Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5

Myrtle No niinpä, yritin siltä viimeksi kysellä, mutta se vaan ohitti sen kysymyksen sanomalla, ettei ole tarvetta.. :headwall: No, saas nähdä mitä se nyt seuraavalla kerralla sanoo. Nyt siis menen sinne ens viikolla, mutta luultavasti en edes tapaa sitä lääkäriä, ne varmaan nappaa ne testit vaan labrassa, ja sitten täytyy taas varata aika. En tiedä kauanko mun tuloksissa menee, mutta muistaakseni simppanäytteessä menee ainakin 2vkoa, eli varmaan jonnekin kuun lopulle saadaan sitten se kolmas aika. Jos sieltä taas tulee vastaukseksi, että katsellaan, niin sitten varmaan katkee meikänaiselta verisuoni päästä. :LOL:

Sharona!! Ihana turriainen! :heart: :heart: Mikä toi on?? Todella suloinen pikkuriiviö. Ja mullehan ei TULE pentukuumetta EI IKINÄ! :saint: Ei varmasti tule! Pennut vaan pissaa, kakkaa, puree, eikä ne ikinä opi mitään... :kieh: :heart:

Noi teidän tutkimuskuviot kuulostaa kyllä toisaalta perusteellisilta, mutta toisaalta tosi raskailta. Aika erikoista, ettei ne sitä aukioloa oo selvittäny... Paljon jaksamista joka tapauksessa tuleviin koitoksiin!

Ja Myrtle koittaa nyt vaan pitää sen pään kasassa. Täällä on liuta vertaistukea aina valmiina. Only for you, babe! :hug: :D

Meillä oli täällä töissä ollut eilen (tai loppiaisena) öljypoltin rikki ja tänään lämpötila on jo noussut 15 asteeseen. Toimistotyöhön se on hippasen liian viilee ja näytän melko koomiselta just nyt, kun istun koneella paksu fleece päällä ja oon kietonut jättimäisen huivin kaulaan ja näpyttelen konetta puutarhahanskat käsissä. Huovutetut lapaset on liian paksut. :LOL: On tää kans! Mutta oli miten oli, niin rrrrakastan talvea!! :heart:

Tosi ihana hauveli Sharona! Haluu kohta kans, vaikka meidän pupu ei saattaisi arvostaa elettä. :)

Niin ja Clado, kuullostaa tutulta. Meillä ihan tuttu kuvio, että porukka istuu toimistossa kääriytyneenä superneuleisiin ja viltteihin ja kynsikkäisiin, kun viisaat kiinteistömiehet on sitä mieltä että heidän mittareillaan täällä on kyllä tarpeeksi lämmintä. Ei teitä voi paleltaa, kun meidän mittari näyttää 21 tai jotain. No todellisuudessa ollaan piirun alle 20 asteessa mutta vilakalta sekin tuntuu istumatyössä.

Tämä mörriäinen on Shih Tzun ja Maltankoiran sekoitus :D Oli ihan vahinko, että meille päätyi.. :D

Oltiin uusi vuosi siellä Rooman maaseudulla ja yhdellä kaverilla oli koirat mukana, ja niinhän siinä sitten kävi, että sen 3kk vanha pentu onnistui tartuttamaan meihin molempiin ihan armottoman pentukuumeen, ja vaikka kuinka olin päättänyt, että yritetään nyt hetki elää ilman koiria, niin eihän siitä mitään tullut. Tultiin sunnuntaina takaisin Amsterdamiin, maanantain työpäivä meni tehokkaasti netistä ilmoituksia ihaillen ja piti vaan käydä tuota "katsomassa", mutta löysinkin itseni kotimatkalla taksista paketti sylissä. :LOL:

Mulla on aina ollut vaan jättimäisiä rotuja, Newfoundland, Estrelanvuoristokoira ja viimeksi oli kaksi jättiläistä, toinen Owczarek podhalanski ja toinen puoliksi podhalanski ja puoliksi Leonberg. Päätin sitten, että en enää hanki (isoa) koiraa, ennen kuin on tilaa temmeltää ja asutaan jossain Rooman ulkopuolella maatilalla ;)

Nyt onkin totuttelemista tuohon pikkuiseen!

