Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Hienoa täällä on jo pari plussaa kerätty tähän pinoon vaikkei niin hirveän kauan olla oltu pystyssä :D

hih jännää jännää täällä välillä tuhruttaa välillä ei, mut jos en töissä olis niin ei olis pikku huosun suojaa, niin vähän tuhruilee. Mut jos sattuvatkin alkamaan niin töissä on suoja ehdoton :D Jos ei ennen maanataita mitään äy niin sinne asti ajattelinjaksaa sinnitellä noitten testieni kanssa :D Onneksi niissä on parasta ennen 2009 vasta aikaa on käyttää :D

Moi ja tervetuloa Veera80!

Mä lankesin ja kävin ostamas aconin herkän testin... :ashamed: Mä en jaksa odottaa ens keskiviikkoon vaan testaan lauantaina jos ei täti sitä ennen tule!

Tänään oli aamulämpö enää 36,8, katotaan laskeeko tuosta vielä lisää.

JaksatkoUnicovielä maanantaihin asti testejä pitää kaapissa? Sulla on hyvät hermot!
=) <br><br>

Taimi: mennään päivä kerrallaan, tai oikeestaan yö =) sinällään kun kuitenkin pitäs päivän ekasta pissasta tehä, ja kun nousen iltapäivällä ylös ei oo heti milessä kun käy veskissä. Nooh sunnuntaina lopetan valvomisen ja jos mennään sen pidemmän kierron mukaan niin maanantaina pitäs olla eka päivä riippuu vähän mihin kiertoon tää menee :) et sinällään kun odottelee sinne asti niin saa tietää sit varmemmin eikä tarvi turhaan pettyä jos ei näykään. Ja Tosiaan nää yöt on pelastus :D jotenkin on enemmän pöpperössä kun herää iltapäivällä kun jos sen tekis aamusta :D

Ai juu taimi vielä se et mistä sä mittaat lämpöä?
Mull aoli viimeyönä omaa kivaa ;) ja mittailin lämpöä molemmmista korvista toisesta tuli jotain 36,6-9 ja toisesta 37.3 :D et vatrmaan pikkasen muuttuu sen mukaan mistä mittailee. <br><br>

Tervetuloa veera80 :wave: ja kiitokset vielä kaikille onnitteluista :heart: Mulla on vakaa usko että te tulette vielä pian perässä :)

Mulle vois varmaan kirjata epäuskon ja vainoharhaisuuden raskausoireiksi :LOL: Usein on sellaisia tuntemuksia että nyt lorahti jotain housuun, mutta eihän siellä sitten mitään ole, korkeintaan kertaluokkaa isompi annos valkkaria :D

Schätzchen, kyllä mä taidan piakkoin etsiytyä sinne joulumasuihin =) Mä itse asiassa katsoinkin tuota "voisko tää olla positiivinen" ketjua, ja totesin että mun viiva oli moninkertaisesti tummempi ja punaisempi, joten kai se sitten oli ihan oikea plussa. Lisäksi tarkistin vielä r-testin ohjeet, ja huomasin että mähän olin kokonaan skipannut sen testituloksen tulkitsemis-osion, jossa sanotaan mustaa valkoisella että "Viivojen ei tarvitse olla yhtä tummia, vaan toinen voi olla selvästi toista vaaleampi". Että kyllä täällä alkaa pikku hiljaa plussa tavoittaa oman ymmärryksenkin :D Mulle jäi kuitenkin vielä yksi testi kaappiin, sen varmaan käytän pois huomenna tai ylihuomenna, saas nähdä mitä se sitten sanoo.

Ihanan aurinkoista päivää kaikille! (Vaikka täällä pk-seudulla on kyllä satanut koko aamun...)

Tervetuloa veera80! Meillä oli sama juttu, eli miehelle tuli ensin vauvakuume, ja minä tulin sitten hitaasti mutta varmasti perästä.. =)

Tulehan taimi huomenna sitten kertomaan, mitä testi näyttää! Pidän sulle peukkuja, että plussa pärähtää ruutuun. Samoin pidän peukkuja myös [/b]Unicolle!

