vierailija
Tai mistä sen tietää, kun ei ole koskaan tuollaista tilannetta kokenut. Ei pidä väheksyä luonnonvoimia. Ne voivat olla arvaamattomia.
Tai mistä sen tietää, kun ei ole koskaan tuollaista tilannetta kokenut. Ei pidä väheksyä luonnonvoimia. Ne voivat olla arvaamattomia.
Nähään kyllä.Nähtäispä vielä.
Tämä ei ollut minulta.En koskaan anna anteeksi.
Aika geneerisiä juttuja siellä, olet vain vainoharhainen?Tuossa toisessa ketjussa joku trollailee. Ei ollut multa kaikki.
Varmaan joku seonnut itsekseen?Ketkä täällä puhuu nyt keskenään?
Onko sulla kaikki hyvin?Yhtä en ymmärrä: Annat ymmärtää, että pidät tätä pelkästään ketjuhömppänä. Silti puhut suurista tunteista. Siinä on aika iso ristiriita.
Muistan. Ehdota sitä niin käy vaikka heti. Sataviiskybää mukanaMuistatkohan vielä mitä ollaan joskus juteltu puhelimessa.
T. Joku, joka tuli ketjuun juuri äsken.
Keneltä kysyt? Itse muistan kokonaan lyhyen keskustelun.Muistatkohan vielä mitä ollaan joskus juteltu puhelimessa.
Äsken taisit sanoa, että oikeat ihmissuhteet ovat jossakin muualla. Suhde suhun viittaa siihen, että jonkinmoinen ihmissuhde on. Minä en kaipaa ristiriitoja yhtään enempää kuin sinäkään. Niitä on omasta takaa ihan riittävästi.Mun elämä on ollut lapsuudesta lähtien täynnä ristiriitoja, myös viime vuodet, olisipa edes suhde suhun ristiriidaton
Hyvä, ehdin jo huolestua.Tuossa toisessa ketjussa joku trollailee. Ei ollut multa kaikki.
En muista kenen kanssa puhuin, mutta voi olla kaivattuni. Kysyin hänen autostaan. Se ei ollut myynnissä, vaan asiani oli hyvin erikoinen.Muistatkohan vielä mitä ollaan joskus juteltu puhelimessa.