BTW, ootteko nähnyt tätä:

http://niksautus.net/heikki/hoitoja/hoitoja.html

Aina välillä törmään tuohon sivuun, ja mietin, että jos asuisin Suomessa, varmaan menisin käymään kansanparantajalla ihan vaan mielenkiinnosta. :)

Sharona Voi ei!!!!! Miten ihana pieni hauva vauva! Onnea siitä! :)
:heart: :heart: :heart: Niin suloinen!
Tuosta vaavista minä olen kateellinen, pennut on niiiin ihania! Itse en saa pentua ottaa mies laittanut kiellon..( 2 koiraa meillä nyt).
Ei sitä vaan osaa olla ilman koiraa jos on koiran kanssa kasvanut
:heart:
Onnea vielä tuosta suloisesta uudesta perheenjäsenestä!!!

Sharona, kääk tota linkkiä! Mä olen pastan ja purukumin suurkuluttaja, siksikö minä en lisäänny? Mitähän muita myrkkyjä mä olenkaan tietämättäni vetänyt.. Kahvikin pitäis kai jättää pois. Jotenkin vaan vaikea uskoa/hyväksyä, että narkit ja alkkiksetkin sikiää tosta vaan, niin me ei sitten muka onnistuttais minttuhammastahnan tai kahvin takia... :p Vaan eipä se varmaan ota, jos ei annakaan, vaikka kokeiliskin jotain uutta. Kuinkahan pian joku ruokavalionmuutos sitten vaikuttaisi, seuraavassa kierrossa jo, tai sitten vaikka puolessa vuodessa? Entäs jos on heikko itsekuri ja lyhyt pinna? Pitäisköhän käydä tolla niksauttajalla. Niksauttaiskohan se samalla mun päänkin ojennukseen.

:LOL: Myrtle hehhee, munkin pitäis saada pää ojennukseen, mennäänkö yhdessä niksauttajalle? :D

Mäkin mietin, että syön tosi paljon pastaa, leipää, maitotuotteita, ja kaikkea muuta "kiellettyjen listalla" olevia, myös kahvia kulutan ihan kiitettävän paljon. Ugh. Ehkä tosiaan pitäis yrittää tuota ruokavalion muutosta, ja mulimeniakin mulla jo olis valmiina.

Olen tosin kuullut, että tuo vaikutus alkaisi "näkymään" vasta 3kk:n jälkeen, mutta luulen, että se on miehelle tuo 3kk sillä se on se aika, jonka siittiöt tarvitsee.

Jos vaikka vetäis vitamiinikuurin (mulla loppu ne jo ajat sitten enkä oo saanut aikaiseksi ostaa uusia), kiinnittäis tosissaan huomiota tuohon ruokavalioon ja alkaisi sitä mulimenia vetämään seuraavan kierron alusta, ainahan sitä voi kokeilla!

Hei taas!

Kivaa viikonloppua kaikille! Ajattelin toivotella jo nyt, sillä mulla on luvassa sosiaalista elämää viikonlopuksi (eli vieraita suuresta kaupungista) ja en ehkä paljoa viipyile koneella ennen sunnuntai-iltaa. :D Jihuu! Tulkoon elämä! (Pääsen pulkkamäkeen!)

En ainakaan tollasilla Sharonan hullulinkkisivuilla. Hus pois tuollaiset! (tai jos sitä ihan pikkasen ottais neuvoista vaarin???) :LOL:

Ompas tänne tullut paljon tekstiä yhdessä päivässä, hienoa että on vilkasta! :heart:

Sharonavallan ihana tuo teidän pentu! :heart: Mul on kans myös koirahauvakuume, luulen että koiraan päädymme, jos ei vauvarintamalla ala tapahtua muutosta.

