vierailija
Niinhän me kaikki. Hautuumaat on täynnä unohdettuja ihmisiä, jotka kerran olivat korvaamattomia.Tuut unohtuu.
Niinhän me kaikki. Hautuumaat on täynnä unohdettuja ihmisiä, jotka kerran olivat korvaamattomia.Tuut unohtuu.
Mulla kansIkävä..
Niinhän se on ystävä hyvä. Ihmisen elämä kaikista statuksistamme ja saavutuksista lähtien vaatii oman pureskelunsa puolin ja toisin. Kuten sanoit ystäviä ei ole koskaan liikaa.Ystävyys, kun halusit enemmän. Se vaatii kaikenlaisten tunteiden hyväksymistä. Itse olen jo saanut elämässä kaiken haluamani, enkä toivo muuta. Ystäviä ei ole koskaan liikaa.
Tämä kannattaa sanoa ihmiselle suoraan.OON NOLANNU ITTEENI JO TARPEEKS EI TARTTE JUTELLA
IHANASTI SANOTTU MENKÄÄ NAIMISIIN!!Nolaan itseni ihan milloin tahansa sellaisen ihmisen puolesta, josta todella välitän. Välillä valahtaa nolouden tunne päästä varpaisiin, mutta silti samoilla kasvoilla mennään edelleen. Aidommilla kuin koskaan ennen.
Ihan ok. Ikävä sinua. Miten sulla?Miten sulla menee
?OON NOLANNU ITTEENI JO TARPEEKS EI TARTTE JUTELLA
Niin kun et vastaillut enempää?
Sinä et.Tuut unohtuu.
Ei pysty rupattelemaan ennen aamukahvia.Niin kun et vastaillut enempää?
Ihanasti sanottu. Paitsi tuo viha osuus mutta muuten. Ajattelen samoin.Olet tärkeä. Älä katoa minnekään. Saat vihata minua. Saat rakastaa minua. Mutta et saa lakata olemasta olemassa. Kuulut minun lähelle.
Haluaisin seksiä kanssasiIhanasti sanottu. Paitsi tuo viha osuus mutta muuten. Ajattelen samoin.
Oon ollut ilkee käytöksinen..Mulla kans