Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Onnea Miumau! Voi kumpa itse olisin samassa tilanteessa jo...

Tänään alustavasti miehen kanssa puhuttiin että jos envuoden alussa alkais yrittämisen. Sais tän oppisopimuksen hyvään vaiheeseen ensin. En vaan millään jakasais odottaa niin kauaa... Eilenkin seikkailin netissä lastenvaate- ja tarvikesivuilla monta tuntia ja haaveilin...Nyt täällä tuijotetaan lätkän mm kisoja ja jatketaan haaveilua... niin ja mut saa lisätä tonne listaan. ;)
 
Onnea Miumau! Voi kumpa itse olisin samassa tilanteessa jo...

Tänään alustavasti miehen kanssa puhuttiin että jos envuoden alussa alkais yrittämisen. Sais tän oppisopimuksen hyvään vaiheeseen ensin. En vaan millään jakasais odottaa niin kauaa... Eilenkin seikkailin netissä lastenvaate- ja tarvikesivuilla monta tuntia ja haaveilin...Nyt täällä tuijotetaan lätkän mm kisoja ja jatketaan haaveilua... niin ja mut saa lisätä tonne listaan. ;)
 
Maanantai 30.4.2007

Pupuvaimo........29............................pari vuotta
Piipi79..............28...........kp 4/24-32..........yk 5
Unico.............. 27............kp 10/28..............yk 3
Raksunaksu.........29..................................yk 3??
Heksamiina.......29...........kp 14/?................yk 2
Kvart över........27...........kp 27/29............ yk 2
Taimi................29..........kp 7/27-36............yk 2
Hipu..................27.........kp 24/32..............yk 2
Veera80............27....................................yk 1
Postimestari......29....................................aloitus huhtikuussa
Hemuli79...........27...................................aloitus syksyllä
Muusa78...........29....................................aloitus suunnitteilla
Toivo79............28....................................aloitus suunnitteilla
Typykkä...........29.....................................yk ???


Bubbling under (konkari):

Janis

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)


Paljon onnea Miumau! :flower: Ihanaa!! Ja aika hyvät hermot sulla, kun odottelit noinkin kauan ton testaamisen kanssa.

Tervetuloa uusille! Päivitin listan niin, että olisi huomenna tuore =) Jos tuli virheitä, korjailkaa ihmeessä.

Hauskaa vappua!
 
Tervetuloa toivo79 ja hipu! Ja ONNITTELUT miumaulle!!!

Itsellä on menossa kp 14, clomit on syöty ja nyt vaan yritetään viihtyä miehen kanssa mahdollisimman paljon vällyjen välissä. ;) Vappua vietetään muuttotouhujen merkeissä, joten juhlinnat jäävät tältä vuodelta väliin. Mutta mikäs sen mukavampaa kuin uuden oman kodin laittaminen. =) Kaikille oikein hauskaa vappua!
 
varhaista vappu aamua kaikille! :wave:

ja kiitoksia valtavasti onnitteluista. vaikee tätä vieläkään on uskoo todeks, niin kauan kun tätä tuli odotettua, tai noh, onhan teitä jotka olette odottaneet sitä plussaa vieläkin kauemmin. mut välilllä -tai suurimmaks osaks aikaa- unohdan olevani raskaana, kun ei sitä vielä tunne eikä nää. sitten tulee niitä hetkiä, et ainiin, minullahan on se pieni salamatkustaja ja alkaa hymyilyttää ihan väkisin. mies on ihan samanlainen tai pahempi. se on kulkenu sunnuntaista asti kun hangon keksi. kai joku kohta jo arvaa mistä on kyse, vaikka päätettiin ettei kerrota ihan vielä etes läheisille.

joku ehkä saattaa ihmetellä kellon aikaa, kun vappu aamuna tähän aikaan jo olen hereillä, olen ollu jo tunnin. liekkö raskauden vai lisääntyneen valon syytä, vai sekä että, mut olen nyt alkanu heräillä ennen kuutta kun en enää saa nukuttua vaikka väsyttäskin... toivottavasti tämä menee ohi :headwall:
laskettuaika osuis ihan tammikuun alkuun. on tää vaan ihmeellistä.... :)

mutta, taidanpa alkaa katselemaan oisko tuolla odottavien puolella jotain kivaa keskustelun tynkää. pidän teillekin sinne ovea raollaan ;)
oikein aurinkoista, ihanaa, lämmintä kevättä ja tulevaa kesää ja älkää luopuko toivosta, ihan varmaan jokainen teistä saa vielä sen oman pikku nyytin tavalla tai toisella =) =)
 