Kaapo :hug: :hug: perässä tässä tullaan, on tänään tuhruttanu vähän ruskeeta valkkarii, joten eiköhän ne hanat huomenna viimestään aukee. Jaksuja!

Myrtlemä en kyl pystys varmaan pillereitä alottaa, haluun viedä tän nyt loppuun kun oon kerta alottanu, vaikka voihan siinä käydä niinkin et lopputuloksena on 0 vauvaa. Mut voihan se tehdä ihan hyvää välillä pitää hiukan taukoa. Mulla ei tauko ainakaan onnistus ilman pillereitä, ku tunnistan oviksen liian hyvin nykyään, ja masentas vaan kun sen tuntee ja tietää et nyt ollaan tauolla. Toivottavasti löydätte hyvän ratkasun!

Cladoolipas ne perusteellisia tutkimuksissaan, hyvä niin! Miten toi aukiolo tutkimus tehtiin? Jotain nestetta ruiskutettiin munajohtimiin, vai kuinka (oon vähän tietämätön, ja kun luulen että se on myös itellä eessä). Hyvä ettei mitään selkeää "vikaa" löydetty. Nyt ku putket on "rassattu" ja jos viel ne clomit auttas, vaik ees henkisesti, niin ei tiedä vaikka pian plussan saisitkin ;)

Tää lähtee tästä nyt jumppaan, ja odottaa et joko se pahuksen täti taas löytää tiensä perille! Mukavaa viikonloppua! :)

Sharona, aivan ihana toi teidän karvaturri! :heart: Tahtoo itsellekin...
Ja onnea muuten sinne ensi viikon tutkimuksiin. Pidetään peukkuja että kaikki sujuu hyvin.

Myrtlelle ja kaapolle jaksamisia. :hug:

ON: Täti tulikin sitten tänään oikein ryminällä... eli ei muuta kuin takaisin lähtöruutuun. :( Onneksi en ehtinyt vielä testailla, olisi vaan ottanut enemmän päähän. Nyt siis kp 1/26-30 ja yk 5.

Lauantai 9.1.2010

[/url]

Sintti -79............30........kp 2/26-30.........................yk 5
Kaapo80.............29.......kp 3/25-37.........................yk 9
Manuliina.......................kp 4/25-31.........................yk 5
Iitukka80...........30........kp 8/28..............................yk 1
Opal.................. 29........kp 8/29-41.........................yk 6
Sharona.............29........kp 10/28-34.......................1v5kk
Cladoceran........29........kp 12/33-38........................yk 11
Joyan.................29........kp 13/28-33....................... yk 6
OddMolly.......................kp 24/25-29.........................yk 2
Myrtle.................27.......kp 25/28-29.........................yk 1 (lps jlk)
danuli79.............30.......kp 26/28-35.........................yk 10
Agaetis...............29.......kp 28/27-31.........................yk 2
Katinka-82.........27........kp 39/35-42.........................yk 6
Hlemmur............27........kp 73/26-35.........................yk 5

Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..

Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09

Mä kärvistelen hirveiten menkkaoireitten parissa, joita on jatkunut jo noin neljä päivää. Mutta ei tätiä! Nyt mennään päivillä 29/27-31 (olin laskenut aikaisemmin päivällä pieleen, voi korjata taulukkoon...). Kai sieltä on tulossa joku hirmutäti kylään, ou jee!

Sharona, ihana hauveli sulla!!! Ihme juttu tämä vauvakuume, herättää hoitovaiston niin kovasti, että suloinen pentukin meinaa saada tipan linssiin... Tervettä touhua!

Just yritin seurueessa selittää vauvakuumetta. Miehet olivat vaan, että kyllä he ymmärtää, on sellainen tunne, että olis kiva saada lapsi. Joo, sitähän se just on... Enemmänkin kyllä, että on PAKKO saada lapsi. Tunne on fyysinen ja se on niin vahva, että laittaa kiemurtelemaan! Se meni miehillä aivan yli hilseen... :LOL: Mulla ainakin tulee kuume aalloissa. Koko ajan se on pinnalla, mutta ovulaation aikaan se on niin kova, että sn kanssa on välillä jopa vaikea elää! :eek:

Agaetis :hug: kurjaa! Uudella ryminällä vaan uuteen kiertoon!