Oma napa: Menkat (jos niitä nyt menkoiksi voi sanoa, kun niin oudot ja niukat ovat) loppunevat viikonlopun aikana, ja sitten alkaa taas ahkera peittojen pöllyytys ;) Ensimmäisen clomitabletin popsin huomenna. Saa nähdä, tuleeko mulle kuumia aaltoja ja ties mitä muita sivuoireita, mitä joillekin tuntuu clomeista aiheutuvan.. Mies ainakin toivoo, ettei musta tule ihan kamala hormonihirviö :saint:

Kaikille hyvää alkavaa viikonloppua!

veera80
onnea plussanneille :D

kiitokset tervetuloista on kiva kun pääsee tänne "fiilistelemään"

on tämä ihmeellistä aikaa... ihan kauheet halut tullut kun on e-pillerit jätetty pois. mies on kyllä tyytyväinen, ainakin vielä...

niin ja mies on 31v.

veera80
heksamiina: en tullut hitaasti ja varmasti perässä vaan kuin olis puula päähän lyöty... jos tuo ukko sen onkin tehnyt :LOL:

en olisi itsetäni uskonut että näin äkkiä voi tällänenkin kuume nousta

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 10:56 Unelma kirjoitti:
Schätzchen, kyllä mä taidan piakkoin etsiytyä sinne joulumasuihin =) Mä itse asiassa katsoinkin tuota "voisko tää olla positiivinen" ketjua, ja totesin että mun viiva oli moninkertaisesti tummempi ja punaisempi, joten kai se sitten oli ihan oikea plussa. Lisäksi tarkistin vielä r-testin ohjeet, ja huomasin että mähän olin kokonaan skipannut sen testituloksen tulkitsemis-osion, jossa sanotaan mustaa valkoisella että "Viivojen ei tarvitse olla yhtä tummia, vaan toinen voi olla selvästi toista vaaleampi". Että kyllä täällä alkaa pikku hiljaa plussa tavoittaa oman ymmärryksenkin :D Mulle jäi kuitenkin vielä yksi testi kaappiin, sen varmaan käytän pois huomenna tai ylihuomenna, saas nähdä mitä se sitten sanoo.
Tervetuloa =) ! Ovet on auki joulukuisiin :D ...

ihan puhdas negahan se sit oli... :'( Eli mun oireet on todella ollu kuviteltuja :ashamed: kp 26/27-36, eli tätiä täs nyt sit ootellaan saapuvaksi. ja varmaan saapuu pian ku tissit ollu tällaset turpeat ainakin viikon.

Tehkäähän te muut plussaa! =)

Eka yrityshän mul on tosiaan menos, että ei pitäis nyt vielä olla kovin pettynyt, mut ku noi oireet jotenki niin lupaavia...

Mutta rentouttavaa viikonloppua kaikille, oireista tai oireettomuudesta huolimatta!

unico: Sori en oo muistanu vastata sun kysymykseen, eli mittaan kainalosta, varminta olis kuulemma suusta.

Mä oon töis mitannu huvikseni päivällä tollasella korvamittarilla, niin tulokset on kyllä varsin vaihtelevia, vaikka siis mittaa monta kertaa peräjälkeen. Mulla ollu 35.4-36.4. Että ilmeisesti mulla on jotenki niin kierot korvakäytävät että se mittari ei pääse sinne tärykalvolle...

:kieh:

Nyt tulevasta kierrosta ajattelin sit aloittaa heti alussa ton aamulämpöjen mittailun.

taustailija
Älä Taimi sure, tulee se plussa sieltä sitten kun sen aika on.

Itseäni helpotti kovasti päätös siitä, etten testaa ennekuin kierto on varmasti ylipitkä. Kun mun kierto vaihtelee (edelleen kiertää siis) välillä 27-34, olen antanut itselleni luvan testata vasta päivänä 35 jos sellainen joskus tulee. Siis vaikka kolme kiertoa oli peräjälkeen 27, en testannut vielä kp29 vaikka oireita oli jos jonkin moista.

Se kierto oli sitten 31.

Tsemppiä päivääsi, uutta kiertoa kohti ja plussaonnea! Joka kierrossa on 20% todennäköisyys hedelmöittyä, joten kyllä se sieltä tulossa on :wave:

taustailija
Taimille vielä (ja muillekin)

mulle tuo aamulämmön mittaaminen sopii tosi hyvin. Mittaan kainalosta ja ihan kohtuutasaisiahan nuo tulokset on olleet. Osaisin jo sanoa lääkärissäkin (ei onneksi ole tarvinnut käydä) että normaali lämpöni on alkukierrossa noin 35,8 ja loppukierrossa noin 36,2m että siihen saa sitä kuumetulosta sitten verrata B) ~ oman itseni asiantuntijana :D JA ovis erottuu tosi hyvin, kolmen kierron jälkeen osasin jo ennakkoarvioida oviksen ajankohdan lämpöjen perusteella eikä tikutella ole anää tarvinnut.

