Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos ei kykene olemaan ystävällinen ja asiallinen niin kyllähän se viitteitä antaa siitä, millainen suhdekin tulisi olemaan. En halua ihmistä, jonka ainoa halu on lannistaa.
Kuka ei pysty? Minä nautin siitä, että saa auttaa, rohkaista, tukea ja kannustaa häntä, jota rakastan. Silloin omakin elämä tuntuu merkitykselliseltä. Siksi ihastunkin vain ihmisiin, jotka ovat aktiivisia, tekevät asioita, joilla on jokin oma juttu, jossa haluavat kehittyä ja saavuttaa jotain.
 
vierailija
Kuka ei pysty? Minä nautin siitä, että saa auttaa, rohkaista, tukea ja kannustaa häntä, jota rakastan. Silloin omakin elämä tuntuu merkitykselliseltä. Siksi ihastunkin vain ihmisiin, jotka ovat aktiivisia, tekevät asioita, joilla on jokin oma juttu, jossa haluavat kehittyä ja saavuttaa jotain.
Silloin kannattaa panostaa niihin joihin ihastuu ja jos ei ole kiinnostunut niin jättää rauhaan.
 
vierailija
Kuka ei pysty? Minä nautin siitä, että saa auttaa, rohkaista, tukea ja kannustaa häntä, jota rakastan. Silloin omakin elämä tuntuu merkitykselliseltä. Siksi ihastunkin vain ihmisiin, jotka ovat aktiivisia, tekevät asioita, joilla on jokin oma juttu, jossa haluavat kehittyä ja saavuttaa jotain.
Hän, joka pilkkaa kaikkea ulkonäöstä lähtien.
 

Yhteistyössä