Testasin tänään negan, joka oli tosai odotettuakin, kun on rusehtavaa tuhrua tullu jo muutaman päivän. Testasin oikeestaan ihan huvikseen, kun testi oli menos vanhaks, tai niin mä luulin. Mut sehän oli menny vanhaks jo viime vuoden keväällä, joten pakkohan se oli jo käyttää pois ;) Tosin en tiedä oisko sillä ees plussaa saanu, vaik raskaana oliskin. Outoo vaan kun ei täti ala tulla, eikä oo menkkajuilintojakaan. No huomen pitäs tädin laskujen mukaan kurvata.

SharonaOnnea munkin puolesta tutkimuksiin! Toivotaan että kaikki sujuu hyvin, ja saat selvyyden millon pitää puuhailla ym.

Kateltiin eilen miehen kaa koirarotuja netistä, ei osata päättää minkä rodun valitsis, ku vaatimuksii luonteelle ym on niin paljon, pitäs olla helppohoitonen turkki, helppo kouluttaa, ei saa haukkua, ei olla liian iso, tykätä lapsista ym. et saa nähän mihin päädytään, jos joku päätetään ottaa...

Delfis Ihana Piäni miäs :heart:

Eilen pääsin pitelemään erästä piäntä herraa sylissä. Äitinsä kertoi, että vuosi heilläkin meni, ja alkoi menemään jo aika epätoivoiseksi... Ehkä tämä eppätoivoisuus siis lopulta palkitaan :)

Noista fertesteistä, nyt olen siis jo viime keskiviikkona aloittanut testailun ja koko ajan on ollut hiukan haaleampaa viivaa kuin se testiviiva, vastaavaa kun tässä keskustelussa http://kaksplus.fi/keskustelu/t1347256 http://www.aijaa.com/v.php?i=3775163.jpg. Tänä aamuna kun testailin vasta n. 3 h normiaikaa myöhemmin, se ovisviiva olikin tooosi tosi hailakka, paljon hailakampi kun minään muuna aamuna. Onkohan sillä testausajankohdalla noin paljon haalentavaa vaikutusta, vai alkaaks mun hormoonit nyt yhtäkkiä alenemaan, kun ovislaskureiden mukaan oviksen oikeesti pitäis vasta lähestyä? Kun tässä olen vaan sitä jatkuvaa voimistumista odotellut...

Lauantai 9.1.2010

[/url]

Agaetis...............29.......kp 2/27-31.........................yk 2
Sintti -79............30........kp 3/26-30.........................yk 5
Kaapo80.............29.......kp 4/25-37.........................yk 9
Manuliina.......................kp 5/25-31.........................yk 5
Iitukka80...........30........kp 9/28..............................yk 1
Opal.................. 29........kp 9/29-41.........................yk 6
Sharona.............29........kp 11/28-34.......................1v5kk
Cladoceran........29........kp 13/33-38........................yk 11
Joyan.................29........kp 14/28-33....................... yk 6
OddMolly.......................kp 25/25-29.........................yk 2
Myrtle.................27.......kp 26/28-29.........................yk 1 (lps jlk)
danuli79.............30.......kp 27/28-35.........................yk 10
Katinka-82.........27........kp 40/35-42.........................yk 6
Hlemmur............27........kp 74/26-35.........................yk 5

Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..

Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09

Hurmaava pikkumies Delfis :)

Arvatkaapa mitä. Kp 1. Nyt jo!!?!? Viime kiertokin tais olla vain 27 pv ja nyt 26... Olen ilkeä ja napsin suklaarasiasta parhaat päältä kun mies on hiihtämässä, mutta mulla on oikeus kun sattuu. Vatsaan ja sydämeen. Ei onnannut tälläkään kertaa.. Hohhoi... No eipä ollut yllätys. :headwall:

Yhteistyössä