Kiitos taustailija tsempityksestä! Joo mä kans ajattelin etukäteen etten tee turhan aikaisin testejä, mutta nuo oireet sai mut toivomaan liikoja...

Noista lämmöistä varmaan on tosiaan hyötyä tässä itsensä tarkkailussa, paitsi että mä olen nyt vasta oviksen jälken mittaillu ja se anto vaan uutta toivoa kun lämmöt ei oo vieläkään laskenu, vaan ollu 36.8.-37.2. Mutta ens kierron jälkeen tiedän enemmän, kun aloitan mittailun heti, ehkä mulla on aamulämpö sit aina melko korkea. Nyt ainaki tietää sit varmasti millon täti tulee kun nuo lämmöt tosta tippuu, toivottavasti pian...<br><br>

taustailija
Vielä noista lämmöistä (mähän olen kohta kaikkea muuta kuin taustailija, varmaan pitää vaihtaa nimmariksi aktiivikirjoittaja)
~ mulla aamulämpö laskee vasta sinä aamuna kun uusi kierto alkaa. Aina. Siihen asti loppukierron lämpö pysyy ihan tasaisesti koholla. Ja siitä eteenpäin ovikseen asti sitten alhaalla.

Taimi: :hug: Kyllä se siitä vielä muuttuu.

Mä kokeilin yöllä lämmön :D oli 36,3 siis vaikka kuinka oli kuuma ja muuten nyt öisin ollu siellä 37 pinnassa (jaq nää on satunnaisia kun en koskaan varmaan pääse täyttä kirtoa säännöllistä elämää ;)
No joka tapauksessa mulle voi laittaa kierto päivät 1/28 Tulvat alkoi tänään nukkuessa. No ei tästä kirrosata ollut hirveitä odotuksia mut odotruksia kuitenkin. Näyttää siltä et eka kierto veny sinne 31 päivää ja nyt 2 seuraavaa ollut tän 28 niin eiköhän se oo sitten se minkä mukaan elän :D Kumma kyllä nyt ei tuntunu niin pahalta kun yleensä. No toivoa on, aloitin taasen greippimehun lipittämisen jos tuntis ovis kivut :D

Täällä kirjoittelee Nelmana entinen Unelma, kävin rekisteröitymässä ja kun Unelma nimimerkki oli jo varattu niin mielikuvituksen puutteessa jätin vain ensimmäisen kirjaimen pois :LOL:

Pahoitteluni Taimille negasta ja Unicolle tädin tulosta :hug:

Niinhän siinä sitten kävi, että tein eilen sen viimeisen testini ja se mun haamu oli muuttunut selvääkin selvemmäksi plussaksi =) Täällä siis onnesta soikeana toivotaan että kaikki menee hyvin ja saamme pienen tuhisijatontun :xmas: :heart:

Taidan siirtyä tuonne odottajien puolelle, mutta luulen (tai oikeastaan tiedän! :D ) että en mä varmaan malta olla täältäkään pois, pitäähän mun käydä kurkkimassa teidän kuulumiset :) Toivottavasti nähdään pian tuolla odottajissa!!! Paljon plussatuulia kaikille +++++++

Nelma Eiköhän täältä perässä tulla, ainakin kovasti toivotaan niin... Nauti olostasi.

Mää täällä jo suunnittelen vappua :D teen simaa ja mietin munkkeja nam. Serpentiinejä löytyy... ilmapallot pitää vielä tarkistaa ja hommata lisää tarvittaessa, en ookkaan hetkeen laittanut vappu koristeluita kotiin niin kiva pitkästä aikaa koristellakkin ;) ja pääasia tässä touhussahan on että on muuta ajateltavaa jakohkattavaa kun odottaminen millon tärppää... ja vaihtelua =)

Moikka kaikille! Ja pahoittelut negasta sekä tädistä. Ja Nelma-Unelma, tuu välillä sitten kommentoimaan ja kertomaan kokemuksia eiks jeh? Siis siihen asti kunnes me kaikki muut siirrytään "Lähes kolmekymmpiset ekaa kertaa plussanneet"-pinoon :)

Pitäiskö meidänkin lisäillä noita kiertopäiviä tänne, kuten muissa pinoissa on? Tiedettäis vähän, ketä jännittää milloin??

Mulla tänään kp 19/29, ovis oli n. kp 14 ja tänään on tuntunut ihan outoja "vetämisiä" alavatsassa. Ihan kun joku kiskois aina hetken jostain narusta sisällä taaksepäin.. No, saa nähdä ens viikolla et meinaako mitään.

