vierailija
Tämä on niin totta ja myös se miten ja mitä puhuu muista ihmisistä.Siitä näkee ihmisen todellisen luonteen miten hän kohtelee heikompiaan.
Tämä on niin totta ja myös se miten ja mitä puhuu muista ihmisistä.Siitä näkee ihmisen todellisen luonteen miten hän kohtelee heikompiaan.
Nyt on väärä.No kenenköhän toimien ja kohtelun takia se paha maku jäi Mä pidin puhutusta kiinni, sä et ja lisäksi kohtelit mua ala-arvoisesti ja itsestäänselvyytenä. Eikä "ero" edes olisi voinut tapahtua hyvillä mielin koska ainakin mun tunteet oli ja on liian suuret ja ei-kaverilliset siihen.
Miten voisin kun oot varattu.Anna mulle sut. Oikeesti.
En ymmärrä.Silmät ei pysy enää auki. Ikävä sinua. Kauniita unia. Olet rakkaana ajatuksissani. En oikein uskalla katsoa sinua enää silmiin, en halua ahdistella sinua.
VäsyttääMitä kuuluu?
Tän omin koska onhan mulla noita naapureitaHyvät yöt naapuriin
Minkälaisia tilanteita? Onko varma että välttelee? Ettei vaan olis erilainen tapa ilmaista itseään tmsKurja fiilis. Välttelet tietynlaisia tilanteita mun kanssa, luulet kai etten huomaa. Vuodesta toiseen jään ilman vastauksia. Olisit varmasti jotenkin osoittanut, jos tykkäät. Ei sitten olla. Olen odottanut ja odottanut. Tyhjää. Itkettää ihan.
Toisin jos tarttisitVoitko tuoda mulle laastaripaketin?
Onko sinuun ihastunutta?Tän omin koska onhan mulla noita naapureita
Toivottavasti, koska minä olenOnko sinuun ihastunutta?
M miehelle?Kurja fiilis. Välttelet tietynlaisia tilanteita mun kanssa, luulet kai etten huomaa. Vuodesta toiseen jään ilman vastauksia. Olisit varmasti jotenkin osoittanut, jos tykkäät. Ei sitten olla. Olen odottanut ja odottanut. Tyhjää. Itkettää ihan.
KylläAutatko että saadaan tälle Disney loppu?
Minkähänlainen se sinulle olisi? Mitä pitäisi tehdä jotta siihen päästään?Autatko että saadaan tälle Disney loppu?
Miehelle, ei MM miehelle?