miumau onnea kovasti!
Hipu tervetuoloa!
Kvart över, meillä jo 4 yk menossa :(
Tänne ;) plääh, veto pois ei oikein fiiliksiä mihinkään. Kai tässä jossain kohdin pitäs se oviskin olla, mut ei mitään tunttemuksia. Akuunjaksoinlitkiä greippi mehua mut into lopahti joten jäi kesken et voihan se olla et en vaan tunne sitä. No tässä kaikenlaisia suunnitelmia mitä tekee jos niihin pääsee kiinni (esim säännölliseen lenkkeilyyn yms) niin varmaan taas saa virtaa... Se vaan kun on niin hankala lähteä yksin käveleen, vielä kun musa vehje sano sopimuksensa irti. Mut nyt siis tarkoitus ottaa itseään niskasta kiinni ja sillee :) Nyt kun se on vielä sanottu julkisesti niin hankalampi alkaa lusmuamaan. =)
 
Keskiviikko 1.5.2007

Pupuvaimo........29.....................................pari vuotta
Piipi79..............28...........kp 6/24-32...........yk 5
Unico.............. 27............kp 12/28..............yk 4
Raksunaksu......29......................................yk 3??
Heksamiina.......29...........kp 16/?................yk 2
Kvart över........27...........kp 29/29...............yk 2
Taimi................29..........kp 9/27-36............yk 2
Hipu..................27.........kp 26/32................yk 2
Veera80............27......................................yk 1
Postimestari......29..........kp 4/26.................yk 1
Hemuli79...........27.....................................aloitus syksyllä
Muusa78...........29......................................aloitus suunnitteilla
Toivo79............28......................................aloitus suunnitteilla
Typykkä...........29.......................................yk ???


Bubbling under (konkari):

Janis

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
<br><br>
 
heippa!
Nyt on vappu vietetty ja reissusta kotiuduttu. Onnea miumau plussalle :flower: . Me muut jatketaan harjoituksia. Mulla oli just ensimmaiset luomumenkat ja olin positiivisesti yllattynyt kroppani kyvysta palautua pillerivuosien jalkeen. Pillereilla kierto oli aina 27 pv ja nyt ilman 26pv! ihan normaalit menkat, tosin kipuja oli huomattavan paljon enemman, mutta ne meni ohitse paivassa. nyt on sitten kp 4 menossa. Finnejakaan ei viela ole nakynyt B) B)
Nyt kun on sitten omat asiat egoistisesti kasitelty, voikin kommentoida muiden ;)
Kyselitte tyonteosta; teen vuorotyota, nyt kolmivuoroa ja kesakuussa siirryn kaksivuorotyohon. Ei mustakaan ole tavalliseen paivatyohon, tykkaan nukkua valilla pitkaan aamuisin ja kayda ostoksilla keskella viikkoa kun ihmisia tai sitten jonoja ei ole lainkaan. Yovuorot ovat tosin raskaita, siina syy aamu-iltavuoroon vaihtamiseen. Tosin ajattelin tata meidan vauvaprojektiakin kun hain tyota, on helpompi olla raskaana kun ei tee yovuoroja, tulee toivottavasti vahemman sairaslomapaivia, yovuorot lisaavat myos riskia keskenmenoihin, enka halua ottaa turhia riskeja tassa asiassa.
Olipas taas kiva kayda taalla ja lukea teidan kuulumisia ja kertoa vahan omia :)
mukavaa loppuviikkoa!
 
Moikka ja aurinkoista päivää, täällä Turun suunnalla onneksi paistelee. Rauhallinen vappu tuli täälläkin vieteltyä, mitä nyt vähän miehen kanssa skumppaa nautittiin ja kaverit oli vappubrunssilla eilen käymässä.

Jokos olet testaillut Kvart över vai eihän täti ole yllättänyt?? Täällä tätsy jo poistumassa... Töihin palatessa vappuvapaiden jälkeen kyllä stressi iski heti päälle. Saiskin aina olla lomalla, ni vois tuo raskautuminenkin käydä helpommin, kun ei ois työasioita painamassa ;)
 
Moi Piipi79, ajattelin testailla loppuviikosta, ellei tätsyä näy. Nyt kyllä sattuu mahaan aika menkkamaisesti että eiköhän kohta oo hanat auki.. Höh.

Toisaalta... täällä kun on puhuttu noista verisuonista ja niiden esiintulosta, niin äsken suihkussa ollessani oikein säikähdin, kun tossa rintojen päällä kiemurtelee rumasti laskimot.. Tai sitten vaan kuvittelen kaikenlaisia oireita :D

Työnteosta ollaan täällä myös näköjään juteltu. Mä oon koulussa viikot ja viikonloppuisin teen töitä. Sunnuntait ovat vapaita kuitenkin aina (mitä nyt tietenkin välillä joutuu kouluhommiin panostamaan). Ja nythän alkaa kesäloma koulusta ihan näillä näppäimillä niin sitten teen viitisen vuoroa viikossa töitä.

