moi
Ja tervetuloa olkku :hug:
Hyva, kvart over kun pidat huolta tosta kp-listasta, voin sielta aina kayda katsomassa mika paiva mulla on menossa, ei tartte kalenteria aukoa
Olette jutelleet mielialoista; mun mielialat on aina vaihdelleet (mies kutsuu tuulimyllyksi..) eli v-tutuksen huipulta onnen kukkuloille nanosekunnissa
ainoan asian jonka olen huomannut pillereiden lopettamisen jalkeen, etta itku on herkemmassa. Enka tarkoita surullisuutta, olen aika tyytyvainen ihminen B) tarkoitan, et jos katon esim. telkkua ja siella joku kuolee/syntyy/sairastuu niin ma olen jo hetikohta parkumassa.. Viime viikonloppuna jouduin tosissani tsemppaamaan kun olin ristiaisissa, haat nyt ymmarran ja hautajaiset, mutta mikakohan mut siella ristiaisissa sai silla lailla kyynelehtimaan?? (yritin tietenkin koota itseni etten kuitenkaan parkumaan alkanut)
Greippimehusta, ma en juo mehua, me syodaan mun miehen kanssa greippeja, se kun tykkaa niista kovasti. Tosin mehu olis vahemman sottaavaa, greippia syodessa kun joka paikka on hetipian greippimehussa, mitenkahan sita vois syoda sivistyneesti?
Me varattiin pari paivaa sitten loma Kreikkaan elokuuksi, etta jos sita ennen ei tarppaa, siella sitten ainakin
ja jos tarppaa sita ennen, toivottavasti en ole pahoinvoiva, ei ole kiva yrjota lomalennolla
nyt meen syomaan lauantaisuklaata