedänkin.
Kaikkia huhupuheita ei kannata uskoa. Minäkin olin huhupuheissa kaikille jakava h....a. Jo kymmenen vuotta ennen kuin edes neitsyyteni menetin. 🙄 Ihmisillä on eri tarkoituksia kertoilla toisista erilaisia asioita. Ihminen taas muuttuu vuosien aikana erilaiseksi. Esimerkkinä minut on voinut vaikka noin kymmenen vuotta sitten haukkua suoraan päin naamaa ja sn ole voinut reagoida vaan olen vain ottanut kaiken vastaan. Nykyisin vastaavassa tilanteessa se toinen on se joka lähtee siitä itkien pois.
 
vierailija
Kaikkia huhupuheita ei kannata uskoa. Minäkin olin huhupuheissa kaikille jakava h....a. Jo kymmenen vuotta ennen kuin edes neitsyyteni menetin. Ihmisillä on eri tarkoituksia kertoilla toisista erilaisia asioita. Ihminen taas muuttuu vuosien aikana erilaiseksi. Esimerkkinä minut on voinut vaikka noin kymmenen vuotta sitten haukkua suoraan päin naamaa ja sn ole voinut reagoida vaan olen vain ottanut kaiken vastaan. Nykyisin vastaavassa tilanteessa se toinen on se joka lähtee siitä itkien pois.
Lisäänpä vielä, että harmi etten aikoinaan tiennyt olevan sellaista kuin kunnianloukkaussyyte. Nykyään tiedän ja käytän hyväkseni perättömistä lausumista. Kukaan ei sitten hermostu tästä, koska oikeasti ne asiat voi olla vakavia, joita esitetään.
 
vierailija
Oli syysilta, kun kuulin äänesi ensimmäisen kerran. Sitruspuut oli viety suojaan lähestyvää talvea, hämärtyvällä taivaalla tuikkivat tähdet. Siinä hetkessä muuttui todeksi kahden samankaltaisen matka. Matka, josta olet nyt aikeissa luopua. Kaipasin edes jotain selitystä, mutta tunnen sisimmässäni, ettei sellaista ole tulossa. Olet jo kaukana, saavuttamattomissa. En pysty pidättelemään vapaata sielua, vaikka samalla menetän palan itsestäni. Kipeä totuus, joka sattuu varmasti vielä pitkään.
 

Yhteistyössä