Pitäisi lukea tentteihin, mutta jotenkin sitä vaan eksyy aina tänne sivuille.. Oli myös sen verran riehakas vappu, että nyt väsyttää ja on vaikea keskittyä.. (Vähän jänskätti, että viitsiikö sitä mitän juoda jos olis vaikka lykästänyt, mutta kaikki tieto mitä aiheesta löysin kertoi, ettei alkiota voi muutamalla lasillisella vahingoittaa näin aikaisessa vaiheessa...)
 
Onnittelut Miumaulle plussasta!

Täällä on ollut paljon juttua kuukautisten palautumisesta pitkän pilleriputken jälkeen. Mietin vaan, että lieköhän sillä paljoakaan merkitystä kauanko on popsinut pillereitä sen kannalta millainen kierto sitten palautuu? Siis varmaan menee pari kiertoa kun hormoonitasapaino palautuu luonnolliseksi, mutta entä sen jälkeen... Oma kokemukseni on, että kymmenen vuoden pillereiden popsimisen jälkeen kierto oli tismalleen samanlainen kuin ennen pillereiden aloittamista ja taas raskauden ja imetyksen jälkeen on taas kierto palannut ihan saman mittaisena kuin ennenkin. Näin siis meikäläisellä.

P.S. voitin työpaikan arvonnassa lipun euroviisujen semifinaaliin. Siihen kuuluu illallinen yms. Ihan kiva, en yleensä koskaan voita mitään.... :)
 
Unico pika
Janis, onnea! varmasti erilainen ilta :D

Tälläsen pika kysymyksen tulin heittämään tähän, illalla lisää.
Siis mielialsta? heittelkeekö teillä fiilikset paljon vai ei yhtään? mulla vaan oli eilen ihan hirvee päivä nukahtaa pystyyyn illalla, itkunen ilta yms muuta ei niin kivaa... alavatsa kipeäksi alkoi illan mukaan, et olisko se alavatsa ovis, mut eikai nää muut nyt liity siihen, vai kokemuksia ?
 
veera80
Onnittelut miumaulle plussasta. :flower:

itellä ollut maha kipeenä jo muutaman päivän mutta tätiä ei vielä ainakaan näy pillereiden kanssa nyt pitäs olla väliviikko...
välillä tuntuu ettei tunne enää itseään kun paikkoja arkoo ja kipeitäkin on onneksi mies ymmärtää hyvin näitä kaikkia vaivoja. en olisi itse oikeestaan uskonut kuinka paljon pillerien pois jättäminen muuttaa mahan ja rintojen elämää. :D

viikonloppu edessä just kun on vapusta selvitty. simaa on kyllä vieläkin jäljellä.
 
Onnittelut arvontavoitosta Janis! :flower: Tulee varmaan mahtava reissu.

Täällä on tätsy häipynyt ja harjoitukset aloitettu makkarin puolella. :whistle: Greippimehua naukkailen lasillisen pari kertaa päivässä ja raskausmonivitamiinia aamuisin ;) . Pelkään vaan, että työstressi on se suurempi este raskautumiselle! Oispa jo kesäloma, niin häipyis nekin huolet mielestä.
 
piipi: mut eikös kesällä ole se lomaressi :D ei vaan olis ihanaa päästä jo lomalle mut reilu 2kk vielä pitää odotella.

Tänne, hormoonit hettelee, ei oo kivaa, mä en jaksa tätä sais nyt olla toi lääkitys kohillaan, pientä vuoristorataa sen kanssa :( huoh no nyt tuntuu ette ei jaksa enää, mut taas kun pästään parempaa tasapainoon niin johan tuntuu erilaiselta... kun vaanjaksais, mä voisin nukkua ympäri vuorokauden iihan kevyesti.
 
Morjens! Mahtuuko mukaan kuumeilemaan? Esittäydyn näin heti alkuun, eli mulla ikää 28 ja mies 33v. esikoista kuumeilen ja viimein tuo isäntäkin on antanut lisääntymiselle luvan. Ehkäisynä meillä on ollut vuosia jo keskeytetty meininki. Toivottavasti tärppäisi pian...

Nyt menossa kp5. heti täytyy kysäistä et onks se greippimehu oikeesti pahaa? jos vaikka kaupasta kävis sellaista hakemassa.. =)
 
Tervetuloa Olkku! Ja Janis, Onnea lipuista, on varmaan ihan mielenkiintoinen ilta!!