Hyvää alkavaa viikkoa lähes kolmekymppiset!

Moikka!
Juu, lisäillään vaan koopeet. Eli mulla nyt:

kp 29/24-28, yk 4.

On sitten kiva seurailla, missä kukakin on menossa =). Itsellä siis edelleen epäselvä tilanne, kun tätsyä ei näy, mutta negaa näyttää myös raskaustesti. Eli taitaa kierto olla sekaisin... :/

Kurjaa Piipi, jos kierto on mennyt sekaisin. Itsellä on myös kokemusta "pienistä" kierto-ongelmista, kun menkkoja ei kuulunut vuoteen.. Ei kiva. Pahoittelut myös Unicolle tädistä.

Mun kp on tällä hetkellä 7/?. Kierron pituudesta ei ole tietoa, kun tosiaan menkkoja ei ollut vuoteen, ja viimeksi tulleet menkat olivat hormoneilla aikaansaadut. Inhottavaa, kun ei yhtään tiedä kierron pituutta, kun ei tiedä milloin jännäillä oikeaan aikaan :(
Tänään on kolmas clomipäivä. Heti ekan pillerin jälkeen alkoi sivuoireilu, joka ilmeni kuumina aaltoina. Yhtäkkiä puskee ihan kamalan hien päälle, huh. Myös alavatsassa on tuntunut pientä juilintaa. Varmaan ihan hyvä, että on jonkinlaisia tuntemuksia, tietääpähän sitten, että clomit ainakin vaikuttavat. =)

Ihanan lomaviikon jälkeen tänään piti palata töihin. Vaikka viikko on lyhyt aika, niin jotenkin on vaikea päästä taas hommiin kiinni. Tällä viikolla pitäisi alkaa pakkailemaan, sillä ensi viikonloppuna on edessä muutto. Sitä ollaankin miehen kanssa odotettu kuin kuuta nousevaa. Tosi ihanaa päästä uutta asuntoa laittamaan!

Hyvää viikonalkua kaikille!

Heippa taas hetkeen!

Viikkoon kun ei ole känynyt niin johan on tapahtunut. Tätä kun lukee alkaa itselläkin taas kuumottaa...vähän tarttis kumminkin jaksaa vielä odottaa ennen kuin kakkosta voi alkaa yrittämään.

Niin onnea plussanneet! Kuten tuossa Nelma jo mainitsikin, niin siihen testiin ei pitäisi tulla mitään havaittavaa jos on nega. Ihan kaikista haaleinkin viiva tarkoittaa plussaa, hormoonitaso ei vain ole silloin vielä aluksi ehtinyt nousta niin paljoa. Nega sen sijaan voi muuttua vielä plussaksi jos testaa kovin ajoissa. Niin ja onnea tosiaan Nelmalle siitä plussasta, nyt se odotus sitten alkaa. Muistan itsekin kuinka niitä testejä piti silloin alussa tehdä vähän väliä, kun aina välistä tuli epäusko, että olikokaan se totta... ;) huoh, haikeena muistelen. Mä nimittäin tykkäsin kovin siitä raskaana olemisesta. :)

Tuolla aikaisemmin oli jotain puhetta siitä foolihaposta. Tunnen tapauksen, jossa sikiöllä oli juuri keskushermostossa niin pahasti vikaa, että jouduttiin abortoimaan 20. viikolla. Se oli mielettömän raskasta vanhemmille! :'( Sikiötä tutkittiin ja vamman arveltiin johtuvan juuri foolihapon puutteesta. En nyt halua pelotella, tapaus oli äärimmäisen harvinainen, mutta tämä on siis mahdollista. Seuraavaan yritykseen tuttuni saikin oikein ekstra annokset foolihappoa ja kohta heille syntyykin tiettävästi terve vauva (siis ultrien ja muiden tutkimusten perusteella). Mutta foolihapon saannista kannattaa siis huolehtia, mutta ihan normaaliannokset . Tämä kertomani tapaus oli siis kuitenkin vähän erikoistapaus, olisikohan ollut jokin ongelma sen foolihapon imeytymisessä, koska hänelle lääkärin määräämät annokset olivat moninkertaiset perussuosituksiin nähden.

Piipi: Tsemppiä, toivotaan et saat kierron kohjta kohille jos ei plussaa tuua aikasemmin.

Mitäs luin tota enneustus ketjua. Tuli mieleen ootteko te kokeilleet mitään ennustamista vauvva hommeleihin? Tuleeko ja millon tulee yms. Mä kokeilin kristallia, ja ptiäs tulla ens vuonna.

Yhteistyössä