Joo, se Valion mehu on mustakin parasta. Mut, niinku Ennätystehtaan Olli Hokkanen sanois, liian hapokasta :D . Mutta siis minä ainakin pidän happamasta, joten ei haittaa. Tuolla oli jotain keskustelua noista muista mehumerkeistä ja monet oli sitä mieltä että niissä muissa on liian vähän greippiä että se toimisi. Tiedä nyt sitten oikeasti tuon mehun vaikutuksista.. :D

Unico, mulla on ihan samanlaisia hormoniheittelyitä. Eka on ihan hyvä mieli ja sitten ihan yhtäkkiä alkaa kaikki asiat v.ituttaa. Ihan outoa, ollut tollasia joskus menkkojen aikaan, mutta muun ajan kuusta ollaan miehen kanssa kummatkin saatu olla ihan rauhassa... Nyt on sitten ollut vähän jännempää.. :/

Perjantai 4.5.2007

Pupuvaimo........29.....................................pari vuotta
Piipi79..............28...........kp 8/24-32...........yk 5
Unico.............. 27............kp 14/28..............yk 4
Raksunaksu......29......................................yk 3??
Heksamiina.......29...........kp 18/?................yk 2
Kvart över........27...........kp 31/29...............yk 2
Taimi................29..........kp 11/27-36............yk 2
Hipu..................27.........kp 28/32................yk 2
Veera80............27......................................yk 1
Postimestari......29..........kp 6/26.................yk 1
Olkku................28.........kp 5/ ?..................yk 1
Hemuli79...........27.....................................aloitus syksyllä
Muusa78...........29......................................aloitus suunnitteilla
Toivo79............28......................................aloitus suunnitteilla
Typykkä...........29.......................................yk ???


Bubbling under (konkari):

Janis

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)


Oon mennyt sekaisin noista päivistä, korjailkaa jos tuli väärin..

ON: Pitihän sitä sit tietenkin eilen testata ja nega tuli. Harmittaa kun menin testaamaan, ens kiertoon en kyllä osta yhtä ainutta testiä "varastoon". Ei oo kyllä ketään näkynyt vielä, että en kyllä tiedä mistä on kyse. Ei oo ennen ollut yhtään myöhässä. Kaikki (keksityt) oireet on ainakin kadonneet :ashamed:
 
moi
Ja tervetuloa olkku :hug:
Hyva, kvart over kun pidat huolta tosta kp-listasta, voin sielta aina kayda katsomassa mika paiva mulla on menossa, ei tartte kalenteria aukoa ;)
Olette jutelleet mielialoista; mun mielialat on aina vaihdelleet (mies kutsuu tuulimyllyksi..) eli v-tutuksen huipulta onnen kukkuloille nanosekunnissa ;) ainoan asian jonka olen huomannut pillereiden lopettamisen jalkeen, etta itku on herkemmassa. Enka tarkoita surullisuutta, olen aika tyytyvainen ihminen B) tarkoitan, et jos katon esim. telkkua ja siella joku kuolee/syntyy/sairastuu niin ma olen jo hetikohta parkumassa.. Viime viikonloppuna jouduin tosissani tsemppaamaan kun olin ristiaisissa, haat nyt ymmarran ja hautajaiset, mutta mikakohan mut siella ristiaisissa sai silla lailla kyynelehtimaan?? (yritin tietenkin koota itseni etten kuitenkaan parkumaan alkanut)
Greippimehusta, ma en juo mehua, me syodaan mun miehen kanssa greippeja, se kun tykkaa niista kovasti. Tosin mehu olis vahemman sottaavaa, greippia syodessa kun joka paikka on hetipian greippimehussa, mitenkahan sita vois syoda sivistyneesti?
Me varattiin pari paivaa sitten loma Kreikkaan elokuuksi, etta jos sita ennen ei tarppaa, siella sitten ainakin :) ja jos tarppaa sita ennen, toivottavasti en ole pahoinvoiva, ei ole kiva yrjota lomalennolla :D
nyt meen syomaan lauantaisuklaata :p
 
Onnea vaan kaikille plussanneille ja onnea yritykseen kaikille! Täällä ollaan edelleen kovan kuumeen kourissa, mutta pilereitä pitäis syödä vielä ens vuoden alkupuolelle. Niin on sovittu miehen kanssa kun oppisopimus saatava hyvään vaiheeseen. Aina silloin tällöin jaksan kyllä muistuttaa, että josko ajankohtaa vois edes vähän aikaista...

Mutta onneks meille tulee pahinta kuumetta lievittämään kesä-heinäkuussa 2 kissanpentu vauvaa, joihin voin sitten purkaa hoivaviettiäni. Ihanaa kun mies on viimeinkin lämmennyt sille että meille yritetään vauvaa.

Ootteko käyttäneet noita ovulaatio ja vauvalaskureita ja pidättekö niitä luotettavina? Entäs kumpia pidätte parempana apteekin vai mammaksi.fi:n raskaus- ja ovulaatiotestejä?
 

Yhteistyössä